تنظیمات جدید جی‌میل اجازه کنترل بیشتری روی داده‌های شخصی شما می‌دهند

می‌توانید برای افزایش حریم خصوصی خود، ویژگی‌های پیشرفته جی‌میل را خاموش کنید!

0

در سال‌های اخیر، گوگل توجه بیشتری به حریم خصوصی و داده‌های شخصی کاربران داشته و همین امر منجر به معرفی ابزارها و ویژگی‌های جدیدی شده است که اجازه می‌دهند کاربران در سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف، امکان حذف خودکار تاریخچه مکانی و فعالیت‌های وب خود را داشته باشند.

آخرین تلاش گوگل برای فراهم کردن زمینه کنترل داده‌های شخصی توسط خود کاربر، به صورت تنظیمات جدیدی در جی‌میل ظاهر شده است.

اولین گزینه از دو ویژگی جدیدی که به تنظیمات جی‌میل افزوده شده است؛ به کاربران این امکان را می‌دهد ویژگی‌های هوشمندی در جی‌میل، Chat و Meet را برای محافظت از داده‌های خود، خاموش کند. این ویژگی‌های هوشمند از داده‌های کاربر برای برخی کارها استفاده می‌کنند.

به طور واضح، کاربران می‌توانند فیلترسازی خودکار ایمیل‌ها، نوشتن هوشمند، خلاصه اطلاعات کارت بانکی و جزئیات افزوده شده به تقویم را غیرفعال کنند.

پیش‌تر، امکان غیرفعال کردن برخی از این ویژگی‌ها وجود داشت ولی با تنظیم جدید جی‌میل، کاربران به طور شفافی می‌توانند درباره استفاده از داده‌های شخصی خود در ویژگی‌های هوشمند محصولات گوگل تصمیم‌گیری کنند. غیرفعال کردن این ویژگی‌ها باعث می‌شود گوگل ایمیل‌های کاربران را برای مصارف شخصی‌سازی کارها اسکن نکند.

قطع دسترسی سرویس‌های گوگل به داده‌های شخصی جی‌میل

گزینه دوم به کاربران اجازه می‌دهد مانع از استفاده داده‌های شخصی سرویس‌های جی‌میل، چت و میت در دیگر سرویس‌ها و محصولات گوگل شوند.

به طور معمول، دستیار اسیستنت گوگل می‌تواند یک سری یادآوری‌ها و اطلاعات را به شما بدهد که از درون ایمیل‌های شخصی خود دریافته است. گوگل مپس می‌تواند اطلاعاتی مانند مکان‌های رزرو شده را از درون ایمیل‌های شما بیرون بکشد و به شما نشان دهد.

این سرویس‌ها بسیار خوب هستند و باعث راحت‌تر و هوشمندتر شدن زندگی ما می‌شوند ولی احتمالا غیرقانونی بوده و حریم خصوصی ما را تهدید کنند.

اکنون، گوگل اجازه داده است استفاده از داده‌های شخصی درون ایمیل‌ها برای این سرویس‌ها را غیرفعال کنید. البته، این سرویس‌ها محدود هستند و شامل همه سرویس‌های گوگل نمی‌شوند. قطعا گوگل سرویس‌ها و محصولات دیگری دارد که باز به داده‌های جی‌میل دسترسی دارند.

گوگل در تلاش است این نکته را مانند همیشه یادآوری کند که همه این ویژگی‌ها به طور خودکار انجام شده و هیچ دخالت انسانی یا بررسی داده‌ای در روند آن‌ها انجام نمی‌شود.

تبلیغات جی‌میل کماکان براساس داده‌های شما نمایش داده نمی‌شوند و البته گزینه‌ای برای حذف و مسدودسازی آن‌ها فعلا وجود ندارد. گوگل وعده داده است در هفته‌های آینده یک گزینه برای مدیریت و کنترل بر تبلیغات جی‌میل نیز فعال کند.

به هر حال، این تنظیمات جدید باز راهی روشن‌تر درباره کنترل داده‌های شخصی درون جی‌میل پیش‌روی کاربران قرار می‌دهند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تخیل: تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی از زمین بازدید می‌کرد و در اینستاگرام پست به سبک…

ما نمی‌دانیم که هیچ وقت بیگانگانی که می‌گویند اینقدر وجودشان محتمل است، از زمین بازدید خواهند کرد یا آیا آشکارا رخ خواهند نمود یا نه.فعلا در حد داستان‌های علمی تخیلی به قضیه نگاه می‌کنیم.اما تصور کنید که یک موجود هوشمند فرازمینی…

عکس‌های پراکنده جالب که دقایقی شما را سرگرم خواهند کرد

این ساعت آفتابی زمان را به صورت دیجیتالی نشان می‌دهدکریم عبدالجبار و مربی جان وودن : هرگز فراموش نکنید که چه کسی به شما کمک کرده و باعث پیشرفت شما شده.فقط به دقت نگاه کنیدآتش نشانان آمریکایی در حال خاموش کردن آتش در…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…
منبع اندروید پلیس
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.