معروف‌ترین خیابان‌های تهران را بشناسید

0

رپورتاژ

تهران چندین خیابان دارد که هرکدام به چیزی مشهورند. برای همین برایتان از معروف‌ترین خیابان‌های تهران گفته‌ایم و اگر در سفر تهران وقتش را داشتید، سر زدن به این خیابان‌ها خالی از لطف نیست. در پایان هم برایتان از روش راحت خرید بلیط سیستمی هواپیما گفته‌ایم.

خیابان ولیعصر تهران

شاید معروف‌ترین خیابان در تهران، همین ولیعصر باشد. خیابانی که شمال و جنوب تهران را از میدان تجریش تا میدان راه آهن متصل می‌کند. و علاوه بر اینکه خودش جاذبه‌ای دیدنی است، بسیاری از مکان‌های جذاب پایتخت را در خودش قرار داده. جالب است بدانید در گذشته نام این خیابان پهلوی بوده، بعد از انقلاب برای چند سال مصدق و بعد از آن به ولیعصر تغییر نام داد. خیابان ولیعصر بهترین مکان برای پیاده‌روی در تهران است و فرقی نمی‌کند در چه فصلی بخواهید در اینجا قدم بزنید. تئاتر شهر، بازار تجریش، موزه سینما و باغ فردوس تنها برخی از جاذبه‌های خیابان ولیعصر هستند.

خیابان سی تیر تهران

اگر در تهران سراغ غذاهای خیابانی را بگیرید، اکثریت خیابان سی تیر را به شما معرفی می‌کنند. خیابانی که در قلب مرکز شهر قرار گرفته و به مکان‌های تاریخی تهران هم بسیار نزدیک است. موزه ملی ایران، کلیسای آنجلی پطروس و موزه آبگینه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های خیابان سی تیر تهران محسوب می‌شوند.

بلوار کشاورز تهران

با اینکه بلوار کشاورز بلوار است و خیلی خیابان حساب نشود، اما نمی‌شود در این لیست ازش نام نبرد. بلوار کشاورز در مرکز شهر قرار دارد و از یک طرف به خیابان ولیعصر می‌رسد. بلوار نزدیک به چندین دانشگاه قرار گرفته و از مکان‌های مورد علاقه‌ی دانشجویان در طول روز است. علاوه بر آن، موزه هنرهای معاصر و پارک لاله از جاذبه‌های نزدیکش هستند. برای خستگی در کردن و صرف غذا به سراغ یکی از رستوران یا کافه‌های نزدیک بلوار کشاورز می‌توانید بروید.

خرید بلیط هواپیما تهران

برای سفر با هواپیما به شهرهای ایران، می‌توانید بلیط هواپیما را از اسنپ‌تریپ به صورت آنلاین خریداری کنید. امکان خرید بلیط هواپیما در بسیاری از روزهای سال با بهترین قیمت در اسنپ تریپ وجود دارد. پس از جستجوی مبدا و مقصد و انتخاب تاریخ، خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان انجام می‌شود. امکان فیلتر کردن بلیط هواپیما تهران کیش هم از نظر قیمت و ایرلان وجود دارد. تمام اطلاعات مربوط به پرواز، جریمه کنسلی، و نوع هواپیما در صفحه‌ی بلیط هواپیما کیش تهران قابل مشاهده است. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته در دسترس شماست.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.