سوپرمن و لوییز، یک مینی سریال اکشن ابرقهرمانی

0

آمریکایی‌ها عاشق ابرقهرمان‌ها هستند و همین عشق و علاقه را هم به همه منتقل کرده‌اند. همین حالا فکر کنید چقدر فیلم دیده‌اید با حضور شخصیت‌های نامعمول و قدرتمند و عجیب. فکر کنید که چطور هالیوود شما را قانع کرده که آن‌ها را دوست داشته باشید. این کاری است که بازار می‌کند؛ تولید محتوایی که شما به آن فکر نمی‌کنید اما او آن را به شکل یک محصول جذاب لای زرورق به شما عرضه می‌کند.

پدر جد این‌ها احتمالا سوپرمن است؛ عامه‌پسندترین و در عین حال محبوب‌ترین‌شان. سوپرمن قهرمانی است که انگار هیچ وقت کارش تمام نمی‌شود. بیش از ۶۰ سال است در تلویزیون و سینما حضور دارد و همچنان قصه‌هایش برای خانواده‌ها جذاب است. سال‌ها از اولین حضورش در تلویزیون و بعد سینما می‌گذرد.

سال‌ها سوپرمن از سینما دور بود چون فکر می‌کردند این شخصیت آن قدر‌ها هم مناسب سینما نیست. اما بعد از یک دوره‌ی موفقیت‌آمیز که محصول پیشرفت تکنولوژیک سینما هم بود او دوباره به خانه‌اش برگشته است؛ به تلویزیون. جایی که اولین بار تماشاگران او را دیده‌اند.

حالا می‌خواهیم درباره سریالی حرف بزنیم به نام «سوپرمن و لوییز»؛ دو شخصیتی که ظاهرا همین دو سه ماه اول سال ۲۰۲۱ کلی غوغا کرده‌اند و تماشاگران زیادی آن را دیده‌اند. امتیاز سریال در تمام ارزیابی‌ها بالا بود و این نشان می‌داد که کار سریال گرفته است.

چرا این سریال محبوب شده؟

اول شاید به دلیل جلوه‌های ویژه که دیگر هر عملی را ممکن می‌کند. حالا پرواز‌های سوپرمن قلابی نیست. در عین حال وجه انسانی هم پیدا کرده است و آن موجود ماورایی نه چندان دلچسب نیست. او حالا انسانی‌تر زندگی می‌کند. اصلا ویژگی مهم سریال هم همین است.

«سوپرمن و لوبیز» یک ویژگی مهم دارد؛ قصه‌ی ابرقهرمان را خانوادگی کرده و از این نظریک گام جلوتر آمده و بدل شده به یک فیلم ابرقهرمانی خانوادگی که بیشتر اعضای خانواده را درگیر می‌کند. سوپرمن و لوییز یک سریال علمی- خیالی دیگر است که البته یک ابرقهرمان شخصیت اصلی‌اش است. احتمالا می‌دانید که سوپرمن یک موجود فضایی است که روی زمین آمده و انگار دیگر یک انسان زمینی شده است. سوپرمن بر خلاف بتمن، آدمی نیست که به توانایی‌های ویژه دست پیدا کرده. او از وقتی از سیاره‌اش خارج شده قدرتی عجیب داشته است. اما در سریال «سوپرمن و لوییز» او ازدواج کرده و دو بچه دارد و به زندگی عادی‌اش ادامه می‌دهد.

این خانواده به شهر اسمالویل برمی گردند و آنجا با دوستان قدیمی‌شان رابطه برقرار می‌کنند. اما ورود یک غریبه همه چیز را دگرگون می‌کند و اجازه نمی‌دهد که زندگی عادی پیش برود. بنابراین سوپرمن دوباره احیا می‌شود. پس یک بار مسیر انسان شدن و به شکل انسان زندگی کردن را طی می‌کنند. آنچه رخ می‌دهد تغییری است که در همین زیست اتفاق می‌افتد؛ نیاز به نیرویی برتر است برای سرکوب قدرت قهار.

«سوپرمن و لوییز» البته کمی هم زنانه شده و از این نظر مخاطبان جدیدی را هم به دست آورده است. این سریال را گرگ برلانتی و تاد هلبینگ طراحی کرده‌اند و شبکه اچ دی تی وی آن را پخش می‌کند. این سریال پنج قسمت دارد و با همین پنج قسمت کلی طرفدار پیدا کرده است و آن را به یکی از پرتماشاگرترین سریال‌های این چند ماهه بدل کرده.

در سوپرمن و لوییز، تیلر هاشلین، الیزابت تولوک، جوردن الساس و… بازی می‌کنند. فصل اول سریال پنج قسمت دارد. بنابراین یک مینی سریال جذاب است برای آن‌ها که عاشق آثار ابرقهرمانی‌اند و در عین حال سریال‌های طولانی را خیلی نمی‌پسندند.

تا اینجای کار «سوپرمن و لوییز» توانسته آرای منتقدان را هم جلب کند. آن‌ها به سریال امتیاز ۷۶ داده‌اند که خب، بین آثار عامه پسند این رتبه و امتیاز خوبی است و معمولا خیلی سخت به دست می‌آید. بنابراین فکر نکنید که با یک سریال خیلی پیش پا افتاده طرفید. اگر خیلی وسواسی نیستید و دوست دار موجودات فضایی و نبرد و اکشن هستید «سوپرمن و لوییز» راضی‌تان خواهد کرد.

منبع: روزنامه سازندگی


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چگونه ترانه Careless Whisper جورج مایکل موفق‌ترین موسیقی دوره حرفه‌ای او شد

برای پنجمین سال متوالی، ترانه‌ای که جورج مایکل در سال 1984 خوانده بود به عنوان آهنگ مورد علاقه بریتانیا انتخاب شد. این رتبه بندی بر اساس نظرسنجی Smooth Radio به دست آمد که بر اساس آن این ترانه 32000 رای به دست آورد. ترانه این سوپراستار فقید…

اگر در این لحظات تاریخی حساس، شخصیت‌های مهم عکس سلفی می‌گرفتند

عکس سلفی به مفهوم کنونی آن مدت یک دهه است که مرسوم شده و به مفهوم گرفتن عکس آینه‌ای یا تکنیک‌های گرفتن عکس با شاتر زمان‌دار قدمت آن به زمان عکاسی برمی‌گردد.اما تصور کنید که در این لحظات مهم تاریخی، شخصیت‌ها دست به دوربین می‌شدند و به…

دو اینفلوئنسر سفر در واقع با یک تلویزیون ساده، سفر جعل می‌کردند و هیچ خبری از عکس واقعی در محیط…

دو عکاس به نام مانوئل بختر و و مانوئل رومز رام تصاویر خیره کننده‌ای خلق کردند که آنها را در حال پیاده‌روی در برف، کمپینگ در کوه‌ها و پرواز با هواپیما به سوی مقصدی دور نشان می‌دهد. اما در واقع آنها از در هنگام ثبت همه این عکس‌ها از اتاق…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

جالب و گاهی خنده‌دار: آدم‌هایی که خیلی شبیه تابلو یک آگهی کنارشان هستند!

گاهی شباهت آدم‌ها به هم عجیب به نظر می‌رسند. حالا در نظر بگیرید که کاملا تصادفی اشخاصی در کنار تابلویی یا آگهی دیواری ایستاده باشند و چهره آنها به یکی از شخصیت‌های تابلو یا آگهی شباعت زیادی داشته باشد یا اصلا فرد افزونه‌ای برای مفهوم تبلیغ…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5