چگونه با طراحی فروشگاه اینترنتی سود بسیار زیادی بدست آوریم؟

0

رپورتاژ

اگر بدنبال ثبت سفارش برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی هستید، شاید از خودتان سوال کنید در اینصورت چه میزان فروش خواهید داشت؟ آیا واقعا برای شما به صرفه خواهد بود که این کار را انجام دهید؟ در این مقاله از یک پزشک می خواهیم به شما ثابت کنیم که در صورت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی چه سود کلانی را به جیب خواهید زد پس تا انتها همراه ما باشید:

آیا ساخت فروشگاه اینترنتی می توانم پولدار شوم؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم اجازه بدهید سوال دیگری را مطرح کنیم: آیا در دنیای واقعی تمام فروشگاه دارها و یا مغازه داران پولدار هستند؟ آیا همگی به یک میزان سود کسب می کنند؟ روشن است که پاسخ این سوالات منفی است و این موضوع نیز در مورد فروشگاه های اینترنتی نیز صدق می کند. اگر شما زمان بگذارید و روی سایت خود کار کنید، مطمئناً درآمد بالایی را کسب خواهید کرد. حالا بیایید موقعیت متفاوتی را در نظر بگیرید: فکر کنید شما اجناسی برای فروش دارید که سود بدست آمده از فروش آنها، 100 هزار تومان است که اگر هر روز فقط یکی از آنها را بفروشید، ماهیانه 3 میلیون تومان سود خالص بدست میاورید. حالا در نظر بگیرید که اگر هر روز ده عدد از آنها را بفروشید، میزان سود شما چقدر خواهد بود؛ 30 میلیون تومان. اگر سایت شما بدرستی سئو شده باشد و اصول برندینگ و دیجیتال مارکتینگ را بدرستی روی سایت خود اعمال کرده باشید، بی شک در آینده ای نه چندان دور سود بسیار زیادی را بدست خواهید آورد.

تفاوت فروشگاه واقعی و فروشگاه مجازی در چیست؟

شما با ساخت فروشگاه اینترنتی به مزیت هایی دست پیدا خواهید کرد که در صورت داشتن فروشگاه واقعی تحت هیچ شرایطی به سراغ شما نخواهند آمد.

دیگر از اجاره بها و خرید مغازه خلاص می شوید.

در مرحله اول شما میلیاردها تومان هزینه خرید چند متر مغازه پرداخت نخواهید کرد. تنها هزینه ای که متقبل می شوید، هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی و تبلیغات در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی است که مجموع کل این هزینه ها بسیار کمتر از هزینه اجاره و یا خرید چند متر مغازه خواهد شد. این یعنی شما در پول خود صرفه جویی کرده اید و با خیال راحت بقیه این هزینه ها را به شکل سرمایه ای برای تنوع بخشیدن به محصولات خود در میاورید.

هزینه تبلیغات در دنیای اینترنت کمتر است

مجسم کنید یک مغازه واقعی دارید؛ حالا مردم چطور باید شما را بشناسند؟ چطور از عهده هزینه های اجاره بهای خود بر میایید؟ در اینصورت مجبور خواهید شد برای تبلیغات، هزینه جداگانه ای را در نظر بگیرید و یا برای معرفی محصولات، تخفیف هایی روی کالاهای خود اعمال کنید که چندان مورد پسند شما نیستند. امادر  اینترنت هزینه تبلیغات در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی، بسیار کمتر از تبلیغات در دنیای واقعی است و این بدان معناست که توانسته اید از هزینه های اضافی خود بکاهید.

از هر کجای ایران مشتری خواهید داشت.

با طراحی فروشگاه آنلاین زمان و مکان معنا ندارد. مشتریان شما حتی در خارج از کشور هم می توانند از شما خرید کنند. هرچقدر که مشتریان بیشتری داشته باشید، سود بیشتری را کسب می کنید.

محدودیت فضا برای فروش نخواهید داشت

فروشگاه اینترنتی همچون فروشگاه های واقعی از لحاظ اندازه و متراژ هیچ محدودیتی ندارند و هر اندازه که مایل باشید قادر خواهید بود ویترین آن را با محصولات متنوع پر کنید.

دیگر نگران دزیده شدن اجناس خود نیستید.

در فروشگاه واقعی امکان به سرقت رفتن اجناس، بخصوص زمانی که فروشگاه شلوغ است وجود دارد؛ اما با ساخت فروشگاه آنلاین دیگر خبری از ناپدید شدن کالاها نخواهد بود.

در فروشگاه اینترنتی امکان تحلیل کامل مشتریان وجود دارد

طراحی سایت فروشگاهی کار شما را در شناخت علاقه مندی های مشتریان آسان تر خواهد کرد؛ شما به خوبی متوجه خواهید شد که خریداران از چه محصولی بیشتر رضایت داشته اند و آن محصول را بیشتر در لیست فروش خود قرار می دهید. با این کار از وارد کردن محصولاتی که کمتر طرفدار پیدا کرده اند جلوگیری می کنید شناخت درست کاربران یعنی فروش و سود بیشتر.

چرا فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجی کالا به فروش بالایی رسیده اند؟

قبل از اقدام به سفارش ساخت سایت فروشگاهی، باید نکته ای را به خاطر داشته باشید؛ فروشگاه اینترنتی همچون فروشگاه واقعی است و باید به همان اندازه مورد توجه قرار بگیرد. دلیل موفقیت فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجی کالا نیز به همین خاطر است؛ آنها به امکانات فروشگاه خود توجه خاصی نشان داده اند و طراحی وبسایت خود را به طور خاص به همراه امکانات سفارشی و منحصر به فرد انجام داده اند. اگر وارد وبسایت دیجی کالا شده باشید، حتماً متوجه امکانات ویژه آنها بارها نظر شما را جلب کرده است؛

ویژگی های متمایز فروشگاه های اینترنتی همانند دیجی کالا، نتیجه تحلیل کاربران و طراحی دقیق متناسب با نیاز مشتریان است و کسانی که پشت ساخت این وبسایت فروشگاهی قرار گرفته اند، تیمی حرفه ای از طراحان و توسعه دهندگان وب بوده اند. اگر می خواهید با وبسایت های این چنینی وارد رقابت جدی شوید نیازمند طراحی وبسایت فروشگاهی هستید که قابلیت رقابت با آنها را داشته باشد.

آیا صرفاً طراحی فروشگاه اینترنتی برای رسیدن به درآمد میلیاردی کفایت می کند؟

ساخت فروشگاه آنلاین اولین قدم برای رسیدن به فروش میلیاردی است. دومین مساله مهم سئو کردن سایت است. سئو کردن فواید بسیار زیادی برای کسب و کار آنلاین شما دارد؛ حتی اگر هیچ فروشی در سایت خود نداشته باشید، سئو مناسب سبب دیده شدن وبسایت شما در فضای اینترنت می شود؛ مطمئن باشید تعداد بازدیدهای بالا در نهایت باعث فروش خواهند شد.

چه عواملی فروشگاه اینترنتی را سود بازده می کند؟

در کنار نکاتی که خدمت شما عرض کردیم، موارد دیگری نیز وجود دارد که پیش از سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی باید در نظر بگیرید:

  • طراحی UI/UX فروشگاه می بایست با دقت و با توجه به نیاز کارفرما و شناخت از مشتریان صورت بپذیرد.
  • امکانات لازم و متناسب با نیاز شما در وبسایت گنجانده شود
  • محتوا و قالب وبسایت برای گوگل باید کاملاً بهینه شده باشند.
  • با تبلیغات و برندینگ مناسب در فضای اینترنت اعتماد سازی کنید.
  • کار کردن با وبسایت باید برای شما و بازدیدکنندگان آسان باشد.
  • آموزش های لازم را پیش از استفاده از فروشگاه اینترنتی دریافت کرده باشید.
  • شرکت طراحی وبسایت فروشگاهی خدمات پشتیبانی قوی داشته باشد.

چگونه بهترین شرکت های طراح فروشگاه های اینترنتی را پیدا کنم

شرکت های زیادی وجود دارند که کار ساخت فروشگاه اینترنتی را برای شما انجام می دهند. تعداد زیاد آنها ممکن است انتخاب را کمی مشکل کند. شما در وهلۀ اول، باید از میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید مطمئن شوید. شرکت هایی هستند که با قیمت های مقرون به صرفه ای بهترین کیفیت را به شما تحویل می دهند. شما با بررسی قیمت ها و نوع خدمات آنها، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مورد دوم بررسی نمونه کارهای این شرکت ها است؛ شما با بازدید از وبسایت های طراحی شده توسط شرکت مورد نظر خود، به کیفیت کار آنها پی خواهید برد. همچنین می توانید از مشتریان آنها در مورد تعهد کاری، هزینه ها و زمان تحویل وبسایت سوال بپرسید.

چرا رویال کد بعنوان شرکت طراحی وبسایت توصیه می شود؟

رویال کد متشکل از گروهی افراد با تجربه و حرفه ای در حوزه های مختلف طراحی وب اعم از طراحی، برنامه نویسی و سئو سایت است که کیفیت بالای خدمات خود را تضمین می کند. رویال کد خدمات متنوعی را با قیمت های مناسب ارائه می دهد که متناسب با هر نوع بودجه ای است. خدماتی نظیر طراحی وبسایت وردپرسی با قالب آماده، طراحی وبسایت وردپرسی با قالب اختصاصی و طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی از جمله این خدمات هستند. رویال کد با رعایت کامل اصول طراحی قالب، وبسایت هایی بهینه برای موتورهای جستجو طراحی می کند و از طرفی دیگر با ساخت سیستم مدیریت محتوای کاملاً اختصاصی شما، هر قابلیتی را که در نظر داشته باشید در آن قرار خواهد داد. همه چیز در رویال کد مطابق با نیاز و خواست مشتری است و چیزی که ما به آن اهمیت می دهیم منافع شماست.

لینک استفاده از خدمات رویال کد : https://royalcode.net/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c/

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.