۷ کاری که خیلی‌ها نمی‌دانند با اپل واچ می‌شود انجام داد

از یافتن آیفون و باز کردن قفل مک تا گرفتن اسکرین‌شات و کنترل ریموت اپل تی‌وی و منظره‌یاب

0

اپل واچ بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است. دلایل خوبی هم برای آن وجود دارد. یک ردیاب تناسب اندام عالی و یک ساعت با طراحی شیک و زیبا است که کاملا در اکوسیستم اپل ادغام می‌شود.

با وجود ویژگی‌های بسیار عالی که اپل واچ دارد و همه از آن‌ها باخبر هستیم؛ بعید به نظر می‌رسد همه چیز را درباره این ساعت هوشمند اپل بدانیم. اپل واچ کارهای بسیار جذاب و کاربردی انجام می‌دهد که بسیاری از کاربران و خریداران آن ازشان بی‌اطلاع هستند.

این مقاله به همین منظور تهیه شده است و می‌خواهیم در آن به ۷ کاری اشاره کنیم که هرگز نمی‌دانستید اپل واچ شما انجام می‌دهد:

استفاده از اپل واچ به عنوان منظره‌یاب

در واقع می‌توانید از اپل واچ برای منظره‌یاب آیفون استفاده کنید. اپل واچ به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید و منظره عکس را پیش از ثبت مشاهده کنید.

برای مثال، اگر با دوربین پشتی آیفون می‌خواهید یک عکس سلفی دسته جمعی بگیرید و در سایت خودتان استفاده کنید؛ اپل واچ به شما کمک می‌کند عکس بهتر و دقیق‌تری بگیرید و دقیقا آن چیزی باشد که می‌خواهید.

دوربین آیفون را باز کنید؛ سپس اپلیکیشن Camera Remote را در اپل واچ اجرا کنید. پس از یکی یا دو ثانیه، نمایی از تصویری که دوربین آیفون روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد را خواهید دید.

 کنترل اپل تی‌وی

ریموت اپل تی‌وی شما خراب شده است یا آن را گم کردید؟ خوش‌بختانه، می‌توانید از سایر دستگاه‌های اپل به عنوان یک کنترل از راه دور Apple TV استفاده کنید. استفاده از اپل واچ به عنوان ریموت اپل تی‌وی بسیار ساده است: اپلیکیشن Remote را باز کنید؛ روی کلید Apple TV ضربه‌ای بزنید تا بتوانید با اپل واچ آن را کنترل کنید.

البته، مواظب باشید برای این کار باید اپل تی‌وی شما به اکانت اپل شما لاگین شده باشد.

استفاده از اپل واچ به عنوان سیستم ارتباطی داخل ساختمان

شما می‌توانید از دستگاه‌های اپل برای ارتباطات داخل ساختمان استفاده کنید. این روشی سریع برای برقراری ارتباط در خانه میان اعضای خانواده است. متاسفانه، فقط حتما به یک HomePod نیاز داریم.

اگر هوم‌پاد دارید؛ اپل واچ می‌تواند بخشی از این سیستم ارتباطی داخل ساختمان باشد. برنامه Home را باز کنید و روی دکمه خانه کوچک در بالا سمت چپ ضربه بزنید. سپس روی Home Settings > Intercom ضربه بزنید. به همین سادگی و با استفاده از دستیار صوتی سیری می‌توانید برای فرستادن پیام به دیگران در ساختمان استفاده کنید. برای شروع مکالمه باید کلمه Siri را بگویید.

اسکرین‌شات بگیرید

شما می‌توانید از صفحه اپل واچ خود اسکرین شات بگیرید؛ فقط نیاز است ابتدا این ویژگی را فعال کنید. این ویژگی زمانی مفید است که می‌خواهید از فعالیت‌های خود تصویری داشته باشید یا برخی اطلاعات مربوط به تناسب اندام و سلامتی خود را ثبت کرده و برای دیگران بفرستید.

برای فعال کردن قابلیت گرفتن اسکرین‌شات از صفحه اپل واچ، باید اپلیکیشن Watch روی گوشی آیفون را باز کنید و بعد به My Watch > General بروید. صفحه را اسکرول کنید تا به گزینه Enable Screenshots برسید. این گزینه را فعال کنید و بعد با فشار دادن همزمان کلیدهای crown و کناری از صفحه عکس بگیرید.

آنلاک کردن مک

اگر اپل واچ به دست شما بسته است و نزدیک یک مک هستید؛ لازم نیست که رمزعبور لاگین را وارد کنید. در عوض، می‌توانید از اپل واچ برای باز کردن خودکار قفل دستگاه مک استفاده کنید.

فعال‌سازی این قابلیت بسیار آسان است: وارد بخش System Preferences روی مک شوید؛ بعد تنظیمات Security & Privacy را باز کنید و گزینه Use your Apple Watch to unlock apps and your Mac را انتخاب کنید.

یافتن گوشی آیفون

احتمالا شما در طول روز همیشه اپل واچ را به مچ دست بسته‌اید و بعید است آن را گم کنید ولی شاید گوشی آیفون را در جایی گذاشته باشید که الان فراموش کردید.

خوش‌بختانه، اپل واچ چند ابزار برای کمک به شما در یافتن آیفون دارد. اگر وارد بخش تنظیمات اپل واچ شوید و صفحه را اسکرول کنید؛ یک کلید کوچک مشاهده می‌کنید که انگار یک گوشی آیفون در حال ارسال امواج صوتی است. وقتی روی آن بزنید؛ باید گوشی آیفون شما صدایی منتشر کند تا بتوان موقعیت آن را پیدا کرد.

این گزینه برای زمانی خوب است که گوشی آیفون خود را در خانه گم کردید. در غیر این صورت باید سراغ ویژگی Find My اپل بروید.

تعلیق تماس

وقتی آیفون در کنار شما نیست؛ شاید بخواهید از طریق اپل واچ یک تماس برقرار کنید. اما این مکالمه شما بیشتر از یک دقیقه طول می‌کشد و حالا می‌خواهید ادامه تماس را روی گوشی آیفون داشته باشید.

شما می‌توانید یک تماس را روی اپل واچ جواب داده و وقتی به گوشی آیفون رسیدید؛ تماس را در اپل واچ به حالت تعلیق درآورده و روی گوشی آیفون از تعلیق خارج کنید و مکالمه را ادامه دهید.

برای این منظور، هنگامی که در حالتماس هستید؛ روی منوی سه نقطه ضربه زده و گزینه Answer on iPhone را انتخاب کنید. تماس گیرنده صدایی را می‌شنود تا شما به گوشی آیفون برسید و مکالمه را ادامه دهید. برای استفاده از این قابلیت، آیفون شما باید با اپل واچ جفت شده باشد؛ پس باید در یک محدوده نزدیک به هم باشید و بشود از بلوتوث استفاده کرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصور شاهان صفوی بر اساس شرح متنی جهانگردان و افراد شاخصی که آنها را دیده و توصیف کرده‌اند

در حساب توییتر Cavid Ağa شاهان صفوی را بر اساس نوشته‌های قدیم به دقت و به صورت گرافیکی و چشم‌نوازی تصور شده‌اند.(توضیحات از ویکی پدیا) شاه اسماعیل بنا به نوشته‌های جیووانی ماریا دلی آنجیوللوشاه اسماعیل یکم (۱۷ ژوئیهٔ ۱۴۸۷ – ۲۳ مه…

جستجو برای جیمز باند بعدی – طرفداران جیمز باند یکی از این 11 نفر را جیمز باند بعدی می‌دانند

جیمز باند یک شخصیت خیالی است که توسط نویسنده بریتانیایی یان فلمینگ خلق شده. باند یک مامور سرویس مخفی بریتانیایی ظریف و پیچیده است که با کد 007 نیز شناخته می‌شود. او اولین حضور خود را در رمان «کازینو رویال» فلمینگ در سال 1953 انجام داد و از…

وقتی هم عاشق کارت باشی و هم خلاق، نتیجه‌اش می‌شود این عکس‌هایی که می‌بینید

تا حالا عاشق شده‌اید؟ همه چیز دنیا را زیبا می‌بینید، احساس گرما و سرمای زیاد در تابستان یا زمستان نمی‌کنید و مشتقل از زمان، در زمان سیر می‌کنید.حالا اگر این عشق به کارتان باشد و از خلاقیت بهره خوبی برده باشید، نتایج کارتان زیبا می‌شود.…

عکس‌های بی‌نظیر از آبشارهای رنگارنگ دریاچه‌های پلیتویس در کرواسی و مقایسه آنها با فصل یخ‌زده

نوشته: تاماس دومبورا توثمن چهار سال پیش در فصل زمستان از دریاچه‌های پلیتویس بازدید کردم و از دنیای زیبا و یخ زده آنها با آبشارهای یخی و مناظر سفید عکس گرفتم.اخیراً دوباره به این دریاچه‌ها بازگشته‌ام تا از همان منظره خیره‌کننده عکس…

به نظرتان کدام شغل‌ها بیش از آنچه که لایقشان است، درآمد دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و اقتصادی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.اما چرا ما برخی‌ها را از این نظر همیشه در رادار خود داریم و بعضی‌ها را نه.واقعیت این است که برخی اصلا چراغ خاموش حرکت می‌کنند و در رادار ما نیستند…

10 شهید دنیای فناوری!

هر کدام از ابزارها و دستگاه‌هایی که ما در زندگی عادی خود از آنها استفاده می‌کنیم، ثمره تلاش‌های بی‌وقفه دانشمندان و افراد زیادی بوده‌اند. اگر فداکاری، ریسک‌پذیری، شهامت و ماجراجویی این افراد نبود، ما هیچ کدام از این فناوری‌ها و ابزارها را…
منبع digitaltrends
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5