عینک‌های جدیدی که هم نقش عینک طبی یا عینک برای زیبایی شما را بازی می‌کنند و هم هدفون شما هستند!

به راحتی عینک ساده خود را با یک عینک نسل جدید صوتی عوض کنید

0

اگر به طور روزانه از عینک‌های ساده و سنتی استفاده می‌کنید؛ پیشنهاد می‌کنیم یک بار عینک‌های صوتی را نیز امتحان کنید؛ شاید برای همیشه عاشق آن‌ها شوید.

چون استفاده از عینک‌های صوتی به سادگی عینک‌های معمولی است و از نظر ظاهری هم تفاوت آن‌چنانی با آن‌ها ندارند ولی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به شما هدیه می‌دهند. نیازی نداری همزمان از هدفون و عینک آفتابی یا طبی استفاده کنید و به راحتی می‌توانید در هر کجا موسیقی گوش کنید.

عینک‌های صوتی به خوبی کار می‌کنند و غالب آن‌ها با گوشی‌های آیفون خیلی خوب جفت می‌شوند و شما را از هدفون‌ها و ایرفون‌ها بی‌نیاز می‌کنند. کار کردن با عینک‌های صوتی ساده است و قابلیت افزودن لنزهای طبی و آفتابی را دارند؛ اگرچه غالب آن‌ها دارای ویژگی‌های لنزهای آفتابی هستند و در سبک‌ها و رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند. کیفیت صدای این عینک‌ها به‌ویژه در محصولات برند Bose خوب است و برای شنیدن موسیقی یا پادکست‌ها کافی است.

در ادامه ۸ مدل عینک صوتی برتر برای آیفون در سال ۲۰۲۱ را مرور خواهیم کرد:

FAUNA Audio Smart Sunglasses: لوکس و فشن

قیمت: ۱۹۹ دلار

طرح‌های زیبا و نمای براقی دارد که باعث می‌شود برای افرادی که علاقه‌مند مود و فشن هستند؛ جذاب باشد. قاب‌های شفاف و دسته‌های باریک و لمسی شیک و زنانه‌ای دارد. اگر در محیط سروصدای زیادی وجود نداشته باشد؛ صدای واضحی خواهید شنید و برای مصارف روزانه بسیار مناسب هستند.

با کنترلرهای لمسی به سادگی می‌توان با این عینک صوتی کار کرد و میکروفون و عملکردهای مکالمه‌ای گوشی خوبی دارد. لنزهای این عینک نیز کیفیت ساخت بالایی دارند و اگر بخواهیم به معایبش اشاره کنیم؛ یکی باید گفت افراد نزدیک شما می‌توانند صدای پخش شده را بشنوند و دیگر اینکه قابلیت حذف نویزهای صدایی محیط را ندارد.

Vue Lite Glasses: انتخاب‌های طراحی خوب

قیمت: ۱۷۹ دلار

Vue Lite یکی از اولین برندهای عرضه شده عینک صوتی در سال ۲۰۱۶ است. این عینک در طرح‌ها و سبک‌های مختلف و جالبی عرضه شده است و شما کاملا آزاد هستید از میان مدل‌های مختلف، یک مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کاملا حس می‌کنید که یک عینک معمولی است. با حسگرهای آن می‌توانید دوربین گوشی را برای گرفتن سلفی فعال کنید یا با گوشی مکالمه داشته باشید. همین‌طور، می‌توانید در نرم‌افزارهایی مانند زوم چت ویدئویی داشته باشید بدون اینکه نیاز به میکروفون باشد.

Amazon Echo Frames: کاملا سازگار با الکسا

قیمت: ۲۴۹ دلار

آمازون Echo Frames برای افرادی که از دستیار صوتی دیجیتالی الکسا به طور گسترده‌ای استفاده می‌کنند یا در خانه به فناوری خانه‌های هوشمند آمازون مبتنی بر الکسا مجهز هستند؛ بسیار مناسب خواهد بود. این عینک صوتی به طور یکپارچه با الکسا جفت می‌شود و از آن می‌توانید مانند هر دستگاه Echo استفاده کنید.

افرادی که از لنزهای طبی استفاده می‌کنند؛ از تناسب و راحتی آن لذت خواهند برد.

Bose Frames Tempo: بهترین صدا

قیمت: ۲۵۴ یورو

عینک‌های صوتی برند Bose بالاترین کیفیت صدا را دارند و از فریم‌های اسپرت و بسیار شیکی بهره می‌برند. اگر ترکیبی از زیبایی و کیفیت صدا را می‌خواهید؛ سراغ عینک‌های صوتی این برند بروید. برای فعالیت‌های ورزشی و پیاده‌روی در باران و برف و محیط‌های مرطوب نیز خوب جواب می‌دهند.

دارای درگاه USB-C برای شارژ عینک هستند؛ از اتصالات بلوتوث پشتیبانی می‌کنند و برخی مدل‌ها عینک آفتابی کاملا مسدودکننده نور خورشید هستند. همچنین، به فناوری نویز کنسلینگ سطح ۳ مجهز شدند.

Razer Anzu Smart Glasses: فیلترهای نور آبی داخلی

قیمت: ۲۰۰ دلار

شرکت ریزر این عینک‌های Anzu Smart Glasses را با لنزهای فیلتردار نور آبی ارائه می‌دهد تا از خستگی چشم پس از ساعت‌های طولانی کار و خیره شدن به صفحه‌نمایش جلوگیری کند. این عینک‌ها در چندین سبک طراحی و با لنزهای مختلفی ارائه شدند.

ریزر می‌گوید کمترین تاخیر صدا را دارند و کنترلرهای لمسی آن کارهای مختلفی انجام می‌دهند و نسبت به فرامین صوتی حساس هستند. از استاندارد IPX4 برای ضد آب نیز برخوردار هستند.

Bose Frames Tenor: سبک همه‌کاره

قیمت: ۲۴۹ دلار

عینک صوتی Tenor باز هم صدای با کیفیت قابل انتظار از شرکت Bose را دارند و قاب‌های مربعی آن برای استفاده در داخل یا خارج از خانه بسیار عالی هستند. می‌توانید از میان چندین لنز آفتابی یک لنز خوب برای چشمان خود انتخاب کنید یا اینکه اصلا یک لنز طبی مناسب شماره چشم خود سفارش بدهید.

این عینک‌ها زیبا و شیک هستند و برای غالب کاربران، خوش‌پسند به نظر می‌آیند. کاملا می‌توانند نقش یک ایرفون حرفه‌ای را برای شما بازی کنند و موسیقی گوش دهید؛ به مکالمات پاسخ دهید و با کنترلرهای لمسی صدا را مدیریت کنید.

VocalSkull Black Audio Frames: از طریق استخوان‌های خود بشنوید

قیمت: ۱۰۹ دلار

اگر خواهان یک هدفون هدایت استخوانی (bone-conduction) سنتی هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم این عینک صوتی از شرکت VocalSkull را خریداری کنید. این عینک از فناوری هدایت استخوانی برای انتقال صداها به طور مستقیم به گوش شما استفاده می‌کند و صدا در گوش شما پخش نمی‌شود.

مزیت این سبک از عینک‌های صوتی، کاهش صدای پخش شده در محیط اطراف شما است. شرکت VocalSkull می‌گوید تا ۸۷ درصد مانع از نشت صدا در بیرون از گوش شده‌اند و تقریبا هیچ فردی نمی‌تواند صدا را گوش کند و باعق افزایش حریم خصوصی شما می‌شود.

OhO Bluetooth Sunglasses: بهترین برای ورزش در فضای باز

قیمت: ۹۹ دلار

عینک OhO طراحی ساده‌ای دارد؛ برای فعالیت‌های شدید ورزشی در فضای باز مناسب است و به راحتی شکسته یا آسیب نمی‌بیند. عینک‌های صوتی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند و از لنز آفتابی سود می‌برند. لنزهای این عینک‌ها کاملا UV و ضد آب هستند و با همه گوشی‌های هوشمند سازگاری پیدا می‌کنند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نمونه‌هایی از بازسازی و دکوراسیون جدید خانه که می‌توانند الگویی برای ما باشند

به سبب نوع معماری، خانه‌های ما معمولا خیلی زود دمده یا به اصطلاح کلنگی می‌شوند. شرکت‌‌های بازسازی خانه مدتی است بسیار زیاد شده‌اند.اما شک و تردید زیادی در مورد میزان کارایی بسیاری از آنها وجود دارد. برخی از آنها اصلا به تقویم کاری متعهد…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

عکس این درخت‌های عجیب در دوره جنگ جهانی دوم اصلا ویرایش نشده‌اند!

این عکس شگفت‌انگیز جنگ جهانی دوم ممکن است عکس ویرایش شده یا فیک به نظر برسد. اما واقعا این طور نیست.در این عکس سورئال، که بخشی از آرشیو عکاسی نیرو‌های دفاع فنلاند است، یک ماشین ارتش فنلاند در امتداد جاده‌ای در چند مایلی مرز با اتحاد…
منبع imore
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.