خرید آنلاین از هایپراستار شیراز با اسنپ مارکت

0

رپورتاژ

گسترش اینترنت و همه گیری آن در سال های اخیر موجب شده است مردم بخش عظیمی از کار های خود را با استفاده از این بستر انجام دهند، به عنوان مثال خرید و فروش آنلاین یکی از اصلی ترین خدماتی است که  توسط تامین کنندگان ارائه می شود که هم به نفع فروشنده است و هم به سود خریدار می باشد.

اسنپ مارکت یک سوپر مارکت اینترنتی بزرگ در ایران محسوب می شود که از سال 1397 وارد این بازار شد، این مجموعه در ابتدا کار خودش را با فروش آنلاین کالا های هایپراستار ها شروع کرده است که اولین هایپر استاری که همکاری خود را با این مجموعه آغاز کرد هایپراستار ارم ( باکری ) تهران بود.

در سال های اخیر خرید آنلاین به دلیل استقبال مردم چنان رشد و پیشرفتی داشت که افراد برای یک خرید اینترنتی علاوه بر سرعت تحویل کالا؛ قیمت، کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش را جزء معیار های اصلی خود قرار دادند.

این فروشگاه اینترنتی با توجه به نیاز مردم و کمبود هایی که در حوزه فروش اینترتی کالا در کشور بود توانست به سرعت جایگاه مناسبی در این عرصه پیدا کند و فعالیت خودش را گسترس دهد به طوری که در حال حاضر علاوه بر تهران و کرج در شهر های قم، اصفهان و شیراز نیز مشغول به خدمت رسانی به مردم می باشد.

همان طور که می دانید تمام شعب هایپر استار دارای طیف گسترده‌ای از کالا ها با برند های گوناگون هستند تا همه اقشار جامعه بتوانند متناسب با نیاز خود کالای مورد نظرشان را تهیه کنند. علاوه بر تنوع بالای محصولات و برند ها این مجموعه امکان خرید با تخفیف را برای مشتریان خود فراهم کرده است و در تمام طول سال فارق از مناسب ها یا روز های مهم سال بخش عمده ای از محصولات این فروشگاه دارای تخفیف های هیجان انگیز بسیاری می باشند .

تیم اسنپ مارکت برای ایجاد یک فضای مناسب برای خریداران خود گاهی اوقات بر روی کالاها و محصولاتش جشنواره ها و تخفیف های باور نکردنی می گذارد که شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی، وبسایت و یا اپلیکیشن اسنپ مارکت از زمان و شرایط ویژه این تخفیف ها مطلع شوید.

آیا برای خرید کالا های آرایشی و بهداشتی می تواند به اسنپ مارکت مراجعه کرد ؟

همان طور که می دانید در سالن های اکثر هایپر استار ها فروشگاه هایی تحت عنوان فروشگاه مایلی وجود دارد که لوازم و محصولات  آرایشی بهداشتی را با قیمتی بسیار مناسب و بسیار پایین به فروش می رسانند.

یکی از اقدامات مثبتی که اسنپ مارکت در چند وقت اخیر داشته ایجاد قرار داد های همکاری با فروشگاه های مایلی مستقر در هایپر استار ها است؛ با این قابلیت جدید اسنپ مارکت،  افراد برای خرید کالا های بهداشتی و آرایشی نیز می توانند به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنند.

برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در ابتدا که وارد برنامه اسنپ مارکت می شوید باید مشخص کنید که قصد خرید از مایلی را دارید و یا می خواهید در بخش کالا های هایپر استار ثبت سفارش کنید تا برنامه بتواند کالا های بیشتری متناسب با در خواست شما را نمایش دهد.

از آن جایی که اسنپ مارکت با تعداد زیادی از هایپر استار ها  همکاری می کند برای شروع همکاری با مجموعه مایلی در قدم اول تعداد محدودی از این فروشگاه ها را منتخب کرده است تا واکنش و میزان خرید مردم را در این خصوص بسنجد؛ به عنوان  مثال در شهر تهران با مایلی شعبه سوهانک، باکری، در کرج با شعبه اکومال، در شیراز با مایلی شیراز و در اصفهان با مایلی اصفهان همکاری می کند؛ به همین دلیل اگر شما در هریک از این شهر ها سفارشی از فروشگاه مایلی از طریق اسنپ مارکت ثبت کردید از نزدیک ترین شعبه به محل زندگی شما که با اسنپ مارکت همکاری می کند این کالا ها تامین و ارسال می شود.

آیا در شیراز هم می توان از اسنپ مارکت خرید کرد؟

اسنپ مارکت با هدف تسهیل فرآیند خرید آنلاین و ایجاد یک بستر مناسب برای خرید آنلاین که فرد بتواند مایحتاج روزمره خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری و فوت وقت در کوتاه ترین زمان دریافت کند، آغاز به کار کرد و پس از استقبال خوبی که از سوی مردم دریافت کرد، توانست با حفظ کیفیت مسیر پیشرفت را به سرعت طی کند به طوری که در حال حاظر با افتخار علاوه بر تهران، قم و اصفهان سوپر مارکت انلاین شیراز را راه اندازی کرده است.

نکته قابل توجهی که در خصوص خرید از اسنپ مارکت شیراز وجود دارد و شما به عنوان یک کاربر باید از آن مطلع باشید نحوی تامین کالا‌های سفارشی شما است و زمان بندی ارسال آن ها توسط تیم پشتیبانی اسنپ مارکت است.

برای درک بهتر این موضوع مثال ساده این برایتان می زنیم، همان طور که می دانید اسنپ مارکت با هایپر استار های اصفهان، کرج و قم نیز همکاری می کند لذا اگر شما از سوپر مارکت آنلاین شیراز سفارش خود را ثبت کنید ولی در هریک از این 3 شهر مستقر باشید کالای مورد نظر شما از هایپر استار شهر محل زندگی تان تهیه شده و برای شما ارسال می شود تا در کمترین زمان ممکن بسته درخواستی به دست شما برسد. اما اگر ساکن تهران هستید و از اسنپ مارکت شیراز خرید کرده اید از نزدیک ترین هایپر استار شیراز بسته مورد نظر حاوی کالا های سفارشی شما برای تان ارسال خواهد شد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.