تست کرونا در منزل با پالسی نو

0

رپورتاژ

سامانه هوشمند پالسی نو با فراهم سازی بستری کامل و پیشرفته در پی آن است که فرد بیمار بتواند بهترین، راحت ترین و ارزان ترین خدمات پزشکی مورد نیاز خود را پیدا کرده و دغدغه ای جز خود بیماری نداشته باشد.

در بسیاری از مواقع که خودتان یا دیگر اعضای خانواده دچار بیماری می شوند، ناخواسته دچار استرس و یا عدم تمرکز حواس می شوید، فرض کنید در این شرایط قرار دارید، برای رفع این مشکل چه اقدامی انجام می دهید؟

از کجا و چگونه باید خدمات پزشکی را دریافت کنم؟

سریعترین راه های ممکن چیست؟

 با خدمات پالسی نو بیشتر آشنا شوید.

تست کرونا در منزل

درخواست تست کرونا در منزل هم در آزمایشگاه انجام میشود و هم در منزل که کارشناسان ازمایشگاهی که از طرف پالسی نو معرفی میشوند از معتبرترین آزمایشگاههای تهران میباشند که بعد از درخواست شما در در اسرع وقت حاضر میشوند.

به طور کلی تست کرونا به دو دسته زیر تقسیم می‌شود:

تست PCR  

این مورد به تست‌های تشخیصی معروف هستند. اگر قصد تشخیص ویروس را در سطح مولکولی باشد به آن آزمایش PCR می‌گویند. در این آزمایش به بیمار میتواند نشان داد در حال حاضر آیا درگیر و مبتلا به ویروس است یا خیر. این آزمایش برای اداره ها و ارگانها برای مسابقات ورزشی و مسافرت های خارج شهری خیلی نیاز مبرم میباشد. در این تست نمونه گیری با سوآپ از ته حلق یا بینی انجام میشود.

تست آنتی بادی

یکی دیگر از تست‌هایی که برای تشخیص بیماری کووید 19 انجام می‌شود، تست آنتی بادی یا سرولوژیک است. در تست آنتی بادی از خون فرد برای برای تشخیص واکنش‌های سیستم دفاعی بدن در مقابل ویروس انجام می‌شود. این تست نشان میدهدکه ایا فرد در قبل مبتلا شده است یا خیر و کاربردی متفاوت دارد.این تست معمولا تا زمانی که ویروس از بدن خارج نشده باشد، قابل استفاده نیست؛

برای ثبت در خواست تست فوری کرونا در منزل فقط کافیست یا از طریق سایت و یا با نصب اپلیکیشن پالسی نو در خواست خود را ثبت نمایید.

توجه: تمام مراحل تست کرونا با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی توسط نمونه گیریهای پالسی نوو صورت میپذیرد تا با خیالی راحت اینکار را انجام دهید.

اجاره کپسول اکسیژن در منزل بصورت کاملا ویژه در پالسی نو

آزمایش‌ها چگونه انجام می‌شوند؟

در شرایط کنونی برای نرفتن به آزمایشگاه که محیط های پر ریسک هستند تست‌های PCR در منزل انجام میگردد و برای انجام آن میتوانید به سایت پالسی نو و یا برای درخواست سریع با کارشناسان ما با شماره 09107500967  در ساعت اداری تماس بگیرید. همچنین برای تماس های شبانه با شماره یا واتساپ09107500969  تماس بگیرید.

در مقابل تست‌های آنتی ژن و آنتی بادی قرار دارند. نمونه خون نشان می‌دهد آیا بدن، آنتی بادی تولید کرده‌است یا خیر؟ آیا بدن در معرض ویروس بوده‌ است یا خیر؟ در واقع این آزمایش به دنبال عملکرد سیستم ایمنی بدن است. دقت داشته باشید، اگر از آزمایش آنتی بادی استفاده می‌کنید و جواب آن مثبت است، به معنای امنیت شما در برابر ابتلای دوباره نمی‌باشد. می توان با این آزمایش متوجه شد که ایا فرد در ماههای قبل ایا مبتلا به ویروس شده است یا خیر.

با توجه به جدید بودن ویروس هنوز نمی‌توان به طور قطع گفت، افرادی که یک بار مبتلا شده‌اند، دیگر نمی‌گیرند! و در نهایت باید بگوییم کدام یک از این تست‌ها به عنوان آزمایش کرونا در منزل و تست سریع کرونا انجام می‌گیرند؟ با ما همراه باشید.

از کدام آزمایش استفاده کنم؟

با توجه به تقاضای بالای تست‌های کرونا، معمولا همه افراد می‌توانند از آنها استفاده کنند. در هر صورت اگر احساس بیماری دارید و یا به هر دلیلی خواهان انجام تست هستید، میتوانید یا به پزشک مراجعه کنید و یا به سامانه خدمات پزشکی پالسی مراجعه کنید. شما میتوانید درخواست ویزیت پزشک در منزل بدهید و یا حتی مستقیما درخواست تست کرونا به هر روشی را که در بالا گفته شد درخواست دهید و محدودیتی وجود ندارد. حتی میتوانید اگر نیاز به دارو هم داشتید به داروخانه مراجعه نکنید و با نصب اپلیکیشن پالسی نو به راحتی درخواست خود را راحت ثبت کرده و دارو را درب منزل دریافت کنید.

خرید دارو آنلاین

تهرانی های عزیز دیگر نیاز نیست برای خرید دارو های خود به حضوری به داروخانه های شهر مراجعه کنید! پالسی نو امکان خرید دارو آنلاین در تهران را فراهم کرده و شما می توانید اپلیکیشن پالسی نو را از خود سایت یا کافه بزار دانلود و برروی گوشی خود نصب کنید.

حتما برای شما پیش آمده است که در یک روز تعطیل و یا بعد از یک روز سخت کاری مجبور به تهیه دارو از داروخانه باشید و یا وقت زیادی را ندارید تا در طول روز مجبور باشید صف های طولانی در داروخانه را تحمل کنید تا بتوانید کپسول، قرص، شربت و یا کالای پزشکی مورد نیاز خود را خریداری کنید و یا هزینه زیادی را برای گشتن خرید دارو، و یا یک محصول خاص صرف کنید.

برای افرادی که به دنبال دارو های اصل از داروخانه هستند و نمی توانند از اصل یا تقلبی بودن خرید خود مطمئن باشند. نکته بسیار مهم برای مشتریان داروخانه قیمت و کیفیت دارو است. و اینجاست که اهمیت داروخانه اینترنتی مشخص می شود و یه گزینه بسیار عالی برای خرید محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی معرفی میشود؛ ما در اینجا شما را  با داروخانه اینترنتی پالسی نو آشنا میکنیم و مزایای آن را برای شما یاد آور می شویم.

انواع خدمات پزشکی در منزل با پالسی نو

  • پرستاری و مراقبت های درمانی
  • تعویض زخم و زخم بستر
  • تزریقات و سونداژ در منزل
  • ازمایش در منزل
  • تست کرونا در منزل
  • ویزیت پزشک در منزل
  • ویزیت انواع متخصص در منزل
  • ICU – CCU در منزل
  • چکاب ازمایش و سلامتی در منزل

و …

همه و همه در پالسی نو

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مراقبت در منزل و پاسخ سوالات خود می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند..

 

شماره های تماس: 26856243

پشتیبانی 24 ساعته (09107500967)

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.