چگونه تاریخچه چت‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم

تلگرام انتقال چت‌های گروهی و فردی به واتساپ را بسیار آسان کرده است

0

اگر تصمیم گرفتید که از پیام‌رسان واتساپ به پیام‌رسان دیگری کوچ کنید؛ یکی از موانع اصلی، از دست دادن سابقه چت شما است. خوش‌بختانه، تلگرام به شما امکان می‌دهد چت‌های فردی و گروهی واتساپ خود را به راحتی منتقل کنید.

در این مطلب می‌خواهیم به طور کامل نحوه انتقال چت‌ها از واتساپ به تلگرام را آموزش دهیم:

نحوه انتقال چت‌های شخصی واتساپ به تلگرام

شما نمی‌خواهید همه متن‌ها، آهنگ‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های سرگرم‌کننده‌ای که با دوستان خود و سایر مخاطبین به اشتراک گذاشته‌اید را از دست بدهید و بدون انتقال آن‌ها، واتساپ را ترک کنید.

انتقال چت‌های فردی از واتساپ به تلگرام آسان است اما شامل انتقال چت‌های فردی از پروفایل واتساپ به پروفایل و اکانت تلگرام آن‌ها می‌شود. پس، تنها در صورتی می‌توانید این کار را بکنید که آن فرد در تلگرام حضور داشته باشد.

انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام در آیفون

در واتساپ آیفون، چتی که باید به تلگرام منتقل شود را باز کنید و بعد روی عکس پروفایل فرد بزنید تا بخش Contact Info باز شود.

بعد، صفحه را به پایین اسکرول کنید و سراغ گزینه Export Chat بروید. در پاپ‌آپ ظاهر شده روی Attach Media بزنید تا همه مدیاها برای چت ظاهر شوند. توجه کنید اگر این گزینه را انتخاب کنید؛ زمان زیادی طول می‌کشد تا چت‌ها منتقل شوند. اگر می‌خواهید فقط متن‌ها منتقل شوند؛ گزینه Without Media را انتخاب کنید.

با این کار، چت‌های شما آماده انتقال یا اکسپورت شده و صفحه اشتراک‌گذاری باز خواهد شد. از اینجا، Telegram را انتخاب کنید و در فهرست باز شده مخاطبین، سراغ مخاطب مربوطه بروید تا چت‌ها به تلگرام او منتقل شوند.

از آن‌جایی که تلگرام برای سیستم‌عامل iPadOS نیز در دسترس است؛ می‌توانید حساب‌های کاربری خود را همگام‌سازی کرده و از این چت‌ها در آیپد هم لذت ببرید.

انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام در اندروید

برنامه واتساپ در اندروید را باز کرده و بعد سراغ چتی بروید که باید به تلگرام منتقل شود.

روی آیکون سه نقطه در گوشه بالا سمت راست صفحه چت ضربه بزنید و از منوی پاپ‌آپ باز شده، گزینه More > Export Chat را انتخاب کنید. در مرحله بعدی، از منوی اشتراک‌گذاری گزینه Telegram را بزنید.

برای شروع انتقال چت‌ها، باید مخاطب خود در پیام‌رسان تلگرام را انتخاب کنید. واتساپ به طور خودکار همه عکس‌ها، اسناد، ویدئوها و فایل‌های صوتی را از روی گوشی شما به تلگرام منتقل می‌کند. توجه کنید که فقط محتواهای ذخیره شده روی گوشی شما منتقل می‌شوند و مدیاهایی که پاک شدند؛ قابل انتقال نیستند.

انتقال چت‌های گروهی واتساپ به تلگرام

تلگرام به شما اجازه می‌دهد تا ۲۰۰ هزار کاربر را به یک گروه اضافه کنید؛ مجوزهای پیشرفته‌ای در اختیار مدیران گروه‌ها قرار می‌دهد و ویژگی‌های مدیریت گروه بهتری ارائه خواهد داد. اینها تنها برخی دلایل انتقال گروه‌ها از واتساپ به تلگرام است.

هنگام انتقال چت‌های گروهی از واتساپ به تلگرام باید به چند نکته توجه کرد:

۱- اگر یک گروه تلگرام ایجاد کنید و همه چت‌های گروهی را از واتساپ به آن منتقل کنید؛ مالک گروه می‌شوید ولی بعدا می‌توانید فرد دیگری را مدیر یا مالک گروه کنید.

۲- اعضای گروه واتساپ که در تلگرام نیستند؛ به طور خودکار به عضویت تلگرام در نخواهند آمد.

۳- می‌توانید با لینک دعوت‌نامه (invite link) یا ارسال متن، دوستان خود را به تلگرام دعوت کنید. دوستان شما می‌توانند با شماره تلفن یا نام کاربری خود به عضویت گروه تلگرامی دربیایند.

۴- مالکان و مدیران گروه‌های تلگرامی می‌توانند تصمیم‌گیری کنند که آیا اعضای جدید گروه می‌توانند پیام‌های قدیمی را ببینند یا خیر!

۵- پس از انتقال چت‌های گروهی خود به تلگرام، باید نقش مدیر را تعیین کرده و مجوزهای مناسب را به آن‌ها و سایر کاربران بدهید.

شما می‌توانید از بات‌های تلگرامی برای افزودن سرگرمی‌ها یا برخی قابلیت‌ها به گروه استفاده کنید و اگر می‌خواهید از هرج و مرج‌های چت‌های گروهی در واتساپ جلوگیری کنید؛ کانال‌های مفید تلگرامی را کاوش کرده و برخی نکات مدیریتی را از آن‌ها بیاموزید.

انتقال چت‌های گروهی در آیفون

در آیفون، یک چت گروهی واتساپ را باز کرده و روی contact ضربه بزنید تا Contact Info باز شود.

صفحه را اسکرول به پایین کرده و گزینه Export Chat را انتخاب کنید. بعد انتخاب کنید می‌خواهید Attach Media را بزنید یا Without Media.

واتساپ چت‌های شما را منتقل خواهد کرد ولی از منوی اشتراک‌گذاری باید رسانه Telegram را انتخاب کنید. فهرستی از مخاطبین تلگرام برای شما باز می‌شود تا گروهی که ساختید را انتخاب کنید یا گزینه Import to a New Group را بزنید. پس از آن، گزینه Create and Import را بزنید تا انتقال چت‌های گروهی آغاز شود.

انتقال چت‌های گروهی در اندروید

چت گروهی واتساپی که باید به تلگرام منتقل شود را باز کنید. روی دکمه سه نقطه در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید.

از منوی ظاهر شده More > Export chat را انتخاب کنید. باز انتخاب کنید همه محتواها و مدیاها را می‌خواهید منتقل کنید (گزینه Attach Media) یا فقط متن‌ها منتقل شوند (گزینه Without Media).

وقتی واتساپ برای اکسپورت چت‌ها آماده می‌شود؛ صفحه اشتراک‌گذاری باز خواهد شد و شما باید Telegram را انتخاب کنید. پس از آن، فهرست مخاطبین شما در تلگرام باز می‌شود. شما گروهی که درست کردید را انتخاب کرده و عملیات انتقال را شروع کنید.

اگر گروهی ایجاد نکردید؛ می‌توانید از گزینه Import to a New Group و بعد گزینه Create and Import در بالای فهرست مخاطبین برای ایجاد یک گروه جدید استفاده کنید.

ترفند: غیرفعال‌سازی اعلان مخاطبین هنگام انتقال چت‌ها

تلگرام هم مانند واتساپ شما را برای ثبت‌نام ملزم به وارد کردن شماره تلفن همراه می‌کند. برای اکسپورت ساده چت‌ها نیز نیاز دارید محتوای مخاطبین خود را با تلگرام همگام‌سازی کنید.

بنابراین، همچنان که تعدادی از مخاطبین شما به تلگرام ملحق می‌شوند؛ اعلان‌های پشت سرهمی از جنس contact has joined دریافت خواهید کرد.

پس از انتقال چت‌های گروهی از واتساپ به تلگرام، می‌توانید اعلان‌های پیوستن به مخاطبین در تلگرام را غیرفعال کنید. حتی می‌توانید هنگام وارد کردن چت‌های واتساپ، این اعلان‌ها غیرفعال شوند.

برای این کار، باید همگام‌سازی مخاطبان برای تلگرام را پس از همگام‌سازی اولیه غیرفعال کنید.

برای غیرفعال کردن این اعلان‌ها در تلگرام برای iOS یا iPadOS مراحل زیر را طی کنید:

۱- وارد بخش Settings تلگرام در گوشه پایین سمت راست شوید.

۲- گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

۳- صفحه را به پایین اسکرول کرده و بعد گزینه Data Settings را بزنید.

۴- در زیر عنوان Contacts، گزینه Sync Contacts را خاموش کنید و بعد گزینه  Delete Synced Contacts را لمس کنید.

۵- دوباره وارد بخش Settings شوید و گزینه Notifications and Sounds را انتخاب کنید.

۶- صفحه را اسکرول کرده و گزینه New Contacts را خاموش کنید.

برای غیرفعال کردن اعلان‌های پیوستن به تلگرام در اندروید؛ مراحل زیر را در طی کنید:

۱- روی آیکون سه خط افقی در بالا سمت راست اپلیکیشن تلگرام ضربه زده و وارد Settings شوید.

۲- روی گزینه Privacy and Security بزنید.

۳- صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه Contacts برسید. روی Sync Contacts ضربه زده و آن را خاموش کنید و بعد سراغ گزینه Delete Synced Contacts بروید.

۴- به بخش Settings برگشته و گزینه Notifications and Sounds را انتخاب کنید.

۵- صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به گزینه Events برسید و بعد گزینه Contact joined Telegram را خاموش کنید.

پس از این تنظیمات، باید مخاطبین را به صورت دستی به تلگرام اضافه کنید.

پیش از قطع واتساپ، چت‌های خود را به تلگرام منتقل کنید

بهترین مزیت انتقال چت‌های واتساپ به تلگرام این است که برای همه پیام‌ها، حتی در چت‌های گروهی، زمان‌بندی تاریخی چت را رعایت کرده و از برچسب «Imported» برای آن‌ها استفاده می‌کند.

بنابراین، اگر درباره زمان انتقال چت‌های خود از واتساپ به تلگرام مطمئن نیستید؛ می‌توانید دقیقا پیش از ترک واتساپ و ورود به تلگرام؛ عملیات انتقال را انجام دهید تا هیچ پیامی از دست نرود.

بهتر است ابتدا کامل تحقیقات خود را انجام داده و دلایل کوچ به تلگرام را بررسی کنید و بعد هنگامی که مطمئن شدید می‌خواهید تلگرام را پیام‌رسان اصلی خود قرار دهید؛ چت‌های واتساپ منتقل شوند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

هلند کشور لاله‌ها – توضیحات + گالری عکس زیبا

هلند به خاطر مزارع خیره‌کننده لاله‌ که گردشگران را از سرتاسر جهان جذب می‌کند، مشهور است. این مزارع به ویژه در فصل بهار، معمولاً از اواخر مارس تا اوایل اردیبهشت، سرزنده و زیبا هستند.مزارع لاله عمدتاً در منطقه‌ای به نام "Bollenstreek"…

آیا می‌توانید در این عکس شیر کوهی را در حال تعقیب الک (گوزن شمالی) ببینید؟

یک دوربین خودکار راه‌اندازی شده توسط سرویس حیات وحش ایالات متحده، عکس‌هایی از یک شیر کوهی را در حال تعقیب یک گوزن شمالی ثبت کرد. از این عکس‌ها مشخص است که این شکارچی بسیار دشوار است.پس اگر گوزن بزرگ شکار شده باشد و متوجه خطر نشده باشد،…

صخره‌های عجیب فنلاندی موسوم به کوماکیوی – هزاران سال تعادل و مبارزه با جاذبه

کوماکیوی Kummakivi یک کلمه فنلاندی است که در انگلیسی به معنی "سنگ عجیب" است. این کلمه اغلب برای توصیف نوعی تشکیل سنگ که شکلی عجیب یا غیرعادی دارد استفاده می‌شود. این نوع سنگ‌ها در سرتاسر فنلاند یافت می‌شوند و به دلیل ظاهر منحصر به فردشان…

وقتی به رویدادهای تاریخی مهم و مکان‌های مشهور از زاویه دید متفاوتی بنگریم (گالری عکس)

همیشه زاویه دید خیلی مهم است. ما در مورد برخی از رخدادهای مهم تاریخ، همیشه یک یا چند عکس شاخص در ذهنمان است، در صورتی که همان عکس‌ها پشت صحنه‌های جالبی داشته‌اند که از آنها غافل شده‌ایم.به صورت مشابهی روتین‌ترین عکس‌های از بناهای مشهور،…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…
منبع makeuseof
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5