مزایای فروشگاه اینترنتی برای خریدار و فروشنده

0

رپورتاژ

فروشگاه اینترنتی، فروش اینترنتی و خرید اینترنتی مباحثی است که هر روز و هر روز و هــــــــر روز، بیشتر از قبل به بحث جذاب، درآمدزا و پراهمیتی تبدیل می‌شود. امروزه کسی که کسب و کاری راه می‌اندازد، مانند ده یا بیست سال پیش نمی‌تواند در مغازه، کارگاه یا شرکت خود بنشیند و منتظر مشتری باشد. اگر می‌خواهد از رقبا عقب نماند و در مدت زمان کمی به نتیجه دلخواه برسد باید برنامه‌ای برای فروش اینترنتی داشته باشد. فروشگاه اینترنتی این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون صرف وقت و هزینه حمل و نقل، کالای دلخواه خود را انتخاب کنند و خرید اینترنتی انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

در جامعه دیجیتال و مدرن امروز اگر کسب و کاری پا به پای فناوری حرکت نکند، قطعا شکست خواهد خورد. فروشگاه اینترنتی در واقع یک بازار مجازی است؛ بازاری که نیاز نیست دائما مراقب محصولات خود باشید که در اثر بررسی مشتری صدمه ببینند و یا گاها سرقت شوند!  فروشگاه اینترنتی، ویترین کسب و کار شماست. با درج قیمت، عکس از محصول از زوایای مختلف، دریافت نظرات خریداران و ارائه توضیحات درباره محصول از قبیل شرکت سازنده، متریال استفاده شده، گارانتی محصول و … کاربر با گشت و گذار در دسته بندی‌های موجود فروشگاه اینترنتی، محصول مورد نظر خود را انتخاب، خرید اینترنتی انجام می‌دهد و کالا را فورا یا  درب منزل تحویل می‌گیرد. به‌طور کلی محصولات فروشگاه اینترنتی را می‌توان به 2 دسته:

  • کالا
  • خدمات

تقسیم کرد. در بازارهایی با قابلیت فروش اینترنتی کالا، آن‌چه عرضه می‌شود، محصولی است که درب منزل تحویل داده می‌شود. مثل کتاب، لوازم برقی، لوازم آرایشی و… . در فروشگاه هایی که خدمات ارائه می‌دهند در ازای پرداخت آنلاین وجه، خدماتی مانند دانلود فیلم، موسیقی، کتاب الکترونیک و نرم افزار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

فروش اینترنتی چه مزایایی دارد؟

فروش اینترنتی هم برای کاربر و هم برای صاحبان کسب و کار مزایایی دارد. در ابتدا مزایای فروشگاه اینترنتی را برای صاحبان مشاغل عنوان می‌کنیم:

با فروش اینترنتی، با هزینه ای کمتر صاحب کسب و کار شوید

ممکن است شما به‌دنبال ایجاد کسب و کاری برای خود باشید. اما سرمایه اولیه‌تان به قدر اجاره یک مغازه یا شرکت در یک محیط پرتردد نباشد. شما می‌‎توانید با اجاره یک فضای کوچک‌تر درحاشیه شهر کسب و کارتان را راه بیاندازید و با ایجاد فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش اینترنتی محصولاتتان کنید. یا اگر در منزل فضایی برای انبار جنس وجود داشته باشد، دیگر نیازی به اجاره مغازه هم ندارید.

با فروشگاه اینترنتی از همه جای جهان مشتری داشته باشید

وقتی شما کسب و کاری راه می‌اندازید و منتظر مشتری می‌نشینید تا ویترین مغازه شما را ببیند یا کاتالوگ شرکتتان را مطالعه کند، وارد محیط کارتان شود، از شما قیمت بپرسد و خریدی انجام دهد، به شیوه سنتی کسب و کارتان را پیش می‌برید. در این شیوه مشتریان شما، اهالی همان خیابان، همان شهر یا نهایتا همان استان هستند و در ساعت کاری به شما مراجعه می‌کنند. اما بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی شما کاربرانی از سراسر کشور هستند که در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند محصولات و خدمات شما را مشاهده کنند و خرید اینترنتی انجام دهند. حتی اگر توضیح کالاهای ارائه شده از سوی شما با ترجمه باشد ممکن است از خارج از کشور هم از فروشگاه شما خرید اینترنتی داشته باشند!

فروشگاه اینترنتی و عدم نیاز به تعامل اجتماعی

همه ما افراد خجالتی در اطرافمان می‌شناسیم که قابلیت تعامل اجتماعی ندارند. به این دسته از افراد در اصطلاح گفته می‌شود که روابط عمومی قوی ندارند! اینان شاید نتوانند در مغازه و یا اداره در مواجهه با مشتری یا ارباب رجوع رفتار قابل قبولی از خود ارائه دهند، اما با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قادرند، محصولاتشان را تنها از طریق عکس و کلمات به مخاطب ارائه کنند، کسب و کار مستقل خود را داشته باشند و با فروش اینترنتی امرار معاش کنند. فروشگاه اینترنتی برای افرادی که قدرت تکلم و شنوایی ندارند نیز گزینه مناسبی است.

اینک به مزایای فروشگاه اینترنتی برای خریداران می‌پردازیم:

خرید بدون ترافیک و آلودگی از فروشگاه اینترنتی

ممکن است شما کارمندی باشید که از 8 صبح تا 8 شب سرکار است و تولد همسرتان را در پیش داشته باشید! اگر بخواهید با مرخصی ساعتی به بازار بروید با این حجم از ترافیک قطعا سر وقت باز نخواهید گشت. در این صورت منطقی‌ترین گزینه و شگفت‌انگیزترین راه حل، مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی است! می‌توانید همین طور که در اتاقتان پشت میز و سیستم اداری نشسته‌اید در بازار مجازی فروشگاه اینترنتی بگردید و کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و خرید اینترنتی انجام دهید. این‌گونه از آلودگی هوا و آلودگی‎‌های صوتی هم در امان مانده‌اید و از همه مهم‌تر همسرتان را سورپرایز کرده‌اید!

قدرت انتخاب بالا در خرید اینترنتی

همه ما با فروشندگان بداخلاقی برخورد کرده‌ایم که اجازه بررسی محصول را به ما نداده‌اند یا در مواجهه با پرسیدن کیفیت و قیمت محصول، جواب سربالا داده‌اند! فروشگاه اینترنتی این امکان را به کاربران می‌دهد که هرچقدر دوست دارند برای بررسی کیفیت یک محصول تحقیق کنند، قیمت‌ها را مقایسه کنند، رنگ، طرح و قیمت دلخواه خود را انتخاب کنند و خرید اینترنتی موفقی را تجربه کنند.

حذف هزینه های اضافه در خرید اینترنتی

در خرید اینترنتی هزینه رفت و آمد به بازار حذف می‌گردد و حتی فروشگاه اینترنتی در بسیاری از موارد هزینه حمل و نقل کالاهم از مشتری دریافت نمی‌کند و آن را به عنوان یک امتیاز ویژه برای مخاطبش در نظر می‌گیرد.

از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

به همان میزان که نیاز به فروشگاه اینترنتی به یکی از نیازهای مهم جامعه امروز تبدیل شده است، همان‌قدر هم هوس سیاه افراد سودجو به‌دنبال سرقت اینترنتی است! بنابراین در انتخاب فروشگاه اینترنتی باید نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید. در انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر حتما به ویژگی‌های

  • قدمت و سابقه کار
  • قیمت محصولات و قیاس با بازار
  • ضمانت بازگشت کالا
  • گارانتی معتبر محصولات
  • نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی
  • نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال
  • و پاسخگویی و در دسترس بودن پشتیبانی فروشگاه اینترنتی

دقت کنید.

ارس خرید، خرید اینترنتی لذت بخش، ارزان و معتبر

فروشگاه اینترنتی “ارس خرید” (araskharid.com) تحت عنوان یک بازارچه آنلاین منطقه آزاد ازس، به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی پیشرو با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت آسان اینترنتی، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، مکانی امن برای گشت و گذار مجازی و خرید اینترنتی است. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در ارس خرید پیدا خواهید کرد.

فروش اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی، لوازم سلامت و بهداشت  و محصولات غذایی تنها بخشی از ویترین پر زرق و برق ارس خرید را شکل می‌دهد. با ورود به وب سایت ارس خرید، احساس قدم زدن در بازار منطقه آزاد ارس به شما دست می‌دهد! با همان کیفیت کالا، قیمت مناسب و تخفیفات ویژه لذت یک خرید اینترنتی امن و راحت را می‌توانید تجربه کنید. کالاهای ارس خرید به دلیل واردات سریع و بی‌واسطه، قیمت‌هایی شگفت‌انگیز و باورنکردنی دارند و سریع‌تر از زمانی که فکرش را بکنید خریدهای شما را به دستتان می‌رساند! کارشناسان و پشتیبانان ارس خرید 24ساعته و در 7 روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.