مزیت عمل جراحی شقاق با لیزر درمانی بدون درد و خونریزی

0

رپورتاژ

درمان فیشر یا همان شقاق توسط لیزر یکی از روش های درمانی قطعی این بیماریست که بسیاری از افراد از نتیجه آن رضایت داشته اند. به همین دلیل برای درمان بیماری خود تنها این روش را انتخاب می کنند.

چرا شقاق مقعدی را با لیزر درمان کنیم ؟

کاهش تورم

اگر شما با هر یک از روش های دیگر که جهت عمل جراحی شقاق مورد استفاده قرار می گیرد، بخواهید بیماری خود را درمان نمایید تورم زیادی را در این ناحیه مشاهده خواهید کرد. تورم و التهاب یکی از مشکلاتی می باشد که بعد از عمل هم شما را آزار می دهد و دوران نقاهت سختی خواهید داشت.

عدم ابتلا به بیماری عفونتی و یا ویروسی

اشعه لیزر یکی از قوی ترین اشعه هایی می باشد که به خوبی می تواند باکتری ها را از بین ببرد. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که استفاده از این روش درمانی یکی از روش های ایمن به شمار می رود که به راحتی می تواند هر بیماری و یا عفونتی را در ناحیه مقعد از بین ببرد.

هزینه مناسب

بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که هزینه عمل جراحی شقاق با لیزر زیاد است و به همین دلیل از انجام دادن این روش برای درمان بیماری شقاق خود استفاده نکنند. در واقع باید بدانید روش های دیگر به نسبت معایبی که دارند و هزینه آنها زیاد است نباید انتخاب شود. باز هم بسته به نظر پزشک شما دارد که از چه روش برای درمان شقاق شما استفاده کند. ولی اینکه هزینه جراحی با لیزر زیاد است، یک باور اشتباه می باشد و شما می توانید ب مناسب ترین و به صرفه ترین هزینه بیماری خود را در کمترین زمان درمان کنید.

سرپایی عمل کردن بیماری شما با استفاده از این روش یکی از مهمترین مزیت هایی به شمار می رود که می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین شما نیازی نیست نگران هزینه عمل کردن خود باشید، چرا که هزینه زیادی را پرداخت نخواهید کرد.

عدم بی اختیاری در مدفوع و گاز روده

بسیاری از روش های دیگری که به عنوان عمل جراحی شقاق مورد استفاده قرار می گیرد امکان دارد خطراتی را برای افراد به همراه داشته باشد. یکی از این خطرات که تا حدودی هم جبران ناپذیر است، بی اختیاری در مدفوع و گاز روده می باشد. زمانی که پزشک با استفاده از لیزر درمان بیماری را آغاز کند به بافت کناره های مقعد آسیبی وارد نمی سازد. به همین دلیل شما نیازی نیست نگران این مسئله باشید. بعد از دوران درمان به هیچ بیماری دیگری مانند بی اختیاری مدفوع و خارج شدن گاز روده مبتلا نمی شوید.

عدم خونریزی

بسیاری از بیماران امکان دارد که به دلیل خونریزی اقدام به عمل جراحی شقاق خود نکنند. آنها از این درد و خونریزی در طول عمل داشته باشند بسیار می ترسند. به همین دلیل آنها می توانند تنها از روش لیزر برای درمان بیماری شقاق مقعدی خود استفاده کنند. لیزر درمانی هیچ خونریزی به همراه ندارد و همین مورد یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. شما می توانید با خیالی آسوده بدون درد و خونریزی این روش درمانی را برای خود انتخاب کنید.

البته که پزشک بر اساس شدت بیماری شما می از بهترین روش های درمانی را انتخاب می کند. ولی بیشتر پزشکان به دلیل مزیت های درمان با لیزر این روش را برای درمان بیمار یشقاق انتخاب می کنند. با استفاده از لیزر نه تنها شما دچار خونریزی نمی شوید، بلکه بافت های آسیب دیده ناحیه مقعدتان هم نیز درمان می شود.

کاهش درد

بیماری شقاق از جمله بیماری های مقعدی می باشد که درد زیادی همراه خود دارد. شما برای اینکه از درد این بیماری کم کنید باید بهترین شیوه درمانی را برای درمان بیماری خود انتخاب نمایید. درد شما با استفاده از این روش درمان تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

دوران نقاهت کم

بسیاری از بیماران تمایل دارند که بعد از عمل جراحی شقاق خود به کار خود برسند و فعالیت های روزانه خود را بتوانند به راحتی انجام دهند. شما باید بدانید تها با استفاده و رعایت کردن چند نکته می توانید بعد از جراحی با لیزر به کارهای خود رسیدگی کنید. این مورد یکی از مهمترین مزیت هایی به شمار می رود که شما از آن بهره مند خواهید شد. درمان با لیزر بیشتر از ۱ ساعت زمان نمی برد و بعد از آن هم می توانید به فعالیت های خود رسیدگی کنید.

مشاوره در مرکز درمان بیماریهای کلورکتال

اگر شما هم به بیماری بواسیر دچار شده اید هیچ چیزی برای ترس یا مشکلات پس از عمل وجود ندارد . در مرکز درمان بیماری های کلروکتال تهران متخصصان ما وضعیت الان شما را ارزیابی خواهند کرد و بهترین روش درمان را پیش روی شما خواهند گذاشت . قبل از اینکه فکر کنید چه روش های دیگری هم وجود دارد از طریق روش های زیر با متخصصان ما در ارتباط باشید و یک وقت مشاوره رایگان دریافت کنید .

برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای ۰۲۱۸۸۰۶۵۹۴۲ , ۰۲۱۸۸۲۱۶۳۴۰ و یا شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۹۷۱۳۲ تماس بگیرید . متخصصان ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند .

هیلینگ کلورکتال، کلینیک تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاهی با برخورداری پزشکان متخصص و کادر حرفه ای و مجرب، آماده خدمت رسانی در زمینه درمان ضایعات مقعدی با لیزر است.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5