سریال کین Kin – یک سریال جذاب در مایه تبهکاری و جنگ قدرت خانواده‌های دنیای مادون

2

هیچ پیش آمده پشت سر فوتبال‌های خسته‌کننده و پر از اتلاف وقت داخلی، بنشینید و یک فوتبال سطح اول اروپا را ببینید. در کمال احترام به سازندگان سریال میدان سرخ که پخش آن همین دیروز از فیلیمو شروع شده، احساسم بعد از دیدن قسمت نخست این سریال و بعد دیدن قسمت اول سریال Kin همین بود.

سریال اگر بخواهد سریال قوی‌ای باشد، تا همان نیمه قسمت نخست شما را جادو می‌کند و شما را با سادگی وارد دنیای داستانی‌اش می‌کند و شخصیت‌هایش را به شما می‌شناساند.

سریال Kin از شبکه AMC پخش می‌شود. شبکه‌ای که گاهی -نه همیشه- سریال‌های قوی‌ای پخش می‌کند.

دل ما چند وقتی بود که برای یک دنیای متشکل از خانواده‌های تبهکاری و جنگ قدرت بینشان و تعامل حس‌هایی مانند خیانت، عشق و خانواده تنگ شده بود. حالا با سریال Kin که از نظر من یکی از بهترین سریال 2021 است، داریم به آرزوی خود می‌رسیم.

فصل اول این سریال 8 قسمتی است و البته هنوز معلوم نیست که فصل دومی هم داشته باشد و فعلا دو قسمت از این سریال پخش شده.

این سریال در مورد شبکه‌های خلافکاری ایرلند است و در دوبلین ایرلند هم فیلمبرداری شده. بازیگران بسیار شاخصی دارد که شاید شناخته‌شده‌ترین آنها برای ما آیدان گیلن (همان پیتر بیلیش سریال گات) باشد.

بعد او شناخته‌شده‌ترین هنرپیشه این سریال سیاران هیندس باشد. هنرپیشه‌ای که استادی او بر کسی پوشیده نیست. او که یک هنرپیشه تئاتر قهار است در سریال‌های تلویزیونی مانند The Terror – گات و رم پیش از این خوش درخشیده است.

سریال Kin در مورد یک خانواده تبهکار ایرلندی است. ابتدا گمان زده می‌شد که سریال Kin الهام‌گرفته از داستان گنگ واقعی کیناهان باشد و نام سریال هم که سه حرف اول همین خانواده است، گواه این تصور بود. اما بعد چنین چیزی تکذیب شد. از آن تکذیب‌هایی که باید بیشتر در موردش تحقیق کرد.

سریال خیلی زود شما را با داستانش آشنا می‌کند، داستانی که آشناست. خانواده کینسلا مواد فروش هستند. فرانک کینسلا رهبر و بزرگ خانواده است و با برادرانش تشکیلات را می‌چرخاند.

کلیر دون در سریال نقش آماندا کینسلا را بازی می‌کند و پولشویی تشکیلات را انجام می‌دهد.

چارلی کاکس نقش مایکل کینسلا را بازی می‌کند. برادری محجوب که تازه از زندان آزاد شده و تصمیم گرفته سر به راه باشد و از دست پا خطا نکند تا قاضی به او اجازه دیدن دختر کوچکش را بدهد.

سام کیلی نقش اریک کینسلا را بازی می‌کند که برادر کله‌شق و عضو خشن گروه است.

امت جی اسکنلان هم نقش جیمی کینسلا را بازی می‌کن. همسر آماندا که از او دو فرزند پسر هم دارد.

اما سیاران هیندس رئیس بزرگ همه خانواده‌های محلی محسوب می‌شود. او نقش ایمون کانینگهام را بازی می‌کند و سررشته همه خانواده‌ها در دست اوست. هم اوست که به تازگی محسوس و نامحسوس به خانواده کینسلا فشار وارد می‌کند. فرانک از در سازش برمی‌آید. اما طبق معمول داستان‌های مافیایی، کی دیده‌اید که سازش ختم به خیر شود؟!

نقش‌ها اکثرا عالی پرداخت شده‌اند و بازیگرها خیلی خوب از عهده نقش‌ها برمی‌آیند، انگار که سالهاست که زندگی آنها بر همین منوال بوده. ما تا پایان همان قسمت اول با آینده‌بینی و سرزندگی آماندا خو می‌گیریم، متوجه حس پرهیز و خجالت چارلی می‌شویم، خشونت و بی‌ملاحظگی اریک را درست درک می‌کنیم و البته مرموز بودن و دست بالا داشتن رئیس بزرگ-ایمون- را!

سریال در IMDB فعلا نمره عالی 8.1 را دارد و تصور هم نمی‌شد به این سریال بشود نمره‌ای کمتر از 8 داد.

من خودم شخصا اپیزود نخست سریال زیاد می‌بینم، خیلی وقت‌ها زور می‌زنم که بعد اپیزود اول قسمت دوم را هم ببینم، اما وقتی اپیزود اول KIN را دیدم با خودم گفتم که حتما بایستی سریال را ادامه بدهم.

تحول داستانی انتهای قسمت اول، آدم را ناخوداگاه به سمت یک حدس احتمالا درست پیش می‌برد و پیش خودتان تصور می‌کنید که احتمالا در ادامه نحوه فعالیت کاراکترها چه تغییراتی خواهد کرد. به همان سبک خانواده‌های مافیایی وقتی با یک شوک مواجه می‌شوند!

فعلا بیش از این در مورد سریال نمی‌شود نوشت، باقی بماند بعد از پایان سریال!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

نوستالژی: سیر در لوازم التحریر قدیمی

لوازم التحریر زمان کودکی ما نه کیفیت لازم را داشتند (به جز استثنائاتی) و نه تنوع کافی را. خوبی‌اش این بود که ما اصلا نمی‌دانستیم که لوازم التحریر با کیفیت عالی‌تری هم وجود دارد و فاصله فقیر و غنی در مدارس آنقدرها هم زیاد نبود. یعنی تقریبا…

هوش مصنوعی یکی از تخیل‌های کودکی ما را تصویرسازی کرد: کشتزارهایی از همه چیز: بستنی قیفی –…

شاید سریال کارتونی پینوکیو باعثش شد. شاید هم نه! در آن قسمت دلپذیر و خاطره‌انگیز، روباه مکار و گربه ننه، پینوکیو را فریفتند تا سکه خود را بکارد تا درختی از سکه بروید و بتواند سکه‌های بی‌شمار برداشت کند.سال‌ها از آن زمان گذشته، الان هم…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

عکس‌هایی از حوادث ناگوار که با کمی «احتیاط» و عقل قابل پیشگیری‌اند

گاهی ما در کارهایمان به اصطلاح از خلاقیت استفاده می‌کنیم یا سعی می‌کنیم کاری را بدون اینکه وسایل لازمش را داشته باشیم با چیزهای بی‌ربط، در زمان کم، تمام کنیم. خب راستش گاهی شانس می‌آوریم و پز می‌دهیم که خلاقیت داشته‌ایم، اما خیلی وقت‌ها…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
2 نظرات
  1. مهرداد می گوید

    The Lost Symbol هم شروع شد.برگرفته از کتاب نماد گمشده دن براون
    بازگشت دکتر رابرت لنگدان اما این بار در قاب تلویزیون
    اپیزود اول نوید یک سریال تقریبا خوب میده

  2. امير ملکي می گوید

    گاما وقتی اپیزود اول KIN را دیدم با خودم گفتم که حتما بایستی سریال را ادامه بدهم” این حرف از علیرضا مجیدی واقعا برای من معنی دار و معتبره. رفتم برای دانلود!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5