چگونه تصاویر و ویدئوهای آی‌کلاود را به گوگل فتوز منتقل کنیم؟

0

اخیرا بسیاری از کاربران سرویس مدیریت عکس گوگل فتوز (Google Photos) را ترک کردند و سراغ سایر سرویس‌های اشتراک عکس رفتند. چون سرویس رایگان و بسیار مفید گوگل فتوز به یک سرویس محدود (۱۵ گیگابایت فضای ابری برای همه سرویس‌های گوگل) تبدیل شده و کاربران ناچار هستند فضای بیشتری خریداری کنند.

اما اگر هنوز گوگل را به استفاده از سرویسی مانند آی‌کلاود (iCloud) اپل ترجیح می‌دهید؛ اپل ابزاری دارد تا از همه عکس‌ها و فیلم‌های خود روی سرویس ابری این شرکت یک نسخه تهیه کرده و به گوگل فوتوز منتقل کنید.

برای شروع، وب‌سایت Data and Privacy اپل را باز کرده و با Apple ID خود لاگین کنید. شما صفحه‌ای مشابه زیر را خواهید دید:

روی لینک «Request to transfer a copy of your data» زیر یک عنوان مشابه تقریبا مشابه آن کلیک کنید تا به یک صفحه جدید منتقل شوید که باید در آن مقصد نسخه پشتیبان اطلاعات خود را (به عنوان مثال گوگل فتوز) مشخص کنید. همین‌طور، در این صفحه باید مشخص کنید که فقط عکس‌ها و ویدئوها یا هر دو منتقل شوند:

سپس از شما خواسته می‌شود با حساب کاربری گوگل خود وارد سیستم شوید به ابزار اپل اجازه دهید داده‌ها را روی کتابخانه عکس شما کپی کند:

به عنوان بخشی از روند تایید کپی اطلاعات، اپل خاطرنشان می‌کند که ممکن است این روند از سه تا هفت روز طول بکشد. در ضمن، شما به فضای آزاد کافی در حساب کاربری گوگل خود برای کپی تمام پرونده‌ها احتیاج دارید. در غیر این صورت، به اندازه‌ای که سرویس گوگل شما حجم خالی داشته باشد؛ عکس‌ها و ویدئوهای روی iCloud کپی شده و باقی کپی نخواهند شد.

توصیه‌های اپل پیش از کپی اطلاعات

اپل سعی می‌کند مقدار فضای مورد نیاز برای انتقال عکس‌ها و ویدئوها را تخمین بزند ولی به هر حال شما به کمی فضای آزاد بیشتر نیاز دارید؛ چون ممکن است در این محاسبات اشتباهی صورت گرفته باشد.

اگر بخواهید پس از انتقال کامل عکس‌ها و ویدئوها، حساب آی‌کلاود شما پاک شود؛ اپل نکاتی را به شما گوشزد کرده تا مطمئن شود می‌دانید از چه چیزهایی نسخه پشتیبان گرفته‌اید.

اپل می‌گوید پروسه انتقال شامل همه عکس‌ها و ویدئوهای ذخیره شده روی آی‌کلاود و مرتبط با Apple ID شما است. فرمت‌های پسوند فایل‌هایی که قابل انتقال هستند را فهرست می‌کند و تاکید دارد فقط آخرین نسخه ویرایش شده عکس‌ها منتقل می‌شود و نسخه اصلی کپی نخواهد شد. در صورت امکان، عکس‌ها با پرونده خود منتقل می‌شوند و ویدئوها بدون پرونده کپی می‌شوند.

پس از انتقال عکس‌ها و ویدئوها روی گوگل فتوز، تمام پرونده‌ها و فایل‌ها با پیشوند Copy of شروع می‌شوند. همین‌طور، اپل هشدار می‌دهد برخی محتویات مانند آلبوم‌های به اشتراک گذاشته شده، آلبوم‌های هوشمند، محتواهای استریم عکسی، لایو فتوها، متادیتاها و عکس‌ها و ویدئوهای ذخیره شده در سایر پوشه‌ها و محل‌ها منتقل نمی‌شوند.

اگر با خواندن این نکات توصیه شده اپل، تصمیم گرفتید از کل اطلاعات خود یک کپی بگیرید و به سرویس دیگری منتقل کنید؛ شاید نیاز باشد گزینه «Get a copy of your data» را انتخاب کنید و بعد تصمیم بگیرید کدام موارد روی گوگل فتوز کپی و کدام موارد برای بایگانی در محل دیگری ذخیره شوند.

یادآوری می‌کنیم که برای انتقال داده‌های خود از جمله عکس‌ها و ویدئوها به پهنای‌باند کافی نیاز دارید ولی باعث می‌شود کنترل بیشتری روی داده‌های خود داشته باشید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

چه می‌شد اگر انیمیشن‌های استودیو جیبلی را کسی با آبرنگ می‌کشید – کاری که لوئیز تریر کرده!

در این نقاشی‌های زیبای لوئیز تریر، طرفداران استودیو جیبلی فورا انیمیشن‌های یه یاد ماندنی را که از آنها الهام گرفته شده، تشخیص خواهند داد.لوئیز تریر، نقاش و مجسمه‌ساز فرانسوی با الهام از شخصیت‌های انیمیشن‌های شناخته شده از استودیو جیبلی،…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…

نمونه‌های جالبی از اختراعاتی که فراموش شدند، یا تکامل یافتند یا به کلی به صورت دیگری تغییر پیدا…

در طی دهه‌ها و قرن‌های انسان‌های اختراعات گوناگونی کرده‌اند. از برخی از آنها در ابتدای امر تصور می‌شد که استقبال خوبی شود، اما در نهایت فراموش شدند، برخی با تغییرات نه چندان بنیادین همچنان به همان صورت تولید می‌شوند، برخی با تغییرات جدی و…
منبع لایف هکر
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.