زیبایی آسان به کمک این چند روش!

0

رپورتاژ

زیبایی به یکی از مهم ترین دغدغه این روزهای افراد تبدیل شده است. بسیاری از مردم به دنبال آن هستند که با روش های مختلف بر زیبایی خود بیفزایند. در ادامه به شما روش هایی را معرفی خواهیم کرد که به آسانی زیبایی خود را دوچندان کنید.

روش اول- کاشت مو طبیعی

ریزش مو یکی از شایع ترین مسائل در بین مردم است. ریزش مو دلایلی بسیاری دارد از جمله مسائل موروثی, آب و هوا, تغذیه, ابتلا به انواع بیماری ها, استرس, اضطراب و …

اگر فردی بر اثر بیماری دچار ریزش مو شده باشد, معمولا پس از گذراندن دوره درمان موهایش مجددا رشد خواهند کرد.

اگر به واسطه آب و هوا و یا تغذیه دچار ریزش مو شده باشید, با عوض کردن محل زندگی و اصلاح رژیم غذایی می توان از ریزش مو جلوگیری کرد.

اما در مورد مسائل موروثی کار خاصی نمی توان کرد. به جز آن که پیش از ریزش کامل و ابتلا به طاسی, فرد باید اقدام به کاشت مو طبیعی کند. کاشت مو طبیعی به آن معنا است که موهای پشت سر و اطراف گوش خود فرد را به نواحی جلوی سر پیوند می زنند. به موهای نواحی پشت سر و پشت گوش ها “بانک مو” می گویند.

جالب است بدانید که پیوند مو فقط محدود به موهای سر نیست و افرادی که دچار ریزش ریش و سبیل و ابروها هستند نیز می توانند با استفاده از بانک موهای خود, کاشت ریش و کاشت ابرو طبیعی نیز انجام دهند.

روش دوم- پیکر تراشی چیست؟

اگر دچار اضافه وزن و چاقی هستید و تمایل به کاهش وزن دارید, لازم است که با پیکر تراشی آشنا شوید.

پیکر تراشی یک روش جدید برای کاهش وزن است. در این روش چربی های موجود در بدن را از آن خارج می کنند و به این ترتیب سبب کاهش وزن فرد می شوند.

البته باید توجه داشته باشید که پیکر تراشی بیشتر مناسب افرادی است که دارای چاقی مفرط هستند و یا شاخص توده بدنی آن ها بیشتر از 25 یا 30 است.

پیکر تراشی معمولا در چند جلسه انجام می شود, در این جلسات چربی های بدن را تخلیه می کنند و سبب فرم گرفتن بدن می شوند.

انواع پیکر تراشی

پیکر تراشی دارای چهار نوع متفاوت است که در ادامه آن ها را معرفی خواهیم کرد:

  • لیپولیز
  • لیپوساکشن
  • لیپوماتیک
  • بادی جت

روش لیپوماتیک

این روش به صورت موضعی انجام می شود و نحوه انجام آن به این صورت است که با وارد کردن ضربات متعدد فیزیکی به چربی ها, باعث شکسته شدن و در نهایت ذوب شدن چربی ها می شوند. سپس چربی ها را به کمک دستگاهی از بدن خارج می کنند.

چربی های آب شده به روش لیپوماتیک قابل انتقال و استفاده در دیگر نقاط بدن است.

روش لیپوساکشن

در روش لیپوساکشن به کمک یک دستگاه چربی ها آب شده و سپس از بدن خارج می شوند. چربی هایی که به روش لیپوساکشن ذوب شده اند, دیگر قابل استفاده و انتقال به سایر نقاط بدن نیستند.

روش بادی جت

در پیکر تراشی به روش بادی جت, چربی ها توسط فشار آب شکسته شده و سپس از بدن خارج می شوند. این روش نسبت به سایر روش ها کم درد تر بوده و نیز دوره نقاهت کوتاهی دارد.

روش لیپولیز

در پیکر تراشی به روش لیپولیز, چربی ها توسط امواج فراصوت ذوب می شوند. سپس به کمک دستگاهی چربی های ذوب شده را از بدن خارج می کنند.

جالب است بدانید که با اینکه در این روش نیز چربی ها ذوب می شوند, اما قابل انتقال و تزریق به دیگر نقاط بدن هستند.

منبع : https://kashtemou.com/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.