چگونه ردیاب‌های ایمیل را در آیفون، آیپد و مک متوقف کنیم؟

از ردیابی پیکسلی اطلاعات شخصی خود توسط ایمیل‌ها جلوگیری کنید

0

ممکن است بدانید وب‌سایت‌ها و و اپلیکیشن‌ها شما را ردیابی می‌کنند؛ به‌طوری که یک پلک زدن شما هم از رصد آن‌ها دور نمی‌ماند. اما آیا می‌دانستید که ایمیل‌ها هم ابزارهای ردیابی هستند و می‌توانند مانند وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها شما را رهگیری و جاسوسی کنند؟

ردیاب ایمیل چگونه کار می‌کند (و چگونه اپل می‌تواند آن‌ها را متوقف کند؟)

ردیابی ایمیل‌ها به روشی متفاوت از ردیابی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها است. بازاریاب‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی ایمیلی از تاکتیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا بفهمند آیا یک ایمیل باز شده است یا خیر؛ با چه دستگاهی و در چه بازه زمانی باز شده و شما کجا بودید که ایمیل را باز کردید.

این شرکت‌ها از پیکسل‌های کوچک و جاسازی‌شده مخفی برای کشف این جزئیات استفاده می‌کنند و زمانی که یک تصویر از سرورهای آن‌ها روی دستگاه شما بارگذاری می‌شود؛ تمام اطلاعات شما را دریافت می‌کنند.

یک راه‌حل مسدودسازی ردیابی ایمیل‌ها این است که به طور کلی تصاویر درون ایمیل‌ها را غیرفعال کنید. اما این راه‌حل ممکن است برای خواندن برخی ایمیل‌ها از جمله خبرنامه‌ها مضر باشد. اپل، راه‌حل بهتری برای شما در قالب ویژگی Mail Privacy Protection دارد. این ویژگی رایگان برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS 15 و iPadOS 15 و macOS Monterey در دسترس است.

پس از فعال شدن این ویژگی، اپل اطلاعات ایمیل شما را از طریق سرورهای خصوصی ارسال می‌کند تا از این طریق آدرس IP و داده‌های شخصی شما برای بازاریاب‌های ایمیلی برملا نشود. این ویژگی و استراتژی فقط به شرطی کار می‌کند که شما از اپلیکیشن Mail در آیفون، آیپد و مک استفاده کنید. نکته مثبت این است که از همه آدرس‌های ایمیل در برنامه Mail پشتیبانی می‌کند.

چگونه ردیاب‌های ایمیل را در آیفون و آیپد متوقف کنیم؟

هنگامی که پس از ارتقای سیستم‌عامل آیفون و آیپد خود به نسخه iOS 15، اپلیکیشن Mail را باز می‌کنید؛ یک صفحه مشاهده خواهید کرد که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید ویژگی Mail Privacy Protection برای شما فعال شود یا خیر. شما می‌توانید در این زمان یا هر زمان دیگری این ویژگی را فعال کنید.

اپلیکیشن Settings را باز کنید و بعد به مسیر Mail > Privacy Protection بروید. در اینجا می‌توانید ویژگی Protect Mail Activity را فعال و تنظیم کنید.

چگونه ردیاب‌های ایمیل را در مک متوقف کنیم؟

این ویژگی باید در دستگاه‌ها مک به صورت جداگانه فعال شود.

اپلیکیشن Mail روی مک خود را باز کرده و بعد روی کلید Mail در نوار منو کلیک کنید. گزینه Preferences را انتخاب کنید (البته می‌توانید از کلیدهای ترکیبی Command + Comma نیز استفاده کنید) و به برگه Privacy بروید. حالا گزینه Protect Mail Activity را فعال کنید.

از این پس، اپلیکیشن Mail وظیفه خود را انجام خواهد داد و اطلاعات خصوصی شما را از انواع ردیاب‌های ایمیلی مخفی نگه می‌دارد.

اگر می‌خواهید حتی آدرس ایمیل خود را هم از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها پنهان کنید؛ می‌توانید از ویژگی Hide My Email درون نسخه پولی پنل +iCloud استفاده کنید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

برآورد میزان موفقیت قرارهای عاشقانه زوج‌ها با هوش مصنوعی و اندازه‌‌گیری میزان همسانی پاسخ‌های سیستم…

در حین یک قرار آشنایی پاسخ‌های فیزیولوژیکی دو نفر حین گفتگو و دیدار با هم هماهنگ می‌شود، این پدیده‌ای است که از آن با نام همسانی فیزیولوژیکی یاد می‌شود.درجه این همگامی با تعامل در مکالمه و کیفیت همکاری همبستگی دارد و بنابراین می‌تواند…

چگونه طولانی مدت درس بخوانیم و کمتر خسته شویم؟

مطالعه برای ساعات طولانی می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما چندین راهبرد وجود دارد که می‌توانید برای کمک به حفظ تمرکز و جلوگیری از خستگی از آن‌ها استفاده کنید:استراحت کنید: هر 45 تا 50 دقیقه یک بار استراحت کنید تا مغز خود را شارژ کرده و از…

شوخی با بناهای معروف و عجائب معماری دنیا یا میدجرنی – گمشده در ترجمه!

کاریکاتور شخصیت‌های مشهور را بسیار کشیده‌اند و دیده‌ایم، اما کشیدن کاریکاتور بناهای معروف زحمت بیشتری دارد. اما میدجرنی می‌تواند این زحمت را بسیار کمتر کند.کاربر شبکه اجتماعی دریت به نام mossymayn به تازگی این کار را کرده است:دروازه…

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

داستان پسر دو سر بنگال، آن هم به صورتی تقریبا دیده نشده!

در ماه مه 1783، در روستای کوچکی به نام Mundul Gaut، در بنگال هند، یک کودک عجیب به دنیا آمد. او دو سر داشت.مامایی که به زایمان کمک می کرد از ظاهر کودک چنان وحشت زده شد که سعی کرد با انداختن او به داخل آتش این هیولا را بکشد. خوشبختانه…

بهترین سایت‌ها برای پیدا کردن کتاب‌هایی که با سلیقه شما جور هستند

آیا می‌خواهید از مطالعه کتاب لذت ببرید؟ در اینجا سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که کتاب‌هایی خوبی بر مبنای مطالعات لذت‌بخش قبلی به شما توصیه می‌کنند.هیچ چیز دلهره آورتر از رفتن به یک کتابفروشی بدون فهرست خرید نیست. شما کلی وقت…
منبع lifehacker
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.