آیا استفاده از لوازم ارایش برای بدن ضرر دارد؟ عوارض استفاده از لوازم آرایش تقلبی

0

رپورتاژ

چالش استفاده از لوازم آرایش برای خانم ها همیشه مسئله ساز است. بسیاری همیشه در این مورد صحبت می کنند که استفاده از لوازم آرایش ضررهای زیادی دارد و موجب بروز بیماری هایی مانند سرطان می شود اما آیا این یک شایعه است یا واقعیت دارد؟ اگر شما هم دوست دارید تا در مورد تاثیر استفاده از لوازم آرایشی بر سلامت بدن و پوست اطلاعات لازم و کافی به دست بیاورید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

چروکی پوست و جوش های سطحی از عوارض استفاده از لوازم آرایش است؟

بگذارید همین ابتدای مسیر خیال شما را راحت کنیم. خرید محصولات زیبابی از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و استفاده از لوازم آرایش به خودی خود اصلا ضرری ندارد اما استفاده از لوازم آرایش فیک و تقلبی که از مواد شیمیایی مضرری ساخته شده است خطرات جبران ناپذیری دارد.

چروک پوست و همچنین ایجاد جوش های سطحی یکی از اثرات استفاده از لوازم آرایش تقلبی و فیک است. توجه داشته باشید که مواد استفاده شده در محصولات لوازم آرایشی فیک در مکان های نامناسبی غیر از فضای بهداشتی کارخانه ها ساخته شده است به همین جهت به مرور زمان پوست با تغییراتی از جمله چین و چروک، کدر شدن و همچنین جوش های سطحی مواجه می شود.

البته دراین شرایط استفاده از محصولات پوستی مانند کرم والنسی حجم دهنده صورت و همچنین محصولات مراقبتی برند کامان بسیار در بهبود و برگشتن شرایط پوست به حالت اولیه کمک می کند اما واقعیت این است که پیشگیری بهتر از درمان است.

آسم و اختلال تنفسی مهم ترین عوارض استفاده از لوازم آرایش فیک

شاید باور نکنید اما مواد آرایشی به جهت وجود ماده های شیمیایی می تواند مشکلات تنفسی برای افراد ایجاد کند. همچنین اگر افرادی که با بیماری آسم دسته و پنجه نرم می کنند از این محصولات آرایشی استفاده کنند عوارض خطرناک تری مانند تنگی نفس را تجربه خواهند کرد.

سرطان، تیر آخر استفاده از لوازم آرایش تقلبی

حتما شما هم در اخبار و مجلات پزشکی با تیترهای نظیر «استفاده از لوازم آرایشی موجب بروز سرطان می شود» و یا «لوازم آرایش آمار ابتلا به سرطان را بیشتر می کند» مواجه شده اید. اما این آمار و شایعات تنها برای لوازم آرایش های ارزان و تقلبی صدق می کند.

توجه داشته باشید که بیشتر تولیدکنندگان قاچاقی و غیرقانونی لوازم آرایشی های غیراصل برای تهیه مواد اولیه از بی اساس ترین مواد موجود استفاده می کنند و چون ترکیب مناسبی برای تولید محصولات خود ندارند و تنها از رنگ های شیمیایی و فاسد استفاده می کنند، درصد ابتلا به سرطان را به مرور بالا می برند.

عفونت چشم ها با استفاده از محصولات آرایش چشم غیر استاندارد

یکی از مهم ترین قسمت های صورت برای آرایش، «چشم ها» هستند. دقت داشته باشید که لوازمی مانند سایه چشم، مداد چشم، خط چشم و ریمل ها مهم ترین محصولات آرایشی هستند که با چشم سر و کار دارند. این محصولات اگر از استانداردهای کافی برخوردار نباشند به راحتی می توانند به چشم آسیب برسانند.

اولین واکنش چشم در مقابل لوازم آرایشی فیک و غیراصل، متورم شدن، اشک ریختن و همچنین قرمزی خواهد بود. به همین خاطر اگر احیانا با این علائم رو به رو شدید حتما سریعا به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید تا درمان سریع و مناسبی برای رفع آن پیدا کنید.

ریزش مو، جبران ناپذیر ترین اثر استفاده از محصولات مضر

بیشتر افراد محصولات آرایشی را با رژلب، مداد چشم و کرم پودر که برای آرایش صورت است می شناشند، در صورتیکه امروزه محصولات بسیار پرطرفداری برای آرایش موها نیز در بازار وجود دارد. محصولاتی مانند رنگ موهای فانتزی، گچ موهای بدون نام و نشان تماما اجناس پرطرفداری هستند که توسط خانم ها استفاده می شود.

متاسفانه استفاده از این محصولات معضل جبران ناپذیر ریزش موها و وزی موها را به همراه دارد که نتیجه خرید و انتخاب نا مناسب است. همین مورد باعث می شود تا خانم ها برای رفع ریزش مو و همچنین برگشت موهای خود به حالت طبیعی از محصولات مراقبی مو مانند ماسک مو کراتین کامان و انواع روغن های ترمیم کننده مثل روغن آرگان و روغن نارگیل به صورت روزانه استفاده کنند.

راه حل فرار از عوارض خطرناک محصولات مضر آرایشی چیست؟

استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت، استاندارد و اصل تنها راه فرار از عوارض خطرناک محصولات آرایشی است. به همین جهت پیشنهاد می کنیم به جای صرف هزینه اندک برای خرید لوازم آرایش تقلبی و همچنین صرف هزینه های درمانی پس از استفاده از آن ها، با هزینه های اقتصادی از محصولات برندهایی مانند اینلی، کالیستا و سینره که جزو برندهای مطرح ایرانی هستند استفاده کنید تا بدون درگیری با عوارض جانبی استفاده از لوازم آرایشی نامناسب، بتوانید زیبایی طبیعی و تازگی را به چهره خود اضافه کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر مهم ترین قدم برای سفارش لوازم آرایشی

با توجه به اینکه اجناس غیراصل و استاندارد شباهت بسیار زیادی به اجناس اصلی دارند و تشخیص این محصولات از هم چندان راه ساده ای نیست، پیشنهاد می کنم فرایند خرید و سفارش محصول خود را از فروشگاه های معتبر به انجام برسانید.

فروشگاه اینترنتی زیبابست، یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه های سفارش آنلاین در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می توانید به این سایت معتبر مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود از قبیل آرایش چشم، آرایش لب، و کلیه محصولات روتین مراقبت از پوست خود را از این فروشگاه معتبر تهیه کنید.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.