بهترین سریال های 2022 – معرفی مورد انتظارترین‌های تلویزیون

0

در نخستین روز سال 2022، فرصت را از دست نمی‌دهیم و در این پست با هم بررسی می‌کنیم که بهترین سریال های 2022،  به صورت دقیق‌تر آنهایی که از همین الان انتظارشان را می‌کشیم، چه سریال‌هایی می‌توانند باشند.

البته طبق معمول شماری از این سریال‌ها سرخورده‌مان خواهند کرد و در مقابل می‌شود انتظار داشت که سریال‌ها یا مینی‌سریال‌هایی پیدا شوند که از ابتدا در فهرست ما نباشند، اما کیفیتی فراتر از انتظار داشته باشند و حسابی سرگرممان کنند.

سریال How I Met Your Father

این سریال اسپین آف سریال مشهور How I Met Your Mother است و بر کاراکتر سوفی تمرکز خواهد کرد که نقشش را هیلاری داف در بازه زمانی حال در سریال و کیم کترال در بازه زمانی تخیلی آینده سریال بازی خواهند کرد. در سریال او به پسرش می‌گوید که چگونه با پدرش آشنا شده است. یعنی همان فرمت سیت‌کام سال 2005. این سریال از 28 ژانویه از شبکه هولو پخش خواهد شد.

سریال ارباب حلقه‌ها – The Lord of the Rings

حوادث سیزن نخست سریال 8 قسمتی ارباب حلقه‌ها در عصر دوم از اعصار میانه زمین، پیش از رخدادهایی که در کتاب‌ها و فیلم‌های مشهورش خوانده بودیم و دیده بودیم، رخ می‌دهند.

فیلمبرداری فصل نخست این سریال در نیوزیلند صورت می‌گیرد، یعنی لوکیشن فیلمبرداری همان لوکیشن فیلمبرداری سه‌گانه پیتر جکسون است. البته لوکیشن فصل بعدی انگلیس خواهد بود. از دوم سپتامبر این سریال از آمازون پرایم پخش خواهد شد.

مینی‌سریال دیزی جونز و شش – Daisy Jones and the Six

این مینی‌سریال توسط شرکت ریز واتر اسپون یعنی «هلو سانشاین» تولید خواهد شد و اقتباسی از یک کتاب پرفروشی که در سال 2019 منتشر شده بود. این کتاب که هم‌نام سریال است توسط تایلور جنکینز رید نوشته شده بود و در مورد یک گروه راک تخیلی مشهور به نام گروه راک «سیکس» و همکاری این گروه با خواننده‌ای به نام دیزی جونز است.

سریال شوالیه ماه یا Moon Knight

این سریال شش قسمتی داستان مارک اسپکتور با بازی اسکار ایزاک را برای ما روایت می‌کند که یک نظامی سابق است که به یک اختلال روانی هویت تجزیه‌ای مبتلا شده و تصور می‌کند که میزبان یکی از خدایان مصری باستانیبه نام خونشو شده است.

این سریال از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و بر پایه یک کاراکتر کامیک ساخته شده.

سریال جنگ‌های ستاره‌ای: اندور – Star Wars: Andor

دیه‌گو لونا در سریال نقش کاسین اندور را بازی خواهد کرد. این سریال در واقع پاراکل یا سریال جانبی Rogue One: A Star Wars Story است. گفته می‌شود که داستانش اوریجینال است اما جزئیاتی در مورد منتشر نشده و بین جولای و سپتامبر پخش خواهد شد.

سریال جنگ‌های ستاره‌ای:  اوبی وان کنوبی

در سریال ایوان مک‌گرگور و هایدن کریستنسن نقش‌های اوب یوان کنوبی و دارث ویدور را بازی خواهند کرد. چیز خاصی در مورد خلاصه داستان و زمان پخش آن از دیزینی پلاس نمی‌دانیم.

سریال House of The Dragon

شاید مورد انتظارترین سریال 2022 همین سریال باشد که بر مبنای اثر جورج آر آر مارتین است. این سریال ده قسمتی خواهد بود و بر روی داستان خاندان تارگرین تمرکز خواهیم کرد و با دیدن آن متوجه می‌شویم که چطور این خاندان شکل گرفتند و تاثیرگذار شدند و قدرت یافتند. در این سریال مت اسمیت نقش دیمون تارگرین را بازی خواهد کرد. زمان دقیق پخش آن مشخص نیست.

سریال The Gilded Age

این سریال توسط جولیان فلووز از داونتون ابی ساخته شده و داستان آن در نیویورک و در بازه زمانی رونق اقتصادی دهه 1880 رخ می‌دهد. در The Golded Age کریستین بارانسکی و سینتیا نیکسون از جمله بازیگران هستند و قرار است در ۲۴ ژانویه به نمایش درآید.

سریال زن مست تنها – Single Drunk Female

این سریال در ژانر کمدی است و در فوریه پخش خواهد شد و 10 قسمتی خوهد بود و در آن داستان سامانتا فلینک را می‌بینیم که به خانه مادری بازگشته تا از زندانی که بعد از یک رویداد خجالت‌آور عمومی رخ داده بگریزد.

سریال Women of the Movement

در این سریال کوانتیکو ادرین وارن نقش مامی تیل موبلی را بازی می‌کند که به دنبال برقراری عدالت بعد از قتل پسرش -امیت تیل- در سال 1955 در می سی سی پی است. این سریال شش قسمتی بر مبنای کتاب مشهوری ساخته شده که داستانی در مورد مبارزه برای رسیدن به حقوق شهروندی را دارد. کارگردان آن جینا ماریا پرینس بایدوود است.

سریال بعد از میهمانی یا The Afterparty

این سریال هشت قسمتی در ژانر کمدی و معمایی در مورد یک مهمانی همشاگردی‌های دبیرستانی سابق است که در آن قتلی رخ می‌دهد. در هر قسمت هر یک از شخصیت‌ها حادثه را از زاویه دید خود به نا نشان خواهد داد.

در این سریال اپل تی وی پلاس تیفانی هدیش نقش کارآگاه دنر را بازی خواهد کرد. این سریال از 28 ژانویه پخش خواهد شد.

سریال اختراع آنا – Inventing Anna

این سریال دارم نه قسمتی توسط شوندا رایمز و بتسی بیرز تهیه شده است. این سریال نت‌فلیکس احتمالا دیدنی خواهد بود، چون بر اساس ماجرای جنجالی آنا دلوی ساخته شده. زن متقلب و کلاهبرداری که مدت‌ها خیلی‌ها را سر کار گذاشته بود. سریال یک مقاله مشروح روزنامه نیویورک تایمز را مبنای کار خود قرار داده است. از 11 فوریه این سریال را می‌توانید ببینید. نقش کاراکتر اصلی را در این سریال جولیا گارنر بازی می‌کند که ما را به سبب سریال اوزراک می‌شناسیم.

سریال From

این سریال مهیج علمی تخیلی شاید برای ما جالب باشد. چون دو هنرپیشه سریال مشهور لاست یعنی جک بندر و جف پینکنر در آن بازی می‌کنند. سریال شهری را نشان می‌دهد که همه ساکنان و هر کسی که واردش می‌شود را به دام می‌اندازد و هیچ کس را گریزی از آن نیست و شب‌ها از جنگل مجاور آن، موجودات عجیب سر برون می‌آورند! این سریال را اپیکس ساخته است.

سریال The Endgame

این سریال در مورد بازی موش و گربه بین قاچاقچیان بین‌المللی سلاح و یک مغز متفکر تبهکاری به نام المنا فدرووا با بازی هنرپیشه مشهور هالیوود یعنی مورنا باکارین است. نقش مقابل او یک کارآگاه اف بی آب به نام وال ترنز با بازی رایان میشل بث است. این سریال را NBC ساخته است.

سریال She/Hulk

در این سریال 10 قسمتی مارک روفالو نقشش را به عنوان بروس بنر بازمی‌گیرد. در این سریال تاتیانا مزلانی نقش جنیفر – خواهرزاده او را- بازی می‌کند. در این سریال جنیفر نقش یک وکیل را بازی می‌کند که تخصص او امور ابرانسان‌ها و تغییرشکل‌دهندگان است!


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

گالری عکس: طراحی‌های داخلی و خارجی افتضاح و عجیب که با کمی قدرت شبیه‌سازی مغزی رخ نمی‌دادند!

چیزی که من اسمش را می‌گذارم شبیه‌سازی مغزی واقعا چیز لازمی در زندگی و کار است. یعنی اینکه بتوانید قبل از جابجایی و ساختن اجسام در ذهن تجسمش کنید و بعد حین کاربری‌های مختلف تصورش کنید و پیش‌بینی کنید که کجای کار می‌لنگد.فکر کنم از زمان…

عکس‌های قبل و بعد بی‌نظیر تاریخی: بناها و مناظر در گذر زمان

عکس‌های قبل و بعد همیشه علاقه‌مند زیادی دارند. مدتهاست که در اینترنت عکس‌های قبل و بعد افرادی که رژیم لاغری اختیار می‌کنند یا بدنسازی می‌کنند یا جراحی زیبایی می‌کنند، منتشر می‌شود و محبوبیت زیادی هم دارند.اما در سطحی ژرف‌تر، بیایید…

عکس‌های دلپذیر این سلبریتی‌ها با میدجرنی نسخه پنج و این دستور ایجاد شده که شما هم می‌توانید از آن…

تصور کنید که بخواهید عکس‌هایی از شمار قابل توجهی از سلبریتی‌ها داشته باشید که همه در حال انجام یک کار واحد هستند، آن هم در یک شرایط نوری یکسان.در شرایط عادی که نمی‌شود به همه‌شان دیکته کرد که ژست مورد نظر ما را بگیرند. اما هوش مصنوعی…

لوگو‌های جالب و دیدنی بر اساس ابرقهرمانان و تبهکاران محبوب که این طراح ایجاد کرده

طراح گرافیک، سرگئی کرمانوف، طرح‌های لوگوی برخی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، تبهکاران و دیگر شخصیت‌ها را ایجاد کرده که تایپوگرافی را به طرز شگفت‌آوری در خود جای داده‌اند.«برای من جالب بود که تصاویر شخصیت‌ها را با متن نوشته‌هایشان ترکیب…

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

این عکس‌های تاریخی را یا ندیده‌اید یا احتمالش کم است که دیده باشید!

پسرک «بانجو» نوا» با سگش -  تقریباً در اوایل دهه 1900جورج لوکاس قبل از تکامل جلوه‌های کامپیوتری، 1984فضای داخلی خطوط قطار اورینت اکسپرس،  سال 18831947. دختری در حال بازی با ماشین اسباب‌بازی، شهر نیویورک، عکس از فرد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.