تلویزیون شفاف اولد شیائومی پروژکتورها را بی‌معنی کرد و تعریف جدیدی از نمایشگرها ارائه داد

1

شیائومی به مناسبت دهمین سال تاسیس خود، از اولین تلویزیون کاملا شفاف تولید انبوه دنیا رونمایی کرد.

این تلویزیون ۵۵ اینچی به نام Mi TV Lux Transparent Edition که اختصارا Lux می‌گوییم؛ قطعا باعث انقلابی بزرگ در صنعت نمایشگرها و تلویزیون‌های بزرگ تجاری و سرگرمی خواهد شد و بسیاری از پیچیدگی‌های استفاده از دستگاه‌هایی مانند پروژکتورها برای نمایش ویدیو را کاهش می‌دهد.

ابتدا، از قیمت این تلویزیون برای شما صحبت کنیم. برای خرید اولین تلویزیون شفاف دنیا باید ۷۲۰۰ دلار بپردازید. همیشه اولین‌ها گران‌تر هستند و شاید هم تا حدودی طبیعی باشد.

شیائومی برای حذف پنل پشتی تلویزیون و انتقال واحدهای پردازشی به درون پایه‌های آن، چندین سال کار کرده و دست به نوآوری و ثبت اختراع زده؛ پس باید انتظار داشته باشیم با قیمت بالایی آن را در دنیا عرضه کند.

فقط باید امیدوار باشیم اتفاقی که برای گوشی‌های تاشو سامسونگ و هواوی رخ داد؛ برای این تلویزیون شفاف بسیار هیجان‌انگیز رخ ندهد.

تلویزیون Lux شیائومی ۵۵ اینچی است که یک تلویزیون نسبتا بزرگ نیست و شاید بسیاری از کاربران انتظار تلویزیون ۶۵ تا ۸۰ اینچ را داشته باشند. برای مکان‌های عمومی هم تلویزیون‌های بزرگ‌تر بیشتر استفاده می‌شود. شیائومی در اقدام بعدی باید این تلویزیون را در اندازه‌های نمایشگر بزرگ‌تر نیز عرضه کند تا کاملا بازار را به سوی بکشاند.

کشف دنیای جدید نمایشگرها

این پنل شفاف ۱۰ بیتی با حدود ۱.۰۷ میلیارد رنگ و سرعت تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی است که برای بسیاری از مصارف از جمله کنسول‌ بازی PS5 سونی مناسب است. بلندگوهای تلویزیون در پایه‌های آن جاسازی شده‌اند؛ بنابراین نیازی نیست پایه‌ها را مخفی کنید. این بلندگوها از صدای دالبی اتم نیز پشتیبانی می‌کنند.

شیائومی می‌گوید در سیستم صوتی این تلویزیون از فناوری تشخیص صدای AI Master استفاده شده است که به طور خودکار محتوای در حال پخش را شناسایی و متناسب با آن تنظیمات بلندگوها را انجام می‌دهد.

پنل اولد این تلویزیون از کنتراست استاتیک ۱۵۰،۰۰۰:۱ و نسبت کنتراست داینامیک بی‌نهایت برخوردار است و روشنایی زیادی به همراه نمایش رنگ مشکی چشم‌نوازی دارد.

شیائومی وعده داده است از یک رابط کاربری بهبود داده شده MIUI برای این تلویزیون شفاف خود استفاده کند تا حس هوشمندی تلویزیون به طور کامل به کاربر منتقل شود. در رابط کاربری تلویزیون شیائومی شاهد صفحه Home و Settings در کنار بخش My App هستیم.

تلویزیون Mi TV Lux شیائومی از قابلیت نمایشگر Always-On پشتیبانی می‌کند و در به تراشه سفارشی‌سازی شده مدیاتک ۹۶۵۰ مجهز است.

ضخامت این تلویزیون فقط ۵.۷ میلی‌متر است که فوق‌العاده است. شاید روزی بتوانیم این تلویزیون را به عنوان یک پنجره در خانه نصب کنیم!

احتمالا این دستگاه فقط یک تلویزیون برای نمایش ویدیو نیست و می‌تواند کاربردها و مصارف بسیار گسترده‌تری پیدا کند. قابل تصور است در نگارخانه‌ها، موزه‌ها، اتاق‌های جلسات و ویدیوکنفرانس، گالری‌های هنری و حراجی‌ها یا مراکز تجاری استفاده شود و هر زمان که نیاز بود، تصویر یا ویدیویی نمایش دهد و هر زمان که نیاز نبود؛ یک شیشه شفاف دو رویه است.

شیائومی اعلام کرده از ۱۶ آگست وارد بازارهای چین می‌شود ولی هنوز مشخص نیست در چه تاریخی باید منتظر عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

خانه‌هایی با طراحی عجیب که باید در مورد فلسفه وجودی‌شان فکر کرد!

سلیقه است دیگر. وقتی که کسی پول کافی داشته باشد و تنها حرف و سلیقه خودش برایش مهم باشد و اعتمایی به مد روز و حرف مردم نکند، ممکن است خانه‌اش را عجیب و غریب طراحی کند.البته گاهی این کاربری‌های متفاوت هستند که باعث ایجاد این خانه‌های عجیب…

عکس‌هایی از ترسناک‌ترین ساختمان‌های دنیا – آلبوم عکس

چرا برخی از ساختمان‌ها و خانه‌ها خیلی ترسناک به نظر می‌رسند. اینها دسته از سکونت‌گاه‌ها طیف گسترده‌ای دارند:- آنهایی که سایه روشن شب ترسناک‌شان می‌کند و هنگام روز یک ساختمان تقریبا عادی هستند.- آنهایی که مدت‌ها متروک مانده‌اند و…

مرگبارترین روز در تاریخ، چه روزی بود و چطور رخ داد؟

انسان‌های راه‌های زیادی برای کشتن هم در طول تاریخ ابداع کرده‌اند: سلاح‌های هسته‌ای و زیستی ، بمب‌های آتش‌زا، گلوله‌ها، سرنیزه‌ها، ایجاد قحطی عمدی و ...کاملا قطعی نیست، اما طبق بسیاری از روایت‌ها مرگبارترین روز در تاریخ بشر در واقع نتیجه…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…

برای جبران خطرات سلامتی ناشی از نشستن در طول روز وجود باید تحرک متناوب انجام بدهید. اما هر چند دقیقه…

برای کاهش اثرات مضر نشستن بر سلامتی، هر نیم ساعت یکبار 5 دقیقه پیاده روی سبک داشته باشید. این یافته کلیدی مطالعه جدیدی است که در مجله Medicine & Science in Sports & Exercise منتشر شده است.محققان نوشته‌اند:«ما از 11 فرد سالم…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. بهمنی می گوید

    کاش ۱۰ملیون باشه قیمتش??

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5