ویتامین سی او پی دی

0

رپورتاژ

ویتامین سی او پی دی فارما، موضوعی است که ما در این متن قصد داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه راه هایی برای حفاظت بدن و افزایش توان سیستم دفاعی بدن وجود دارد؟ آیا ورزش کردن، رعایت یک رژیم غذایی مناسب و یا دوری از استرس ها تنها راه های موجود برای یک زندگی سالم به شمار می روند و یا راه های دیگری نیز وجود دارد؟ برای افزایش میزان مقاومت بدن راه های دیگری همچون استفاده از مکمل های غذایی می توان معرفی کرد. یکی از این مکمل ها که نام آن را در ابتدای متن بردیم، ویتامین سی او پی دی است و ما در ادامه قصد داریم در مورد آن نکاتی را ارائه کنیم. همچنین اگر قصد خرید ویتامین سی او پی دی را دارید، می توانید از سایت داروبیار کمک بگیرید.

معرفی ویتامین سی او پی دی

قبل از آنکه به بحث و بررسی مزیت ها و فوایدی که ویتامین سی او پی دی دارد اشاره کنیم و در مورد عوارضی که کمبود ویتامین سی ممکن است در بدن ایجاد کند، اشاره نماییم باید بگوییم که مهم ترین ماده ای که در ویتامین سی او پی دی وجود دارد، ویتامین سی است. معمولا عوارضی که در اثر کمبود این ویتامین در بدن ظاهر می شود چندان دردسرساز نیستند، اما باید توجه داشت که در صورت ادامه پیدا کردن کمبودها به صورت طولانی مدت ممکن است عوارض ایجاد شده به بیماری تبدیل شده و در اینجاست که دردسرهای و مشکلات کمبود ویتامین سی خود را نشان می دهد. البته باید توجه داشت که کمبود ویتامین سی در بدن خود را به صورت های گوناگونی نشان می دهد.

این مکمل به صورت کپسول ارائه شده و در هر کپسول نیز 100 میلی گرم ویتامین سی وجود دارد. مصرف آن بسیار راحت و آسان بوده و افرادی که آن را مصرف می کنند با تقویت سیستم ایمنی بدنشان از خود محافظت می کنند.

نقش ویتامین سی در بدن

یکی از جاهایی که می توان حضور پر رنگ ویتامین سی را مشاهده کرد در مبارزه با رادیکال های آزاد بدن و افزایش سیستم ایمنی می باشد. حتما شنیده اید که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری سرماخوردگی توصیه می کنند که مکمل های حاوی ویتامین سی و یا میوه های حاوی این ویتامین مصرف شود. این توصیه به دلیل افزایش مقاومت بدن در مقابل عوامل بیماری زا اتفاق افتاده و می تواند سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت کند.

بیماری دیگری که برای جلوگیری از ابتلای آن باید در مورد مصرف ویتامین سی دقت زیادی داشت، بیماری اسکوروی است. احتمالا نام این بیماری را شنیده اید؛ این بیماری بر روی قدرت استخوان ها و ماهیچه های بدن فرد تاثیر گذاشته و حق داشتن یک زندگی نرمال را از فرد می گیرد. شاید جالب باشد که بدانید معمولا مقدار بسیاری کمی از ویتامین سی در جلوگیری از بروز این بیماری نقش داشته و تنها زمانی این بیماری ظاهر می شود ویتامین سی موجود در بدن صفر باشد. این بیماری در دریانوردانی که مدت های زیادی در دریا هستند و نمی توانند میوه و سبزی تازه مصرف کنند، بروز می یابد.

جای دیگری که می توان نقش این ویتامین را مشاهده کرد، در ساخت کلاژن است. کلاژن یکی از موثرترین موادی است که می تواند بافت های پیوندی بدن را در کنار هم نگه دارد.

از دیگر وظایف ویتامین سی در بدن

  • جلوگیری و پیشگیری از بالا رفتن کلسترول در خون
  • جلوگیری از تشکیل لخته های خون در بدن
  • کمک به جذب بهتر آهن
  • مناسب برای افراد کم خون
  • جلوگیری از اکسید شدن سلول های چربی در غشا به وسیله عوامل اکسیدکننده

فواید مصرف

با نقش هایی که ویتامین سی در بدن ایفا می کند آشنا شدید و در ادامه این متن نیز قصد داریم در مورد مزیت هایی که مصرف ویتامین سی او پی دی در بدن دارد صحبت کنیم. برخی مزیت های مصرف این مکمل به شرح زیر است:

  • مصرف این مکمل باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و از ابتلا و بروز بیماری های واگیردار جلوگیری می کند.
  • افزایش میزان تولید گلبول های سفید خون نیز از دیگر خواصی است که در اثر مصرف این قرص پدیدار می شود. در واقع، این عامل است که به صورت مستقیم می تواند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شود.
  • افزایش تولید پادتن در بدن نیز از دیگر اثرات مصرف این مکمل می باشد.
  • با مصرف این قرص، اینترفرون نیز که یک نوع پادتن بوده در بدن افزایش پیدا می کند. این پادتن با عملکرد خاص خود می توان از ورود ویروس به سلول و ایجاد بیماری های ویروسی در فرد جلوگیری به عمل آورد.
  • ویتامین سی و مصرف آن در قالب ویتامین سی او پی دی می تواند از احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی نیز بکاهد.
  • این قرص در جلوگیری از افزایش فشار خون نیز تاثیرات خوبی از خود نشان داده است.
  • افرادی که این قرص را مصرف می کنند و میزان ویتامین سی موجود در بدن را در یک حد متعادل نگه می دارند می توانند خود را از ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند سرطان سینه، بیماری های روده و حتی پروستات در امان نگه دارند.

نحوه مصرف

در بسته محتوی ویتامین سی او پی دی 60 عدد کپسول قرار داد. بزرگسالان می توانند برای آنکه به مزیت های ذکرشده در فوق دست پیدا کرده و گامی موثر در جهت تقویت سیستم ایمنی بدن بردارند یک عدد از این قرص را به صورت روزانه مورد مصرف قرار دهند.

البته نکته ای که در این مورد نحوه مصرف باید به آن دقت کرد  این است که توصیه می شود این قرص زیر نظر پزشک و با تجویز وی میل شود. به این صورت، هم می توان از فواید و مزیت های آن استفاده کرده و هم دچار عوارض مصرف بیش از حد آن نشد.

در ضمن باید توجه داشت که این کپسول برای درمان بیماری تجویز نشده و بیشتر به عنوان یک عامل پیشگیرانه آن را میل می کنند و در دوران بارداری نیز مصرف آن باید تحت نظر پزشک صورت گیرد. این ها مهم ترین مواردی هستند که در هنگام مصرف این مکمل باید مورد توجه قرار داده شوند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.