میلیون‌ها کاربر آیفون با به‌روزرسانی iOS 14 دیگر قادر به ارسال و دریافت پیام در iMessage و دیگر پیام‌رسان‌ها نیستند

در حالی هزاران گزارش از سراسر جهان پیرامون این اشکال رسیده است که اپل هنوز سکوت کرده و جوابی ندارد

1

آیفون‌های ۱۲ اپل وقتی به دست کاربران رسیدند و تست‌های عملی و واقعی آن‌ها آغاز شد؛ درگیر چندین مشکل حاد شدند اما اکنون یک مسئله جدی‌تر و بدتری برای مدل‌های بیشتری از آیفون‌ها به وجود آمده است.

ماه گذشته که برای اولین بار توسط سایت MacRumors به عنون یک مشکل در آیفون ۱۲ گزارش شد؛ کاربران زیادی هم در انجمن‌های پشتیبانی اپل شامل ۴۴ صفحه و بیش از ۵ هزار کامنت و مدخل و هم در انجمن‌های خود سایت MacRumors شامل ۲۲ صفحه و بیش از هزار پیام، گفتند این مسئله به iOS 14 مرتبط است و همه آیفون‌های دارای این سیستم‌عامل چنین مشکلی دارند.

مشکل چیست؟ شامل عدم توانایی در ارسال یا دریافت پیام (SMS) و همین‌طور اعلان‌های از دست رفته در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان است. ابتدا فقط پیام‌رسان آی مسج اپل مورد تاثیر قرار گرفت ولی کم‌کم سایر پیام‌رسان‌ها از جمله واتساپ و سیگنال هم چین مشکلی پیدا کردند تا بدانیم میلیون‌ها کاربر آیفون‌های مجهز به iOS 14 در معرض این باگ قرار گرفتند.

برای برخی افراد شدن این مشکل بیشتر است و اعلان‌های زیادی که از سوی دیگران ارسال شده‌اند را از دست می‌دهند. در بدترین حالت، افراد هیچ‌گونه پیامی دریافت نمی‌کنند و هیچ‌گونه پیامی هم ارسال نمی‌کنند. در واقع، باید گفت اصلا پیام‌رسان iMessage کار نمی‌کند. سکوت اپل در برابر این مشکل باعث عصبانیت بیشتر کاربران شده است.

این مشکل یکی از آزاردهنده‌ترین مسایلی است که در چند سال اخیر برای کاربران آیفون پیش آمده است. آن‌ها پیامی برای یک فرد ارسال می‌کنند و او سریعا پاسخ می‌دهد ولی چیزی مشاهده نمی‌کنند.

اپل هنوز ساکت است

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های پشتیبانی اپل این مسئله را مطرح کردند که بارها توسط آن‌ها این مشکل پیگیری شده و با اپل تماس داشتند ولی هنوز جوابی دریافت نکردند.

اپراتورهای مخابراتی در پاسخ کاربران آیفون گفتند این مشکل از سوی اپل به وجود آمده است و ارتباطی با شبکه موبایل و سرویس‌های آن‌ها ندارد.

کاربران می‌گویند این یک ویژگی اساسی است و اشکالی در یک اکسسوری و وسایل جانبی نیست. تقریبا این اشکال برای همه کاربران حیاتی و اضطراری است. این کاربران به فروشگاه‌های اپل، پشتیبانی این شرکت در سایت یا نمایندگی‌های کشورهای مختلف مراجعه کرده‌اند و هزاران شکایت ثبت شده است.

برخی کاربران هم که موفق به تماس تلفنی با تیم مهندسی اپل شدند؛ در جواب شنیدند که مشکل در دست بررسی است ولی احتمالا مربوط به سیم‌کارت آن‌ها می‌شود. آن‌ها زیاد حاضر به پاسخ‌گویی به کاربران نبودند و سریعا تماس‌ها را قطع کردند.

کاربران زیادی در کشورهای مختلف و روی شبکه‌های موبایل و اپراتورهای گوناگون این مشکل را گزارش دادند که نشان می‌دهد یک اشکال فرا اپراتوری است.

حتی رسانه‌های مطرح ایالات متحده هم با اپل نامه‌نگاری کرده و ایمیل زدند تا پاسخی دریافت کنند ولی هنوز هیچ واکنشی از سوی این شرکت مشاهده نشده است. اما اپل نمی‌تواند برای طولانی‌مدت این مسئله را نادیده بگیرد و احتمالا در چند روز آینده باید منتظر بیانیه آن‌ها باشیم.

فعلا همه نگاه‌ها متوجه به‌روزرسانی iOS 14.3 است که در هفته جاری باید منتشر شود. کاربرانی که با این اشکال روبرو شدند؛ می‌گویند نسخه‌های بتای iOS 14 نتوانستند آن را رفع کنند ولی امیدوار هستیم اپل سریعا بتواند مشکل را یافته و از بین ببرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

سلاح‌های مخفی و شگفت‌انگیز آلمان نازی در طی جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، آلمان نازی سرمایه گذاری زیادی در تحقیق و توسعه تسلیحات مخفی انجام داد تا بتواند بر دشمنان خود برتری یابد. برخی از برجسته ترین سلاح های مخفی که توسط آلمانی ها ساخته شده اند عبارتند از:موشک V-2: V-2 اولین موشک…

مورد عجیب بیمار M: مردی که گلوله‌ای به سرش خورد و بعد همه چیز را وارونه می‌دید!

بر اساس گزارش موردی که به تازگی منتشر شده است، یکی از منحصر به فردترین و عجیب‌ترین موارد آسیب مغزی در تاریخ شرح داده شده: این مورد با نام مستعار بیمار M، نامیده می‌شود که در سال ۱۹۳۸ در جریان جنگ داخلی اسپانیا به سرش گلوله خورد و بعد آن…

عکس‌هایی که جادوی پرسپکتیو را نشان می‌دهند

عکاسی به نام هوگو سوئیساس، یک عکاس خلاق مستقر در لیسبون پرتغال است. او از دوربین و مغزش برای فریب چشم بینندگان عکس‌هایش استفاده می‌کند. او کاملاً خودآموخته، اشیاء روزمره را در صحنه‌هایی که به نظر نمی‌رسد متعلق به آن‌ها هستند، قرار می‌دهد، و…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…
منبع فوربس
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.