وقتش رسیده مرورگر سافاری را در آی‌فون و آی‌پد فراموش کنیم و به مرورگر اینسایت پناه ببریم!

0

مرورگرهای دسکتاپ را خیلی بیشتر از مرورگرهای اینترنتی موبایل دوست دارم. یک دلیلش این است که من وقتی از فایرفاکس و کروم دسکتاپ استفاده می‌کنم، یک سری افزونه خوب دارم که کار مرور صفحات را برایم لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

بله! سافاری، کروم و فایرفاکس موبایل هم خوب هستند، اما به جز ویژگی‌های پیش‌فرض و توکار آنها نمی‌شود به دلخواه افزونه به آنها اضافه کرد و این افزونه‌های را شخصی‌سازی کرد.

اما حالا مدتی است که توجهم به سمت مرورگری به نام اینسایت جلب شده است که برای آدم‌های کمی فنی‌تر و حرفه‌ای تر بسیار دلخواه‌تر است.

این مرورگر سرعت بسیار خوبی دارد و هر کاری که شما می‌توانید با سافاری بکندی با آن هم امکان‌پذیر است. اما به جز آن اینسایت افزونه‌هایی دارد که کار را برای شما ساده می‌کنند.

مثلا افزونه متوقف‌کننده یا بلوک‌کننده تبلیغات را در نظر بگیرید. این افزونه به طرز مؤثری بنرهای سایت‌ها را برمی‌دارد.

اینسایت جلوی بسیاری از پنجره‌های مزاحم را که هنگام باز شدن سایت‌های ظاهر می‌شوند می‌گیرد، مثلا دیگر شاهد باز شدن پنجره برای پیشنهاد نصب اپلیکیشن مخصوص هر سایت نخواهید بود.

در ضمن اینسایت جلوی رصد شدن شما و بسیاری از کوکی‌های مزاحم را می‌گیرد.

چیزی که برای من خیلی جالب بود این بود که شما با اینستایت بدون اینکه هزینه 12 دلاری ماهانه یوتیوب پریمیوم را بردازید، می‌توانید از بسیاری از ویژگی‌های آن استفاده کنید. مثلا دیگر مجبور نخواهید بود که ویدئوهای تبلیغاتی را تماشا کنید و همان اول کار گزینه گذشتن از تبلیغ ویدئویی برای شما ظاهر می‌شود. این طوری راحت می‌توانید ویدئوها و موزیک ویدئوهای خود را ببیند.

حتی می‌توانید حالت پنجره در پنجره را هم داشته باشید و ضمن باز کردن صفحات دیگر یا اپلیکیشن‌های دیگر، ویدئوی دلخواه خود را به صورت یک پنجره کوچک ببینید.

حتی هنگام دیدن ویدئوها گزینه دانلود آنها می‌آید که به شما اجازه می‌دهد، کل ویدئو را آفلاین لود کنید و هر وقت، فرصت داشتید، ببینید.

چیز جالب دیگر افزونه‌ای بود که به شما امکان می‌دهد که هنگام جستجو، فقط در فهرست سایت‌های مورد نظرتان، جستجو کنید. مثلا 10 – 20 سایت معتبر مشخص کنید و هر وقت نیاز بود، جستجوهای گوگلی را فقط محدود به این سایت‌ها کنید.

افزونه‌های این مرورگر محدود ولی کافی هستند و شما باید مدتی در آنها جستجو کنید و به دلخواه آنها را اضافه کنید.

پس حالا کاربران iOS هم می‌توانند مرورگری مثل دلفین یا فایرفاکس اندروید داشته باشند که قابلیت اضافه کردن افزونه و برداشتن آنها را داشته باشد.

من مرورگر اینسایت را آزمایش کردم و به نظرم برای آدم‌های خیلی مشغول بالاتر از سطح مبتدی، گزینه خیلی خوبی می‌آید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

زره نمادین فلزی پیچیده‌ برای گربه‌ها و موش‌ها – کار یک هنرمند باذوق!

دشمنی بین گربه‌ها و موش‌ها به قدمت تاریخ است. اگر قرار بود آنها مثل آدمیان در برابر هم صف‌آرایی کنند چه چیزهایی برای این نبرد می‌ساختند؟کار یک هنرمند کانادایی تقریباً در همین سمت و سو است. جف دی بوئر با الهام از فرهنگ‌های باستانی و…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

موجودات شگفت انگیزی که اکنون منقرض شده‌اند: بقایای باورنکردنی آنها از گذشته‌های طولانی

مادر طبیعت هرگز دست از شگفت زده کردن ما بر نمی‌دارد و در طول میلیون‌ها سال موجودات باورنکردنی، از ظریف گرفته تا خشن زایش کرده است.وقتی تاریخ جانداران را مرور می‌کنیم، حشرات به اندازه یک انسان، خزندگان با ابعاد بزرگ، و جوندگان با شاخ …

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

ربات‌هایی که در دنیای سینما و تخیل دوستشان داشتیم یا در مواردی از آنها می‌ترسیدیم!

انسان‌ها همیشه از تحولات تازه می‌ترسند و از زمانی که تخیل آدم ماشینی ایجاد شد، ترس از این توده‌های آهنی هم ایجاد شد. شخصیت ربات‌ها در ابتدا در داستان‌ها خیلی سطحی و بیشتر هراس‌‌انگیز بود، اما بعدا ربات‌ها دارای شخصیت شدند تا جایی که حتی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5