لیپوماتیک

0

رپورتاژ

لیپوماتیک روشی پیشرفته با کمترین عوارض برای تخلیه چربی‌ های موضعی بوده و دقیق‌تر از روش لیپوساکشن است. لیپوماتیک روشی برای کاهش سایز است و برای کاهش وزن و درمان چاقی راه ‌حل محسوب نمی ‌شود.

استفاده از این روش برای از بین بردن چربی ‌هایی با مقدار زیاد در بدن اصلا توصیه نمی‌ شود، اما با این روش، حجم زیادی از چربی‌ ها در یک جلسه تخلیه می‌ شوند و نیاز به بیهوشی ندارد.

لیپوماتیک عمل جراحی غیرتهاجمی است و اگر به ‌خوبی انجام نشود، سبب افتادگی پوست، نامتناسبی اندام ‌هایی مثل ران و گودرفتگی غیرطبیعی و درد و خونریزی می‌ شود؛ چون در مقایسه با لیزرلیپولیز، از لیزر و حرارت استفاده نمی ‌شود، لذا فیبروز در بافت پوست به‌ ندرت مشاهده خواهد شد.

چگونگی انجام لیپوماتیک:

لیپوماتیک، روشی برای برداشت غیرتهاجمی بافت چربی از بدن است. در این عمل، پزشک معالج از طریق دستگاهی که عکس آن را در زیر می ‌بینید با حرکات لرزشی لوله ‌ای به‌ نام کانولا، سلول‌های چربی را به‌ روش غیرلیزری و حرارتی خارج می‌ کند.

ایمنی لیپوماتیک از لیپوساکشن بسیار بیشتر است و عفونت کمتری ایجاد می ‌کند؛ چرا که محافظت از اعصاب، رگ‌ های خونی و ماهیچه‌ ها در روش لیپوماتیک از لیپوساکشن بیشتر است.

 در چه نواحی از بدن می توان لیپوماتیک را به کار برد؟

  • شکم
  • ساق پا
  • پهلوها
  • پشت
  • بازوها
  • صورت (غبغب – گونه)
  • ران ها
  • نواحی از گردن
  • باسن
  • بزرگی سینه در آقایان (ژنیکوماستی)
  • زانوها

افراد مناسب برای جراحی لیپوماتیک:

  • از طرفی افراد یکه توانایی ورزش کردن را ندارند.
  • افرادی که دچار چاقی های موضعی هستند.
  • افرادی که مشکلات چاقی آن ها در یک ناحیه قرار دارد.
  • افرادی که تجمع چربی در بدن آنها پراکنده نیست.
  • موارد مناسبی برای جراحی لیپوماتیک هستند.

عمل پروتز سینه :

پروتز سینه یکی از پرطرفدارترین عمل‌ های جراحی پلاستیک محسوب می‌ شود؛ چرا که بسیاری از بانوان برای بهبود شکل و اندازه سینه خود به این عمل روی می ‌آورند.

پروتز و کاشت سینه بدون تردید روشی موثر برای بزرگتر و خوش فرم ‌تر کردن سینه است.

پروتز سینه روشی قطعی برای برآورده کردن خواسته بانوانی است که همواره آرزوی داشتن سینه‌ هایی بزرگ و برجسته داشته ‌اند.

البته عده‌ ای نیز پس از بارداری و شیردهی با مشکل تحلیل رفتن و بدشکلی سینه مواجه می ‌شوند و با هدف زیباسازی سینه برای عمل جراحی پروتز سینه به کلینیک‌ های زیبایی مراجعه می ‌کنند، گروهی نیز پس از بیماری و بریدن سینه تمایل به بازسازی سینه خود دارند .

همچنین متقاضیان عمل بزرگ کردن و زیباسازی سینه با پروتز، بهتر است مناسب بودن و ضرورت عمل لیفت و بالا کشیدن سینه در کنار پروتز را نیز بررسی کنند تا در نهایت با داشتن سینه‌ هایی جوان ‌تر و خوش ‌فرم ‌تر، به اندام رویایی خود نزدیک شوند.

چه کسانی می ‌توانند عمل پروتز سینه را انجام دهند؟

  • افرادی که به ‌خاطر بیماری ‌های سخت مثل سرطان تمام یا بخشی از سینه‌ ی خود را از دست داده ‌اند.
  • کسانی که به ‌صورت مادرزادی سینه‌ های نا‌متقارن با شکل غیر‌طبیعی دارند.
  • خانم ‌هایی که به‌ خاطر نقص مادرزادی فقط یک سینه دارند.
  • زنانی که به دلایل هورمونی یا ژنتیکی یا لاغری بیش ‌از حد و سوء تغذیه سینه ‌های کوچکی دارند.
  • زنانی که به ‌خاطر بالا رفتن سن، بارداری و شیردهی بافت سینه ‌شان تحلیل رفته و کوچک شده است یا به‌ خاطر کاهش وزن شدید دچار افتادگی سینه شده ‌اند.

هزینه عمل پروتز سینه:

عمل جراحی پروتز سینه از جمله عمل ‌های جراحی زیبایی است، به همین دلیل تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی ‌گیرد. از سوی دیگر، هزینه عمل پروتز سینه با توجه به عواملی چون تبحر و شهرت پزشک جراح و نوع پروتز استفاده شده متفاوت است.

رینوپلاستی:

رینوپلاستی یا جراحی بینی، یکی از پرطرفدارترین و کارآمدترین روش ‌های جراحی زیبایی است که سن و سال هم نمی ‌شناسد.

بینی، یکی از مهم‌ ترین اجزای صورت است که تاثیر مستقیم در زیبایی و جذابیت فرد دارد.

چه کسانی کاندیدای رینوپلاستی هستند؟

هر کسی که نگران ظاهر بینی خود است می تواند از جراحی بینی استفاده کند. بیمارانی که به دنبال تفاوت قابل توجه در ظاهر کلی بینی خود هستند یا کسانی که اندکی تغییر می خواهند.

دلایل جراحی رینوپلاستی:

افراد برای ترمیم بینی خود بعد از آسیب دیدگی ، برای اصلاح مشکلات تنفسی یا نقص هنگام تولد ، یا به دلیل این که از ظاهر بینی خود ناراضی هستند ، جراحی زیبایی بینی انجام می دهند.

تغییراتی که ممکن است جراح شما از طریق جراحی زیبایی بینی به بینی شما وارد کند شامل موارد زیر است:

  • تغییر اندازه
  • تغییر زاویه
  • صاف کردن برآمدگی بینی
  • تغییر شکل نوک
  • باریک شدن بینی

اگر می خواهید جراحی زیبایی بینی را برای به دست آوردن زیبایی صورت خود انجام دهید،باید منتظر بمانید تا استخوان بینی شما به طور کامل رشد کند.برای دختران ، این حدود ۱۵ سالگی است. پسران ممکن است هنوز کمی بزرگ تر شوند.

اما اگر به دلیل اختلال در تنفس جراحی می شوید ، جراحی زیبایی بینی در سنین پایین تر قابل انجام است.

روش جراحی رینوپلاستی:

  • جراحی زیبایی بینی می تواند در بیمارستان ، مطب پزشک یا یک کلینیک زیبایی انجام شود.
  • پزشک شما از بی حسی موضعی یا عمومی استفاده خواهد کرد.
  • هنگامی که بی حس یا بیهوش شدید ، جراح شما بین بینی یا داخل بینی شما را برش می دهد.
  • آن ها پوست شما را از غضروف یا استخوان جدا می کنند و دوباره تغییر شکل را شروع می کنند.
  • این عمل معمولاً بین یک تا دو ساعت طول می کشد. اگر جراحی پیچیده باشد ، مدت زمان بیشتری طول می کشد.

انواع عمل رینوپلاستی:

رینوپلاستی بینی استخوانی:

جراحی بینی های استخوانی به دلیل داشتن پوست نازک و غضروف مقاوم جزو ایده آل ترین نوع جراحی های بینی هستند و غالبا نتایج مطلوب و مورد رضایتی را به همراه دارند.

رینوپلاستی بینی گوشتی:

جراحی بینی های گوشتی جزو مشکل ترین و پیچیده ترین نوع جراحی های بینی است و باید توسط بهترین جراح بینی انجام شود تا نتایج مطلوب را ایجاد نماید چرا که بینی گوشتی پوست ضخیم ، بافت و غضروف ضعیفی دارد.

اهمیت انتخاب جراح زیبایی بینی:

تاثیر گذارترین عامل در نتیجه عمل زیبایی بینی ، میزان تجربه و مهارت جراح بینی می باشد ؛ به این گونه که اگر جراح بینی منتخب شما به اندازه کافی مهارت و تجربه داشته باشد ، نتیجه ای مطلوب از عمل زیبایی بینی دریافت خواهید کرد و دچار عوارض پس از جراحی زیبایی بینی نخواهید شد.

اما در صورتی که جراح بینی مورد نظر شما ، تجربه و مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشد ؛ نه تنها از نتیجه جراحی زیبایی بینی احساس رضایت نخواهید کرد ، بلکه احتمال مواجه با عوارض جراحی زیبایی بینی نیز بسیار زیاد خواهد شد ؛ چرا که عدم تجربه و مهارت سبب می شود جراح بینی در حین رویارویی با مشکلات احتمالی در اتاق عمل ، توانایی برطرف کردن آن ها را نداشته باشد ؛ بدین ترتیب کوچک ترین اقدام اشتباه ، سبب بروز خطرات جبران ناپذیری در بیماران می شود.

بنابراین افرادی که تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی گرفته اند ، باید در انتخاب جراح بینی بسیار دقت کرده و بهترین جراح زیبایی بینی را برگزینند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مهم نیست این تابستان چقدر گرم است، برهنه نخوابید! مشکلات سلامتی بی‌لباس خوابیدن

بر اساس تحقیقات یک شرکت فروش تشک آنلاین به نام Casper حدود ۲۸.۵ درصد از آمریکایی‌های گفته‌اند که هر شب، هفتگی، ماهانه یا هر چند وقت یکبار برهنه می‌خوابند. اما ۷۱.۵ درصد دیگر گفتند که همیشه با لباس می‌خوابند.واضح است که برهنه خوابیدن…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

تجدید خاطره‌ای با وبلاگستان – اسکرین شات‌هایی از برخی از وبلاگ‌های قدیمی خوب

شبکه‌های اجتماعی وبلاگ‌ها را فرونرخیتند. دلایل فروریختن آنها بسیار بیشتر از محبوب شدن شبکه‌های اجتماعی بود:1- بسته شدن ابزارهای رایگان‌های وبلاگ‌نویسی2- نوع نوشتن وبلاگ‌نویس‌ها که هم بسیار انرژی‌بر و وقت‌گیر بود و هم به خاطر…

اگر سیمپسون‌ها در دنیا وستروس بودند! گالری عکس

وستروس یک سرزمین یا قاره تخیلی و یکی از مکان‌های اصلی مجموعه رمان‌های فانتزی «آواز یخ و آتش» نوشته جورج آر آر مارتین است. انکاتی در مورد وستروسجغرافیا: وستروس در غرب قاره اسوس قرار دارد و با دریای باریکی که به نام دریای باریک شناخته…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5