تشخیص صحیح بهترین زمان کاشت ایمپلنت : اولین شرط موفقیت ایمپلنت

0

رپورتاژ

برای بسیاری از افراد دانستن بهترین زمان کاشت ایمپلنت هیچ اهمیتی ندارد، در حالی که این موضوع در نتیجه نهایی جراحی ایمپلنت و احساس راحتی بیمار بسیار بسیار موثر است. مشخص شدن بهترین زمان کاشت ایمپلنت فقط و فقط بر عهده متخصص دندانپزشکی است؛ چرا که کاشت دندان ایمپلنت به عنوان یک جراحی می‌بایست با توجه به شرایط بیمار انجام شود. اگر چه بسیاری از افراد جامعه به سبب گران بودن هزینه‌های ایمپلنت انجام آن را به تعویق می‌اندازند، اما این جراحی برای دندان‌های کشیده شده کاملاً ضروری می‌باشد. اهمیت انجام این نوع درمان در بهترین زمان کاشت ایمپلنت به همان اندازه است که انجام عصب کشی و رفع پوسیدگی مهم است. پس ادامه‌ی این مطلب را با دقت دنبال کنید تا با آگاهی دقیق درباره زمان کاشت ایمپلنت، برای درمان دندان خود اقدام نمائید.

تاکید متخصصان دندانپزشکی به انجام کاشت ایمپلنت برای چیست؟

بدون استثناء کلیه‌ی متخصصان در حوزه‌ی دندانپزشکی، کاشت دندان یا همان ایمپلنت را در زمانی که دندانی در میان دیگر دندان‌ها بیفتد یا به علت پوسیدگی متخصص ناچار به کشیدن آن شود، لازم و ضروری می‌دانند. فرآیند کاشت دندان می‌بایست در بهترین زمان کاشت ایمپلنت انجام شود. اما ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت یک روش تخصصی برای جایگزین کردن یک دندان مصنوعی به جای دندان کشیده شده است. به بیان ساده‌تر بعد از کشیدن دندان لازم است تمهیدی برای دندان از دست رفته شود، در غیر این صورت فک و دهان صدمات زیادی می‌بیند. صدماتی مثل کج شدن و تحلیل رفتن لثه و تغییر شکل دندان‌های دیگر که ممکن است باعث ایجاد حفره دندانی شود و در نتیجه روند پوسیدگی دندان را تسریع کند. بنابراین لازم است جای خالی دندان، قبل از ایجاد مشکلات بعدی پر شود تا به زیبایی و همچنین سلامت دندان‌های دیگر آسیب نرسد.

بهترین زمان کاشت ایمپلنت چه زمانی است؟

برخی از مراجعه کنندگان که بر اثر پوسیدگی شدید ریشه ناچار به کشیدن دندان خود می‌شوند، در ناحیه استخوان دندانی نیز دچار آسیب هستند، بنابراین بدیهی است که باید مدتی پس از کشیدن دندان پوسیده ایمپلنت را انجام دهند. به طور کلی شرایط کاشت دندان ایمپلنت ایجاب می‌کند که بازسازی استخوان محل ایمپلنت انجام شود. برای این عزیزان از روش‌های تقویتی همچون پودر استخوان، ریج اسپلیت و یا در سخت‌ترین شرایط تکنیک گرافت استخوان استفاده خواهد شد. در یک بیان کلی بهترین زمان کاشت ایمپلنت برای افراد به دو قسم است:

  • کاشت فوری: کاشت دندان فوری برای آن دسته از افراد که دچار مشکلات حاد در ناحیه استخوان دندان نیستند، توصیه می‌شود. در این روش بلافاصله پس از کشیدن دندان پوسیده، پایه مخصوص ایمپلنت جای گذاری می‌شود، سپس در مرحله‌ی دوم دندان ساخته شده روی پایه نصب خواهد شد. بهترین زمان کاشت ایمپلنت برای افرادی که لثه سالمی دارند به صورت فوری انجام شده و هیچ مشکلی برای بیمار به وجود نخواهد آمد.
  • کاشت با فاصله‌: در شرایطی که اوضاع سلامت لثه و استخوان دندان بیمار حاد باشد، متخصص دندانپزشکی بین یک هفته تا دو ماه، زمان برای ترمیم لثه بیمار در نظر می‌گیرد. این راهکار صرفاً به جهت حفظ سلامتی بیمار بوده و بنا به تشخیص تخصصی پزشک تعیین می‌شود.

بر اساس شرایط بیمار پزشک تشخیص می‌دهد که بهترین زمان کدام است. معمولا دندانپزشک متخصص با بررسی موارد زیر، زمان مناسب را تشخسص می‌دهد:

  • تراکم استخوان فک
  • نحوه کشیده شدن دندان
  • عفونت لثه
  • دفعات جراحی
  • سن افراد
  • محل قرار گیری دندان
  • سلامت عمومی بدن

قیمت بالای ایمپلنت دندان، عامل اصلی بی‌توجهی به درمان

فاکتور قیمت، مهم‌ترین موضوع برای افرادی است که بنا به تشخیص دندانپزشک نیاز به انجام کاشت دندان دارند. به همین علت بسیاری از افراد از انجام کاشت سر باز می‌زنند، در حالی که در اصل قیمت ایمپلنت به هیچ وجه بالا نیست. در واقع این شرایط انجام ایمپلنت است که موجب بالا رفتن هزینه‌های این راهکار درمانی خواهد شد. به طور کلی پیش از اقدام در بهترین زمان کاشت ایمپلنت لازم است بدانید:

  1. جراحی و کاشت دندان بیش از سایر راهکارهای درمانی دندان پزشکی وقت متخصص دندانپزشکی را گرفته و چند مرحله دارد.
  2. در فرآیند کاشت ایمپلنت از مواد مختلفی استفاده می‌شود که هر یک بر قیمت ایمپلنت تأثیرگذار است. مواردی از قبیل پایه، پیچ، مواد مخصوص ساخت دندان و… از جمله مهم‌ترین مواد مورد نیاز در این جراحی هستند.
  3. ایمپلنت پس از اتمام نیز نیازمند چکاپ توسط متخصص خواهد بود و می‌بایست تا چند مرحله از دندان مراقبت شود.

بنابراین به وضوح روشن است که بالا بودن هزینه‌ی ایمپلنت امری بدیهی می‌باشد، پس برای درمان خود به هزینه‌ها توجه نکنید و درمان خود را به تعویق نیندازید. سلامت دهان و زیبایی آن که ایمپلنت نیز در آن موثر است، موجب افزایش اعتماد به نفس و نشاط در افراد خواهد شد. پس وقتی که بهترین زمان کاشت ایمپلنت از سوی متخصص تعیین شد، به کلینیک مربوطه مراجعه کنید و درمان خود را به تعویق نیندازید.

هزینه ایمپلنت را اقساطی پرداخت کنید!

صرف نظر از تمامی مطالب فوق، اگر یک کلینیک معتبر و عالی را برای انجام کاشت در بهترین زمان کاشت ایمپلنت انتخاب کنید، می‌توانید مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت نمائید. کلینیک‌های تخصصی معتبر با هدف کمک به معیشت و درمان آحاد جامعه طرح پرداخت اقساطی را اجرا می‌کنند تا افراد بتوانند با خیالی آسوده برای درمان خود اقدام کنند. این راهکار فرصت ویژه‌ای است که موانع اصلی برای انجام ایمپلنت در بهترین زمان را از میان بردارد.

توصیه‌های دندانپزشک پس از ایمپلنت را جدی بگیرید!

لازم به ذکر است که علاوه بر تخصص و تبحر دندانپزشک، می‌بایست خود شما هم به عنوان بیمار با متخصص خود همکاری کنید. متخصص دندانپزشکی پس از انجام ایمپلنت توصیه‌هایی را به بیمار می‌کند، که می‌بایست حتماً رعایت کنید تا از نتیجه نهایی رضایت کامل داشته باشید. مراقبت‌های غذایی و دارویی در کنار مسواک زدن و تمیز نگه داشتن دندان مهم‌ترین توصیه‌های دندانپزشک پس از اتمام جراحی در بهترین زمان کاشت ایمپلنت می‌باشد. پس برای درمان اصولی دندان خود با متخصص دندانپزشکی همکاری لازم را داشته باشید تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

کلینیک دندانپزشکی میخک، برترین انتخاب برای درمان دندان

اگر به دنبال بهترین و ماهرترین متخصصان دندانپزشکی هستید، کلینیک دندانپزشکی میخک را انتخاب کنید که دارای چند شعبه می‌باشد. در این کلینیک‌های تخصصی افراد متخصص و با تجربه‌‌ای مشغول به کار هستند که توانایی لازم برای ارائه‌ی کلیه‌ی خدمات دندانپزشکی را دارند. در این کلینیک‌های دندانپزشکی با استفاده از دستگاه‌های روز دنیا و مرغوب‌ترین مواد، کلیه‌ی خدمات دندانپزشکی شامل عصب کشی، روت کانال، پرکردن دندان، ایمپلنت، لمینت، ترمیم لثه، کشیدن دندان عقل و… ارائه می‌گردد.

تا به امروز کلیه‌ی مراجعه کنندگان به کلینیک‌های زنجیره‌ای میخک از خدمات دریافتی خود رضایت کامل داشتند، به همین جهت این مجموعه‌ دندانپزشکی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. متخصصین خبره‌ی این مجموعه توانایی تشخیص بهترین زمان کاشت ایمپلنت را داشته و می‌توانند به شما به صورت اقساطی خدمات رسانی نمایند.

چرا دندانپزشکی میخک بهترین است؟

شاید در ذهن شما سوال ایجاد شود که چرا این مجموعه طرفدار زیادی دارد؟ پاسخ این سوال در واقع مزایایی است که از این کلینیک‌های زنجیره‌ای به مراجعه کنندگان خواهد رسید. به طور کلی دریافت خدمات از کلینیک میخک مزیت‌های فوق العاده‌ای دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان پرداخت اقساطی بدون سود و بهره
  • دریافت مبلغ هزینه بر اساس تعرفه در کلیه‌ی شعب
  • به کارگیری متخصصان مجرب و مطمئن
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت بروز مشکل
  • ارائه مشاوره و پشتیبانی پس از اتمام کار درمانی
  • محیط دندانپزشکی آرام و تمیز

بنابراین انتخاب این مجموعه بهترین انتخاب برای درمان مشکلات دهان و دندان خواهد بود. برای دسترسی به دندانپزشکی میخک و دریافت نوبت از متخصصین این مجموعه به راحتی می‌توانید به سایت mikhakdental.com مراجعه کنید. امکان تماس تلفنی از طریق شماره 02191072180 نیز برقرار بوده و نیازی نیست برای دریافت پاسخ سوالات خود حتماً به صورت حضوری مراجعه کنید. همین حالا می‌توانید به صفحه مشاوره دندانپزشکی رایگان و آنلاین میخک مراجعه کنید و به آسانی سوال یا مشکل خود را مطرح کنید. با کمک متخصصین مجموعه‌های دندانپزشکی میخک، دندان‌های سالم و زیبا خواهید داشت که اعتماد به نفس شما را نیز افزایش خواهند داد. بدون شک با یکبار دریافت خدمات از این کلینک آن را به دیگران نیز توصیه خواهید کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.