بهترین فیلم های عبدالرضا اکبری به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

عبدالرضا اکبری از هنرپیشگان ایرانی است که در تئاتر، تلویزیون و سینما نقش آفرینی کرده است. او پدر پندار اکبری است. عبدالرضا اکبری در فیلم های سینمایی رهاتر از دریا، فرزند صبح، ایستگاه بهشت، اخراجی ها، دختری با کفش های کتانی، در سایه مادر و… حضور داشته است.

فیلم پلکان مرگ

کشته شدن جمشید ، پیمان افسر آگاهی را با چالشی جدی روبرو می کند زیرا متهم ردیف اول این قتل نامزد او مهتاب است . پیمان میان عشق و وظیفه باید یکی را انتخاب کند.

فیلم پلکان مرگ به کارگردانی عباس مرادیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نسرین مقانلو، عبدالرضا اکبری، آرام جعفری، شهرزاد کمال زاده، پیمان دارابی، نفیسه روشن و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم کی داده کی گرفته

دختری به نام سحر به بهانه مهریه، قصد کلاهبرداری از همسر آینده خود را دارد و در این بین درگیر ماجراهایی می شود…

فیلم کی داده کی گرفته به کارگردانی علیرضا شاه حسینی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نیما شاهرخ شاهی، عبدالرضا اکبری، امیر نوری، مجید شهریاری و سیاوش قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رهاتر از دریا

کودکی ام را برایم با قصه ای دروغ تعریف کردند و من درون آن قصه پریدم. پدرم فرد دیگری است و مادرم زیر آوار انفجار آخرین نفس اش را برای پاسداری من از دست داده است و حالا من رهام در فیلم «رهاتر از دریا».

فیلم رهاتر از دریا به کارگردانی حمید طالقانی در سال 1390 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم علی عزیزی، عبدالرضا اکبری، شیوا خنیاگر، پروین مقدم زاده و عباس جهانبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ایستگاه بهشت

سروش نوازنده نابینایی است که دلباخته پرستارش می شود و همه تلاشش را می کند تا بینایی اش را به دست آورد و این تازه آغاز یک ماجرای عاشقانه است. در شبی که قرار است فردای آن عمل شود شبانه بیمارستان را ترک می کند و …

فیلم ایستگاه بهشت به کارگردانی نادر مقدس در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهاب حسینی، مهدی میامی، پوراندخت مهیمن، فرهاد اصلانی، سپیده خداوردی، عبدالرضا اکبری، معصومه میرحسینی و مریم صباغیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم بی پناه

چهار دختر دانشجو در خانه ای با هم زندگی می کنند و یکی از آنها رفتارهای مشکوک و دردسرسازی دارد که عاقبت مشخص می شود او…

فیلم بی پناه به کارگردانی اصغر فرزام در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم عبدالرضا اکبری، نگار فروزنده، شراره رخام، مجید حاجی زاده، علی اوسیوند، نفیسه روشن و ترلان پروانه به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ابجد

داستان زندگی نوجوانی است که در محیطی مذهبی به هنر علاقه مند است، اما خانواده اش، هنر را در قالبی جدای قالب مرسوم می بیند.

فیلم ابجد به کارگردانی ابوالفضل جلیلی در سال 1381 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم عبدالرضا اکبری، فریبا خادمی، علی درخشنده، غلامرضا طباطبایی و مهدی مرادی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دختری با کفش های کتانی

آیدین و تداعی که در پارک با هم آشنا شده بودند در حین گردش در پارک توسط مأمورین نیروی انتظامی متوقف شده و به کلانتری برده می شوند.

فیلم دختری با کفش های کتانی به کارگردانی رسول صدرعاملی در سال 1377 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم پگاه آهنگرانی، اکرم محمدی، محمود جعفری، بهمن زرین پور، مهدی میامی، مرتضی ضرابی، عبدالرضا اکبری، محمود عزیزی و داریوش مودبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم روز شیطان

فیلم روز شیطان در ژانر اجتماعی محصول سال 1373 است. بهروز افخمی کارگردانی این فیلم را به عهده دارد. از دیگر آثار بهروز افخمی می توان به فیلمهای سن پطرزبورگ، روباه، شوکران، عقرب و… اشاره کرد. در این فیلم بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری و… اشاره کرد. یکی از گروهک های سلطنت طلب در پاریس طرحی برای براندازی در دست اجرا دارد و از حمایت بعضی از صاحبان قدرت در آمریکا برخوردار است. مرحله اول این طرح وارد کردن تدریجی قطعات یک بمب اتمی کوچک است.

فیلم روز شیطان به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1373 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم آتیلا پسیانی، علی دهکردی، عبدالرضا اکبری، محمد فیلی و حمید طاعتی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ماموریت آقای شادی

آقای شادی و همسرش، که هر دو بازرس بیمه های اجتماعی هستند، پس از سال ها ازدواج در انتظار نوزادی هستند که زندگی سوت و کور آنها را شادی و نشاط ببخشد. آن دو مسئول پیگیری پرونده کارگری می شوند که مسئول برق یکی از کارخانه های خصوصی بوده و پس از آتش سوزی کارخانه مقصر شناخته شده و دچار بیماری روانی شده است.

فیلم ماموریت آقای شادی به کارگردانی محمدرضا زهتابی در سال 1372 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این فیلم علیرضا خمسه، شهره لرستانی، عبدالرضا اکبری، پوراندخت مهیمن، جهانگیر فروهر و صدیقه کیانفر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم صنوبرهای سوزان

هفت خانواده در خانه‌ای قدیمی که به خراب آباد موسوم است زندگی فلاکت باری دارند. تنها لذت آن‌ها این است که هر شب با تلویزیون محمد، که پادوی تماشاخانه‌ای در لاله زار است، خود را سرگرم می‌کنند.

فیلم صنوبرهای سوزان به کارگردانی عباس شیخ بابایی در سال 1368 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم بیژن امکانیان، مرتضی احمدی، جمیله شیخی، عبدالرضا اکبری و بهزاد فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم جدال در تاسوکی

علی، معلم جوان به یکی از روستاهای پرت افتاده ی سیستان می رود تا با یاری اهالی در آن جا مدرسه بسازد. او از همان ابتدا با مخالفت ببرک خان ، قاچاقچی شروری که مخالف با سواد شدن اهالی است، رو به رو می شود

فیلم جدال در تاسوکی به کارگردانی فرامرز قریبیان در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این فیلم عبدالرضا اکبری، مصطفی طاری، مرتضی احمدی، کاظم افرندنیا، ثریا حکمت، محمدتقی شریفی نوری و سام قریبیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم اتاق یک

سرهنگ ابراهیم علی اصغرلو، افسر چترباز، طی عملیاتی در کردستان به دست اعضای حزب کومله کردستان دستگیر می شود. چند بار اقدام به فرار می کند، اما دستگیر و به اتاق یک، که ویژه نگهداری محکومان به اعدام است انتقال می یابد و …

فیلم اتاق یک به کارگردانی رحیم رحیمی پور در سال 1365 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر جنگی می‌باشد. در این فیلم هوشنگ توکلی، عبدالرضا اکبری، احمد نصر، عباس نوذری و عطاءالله زاهد به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

چرا هنگامی که می‌خواهند عکسی از ما بگیرند، ناخودآگاه سرمان را کج می‌کنیم؟

وقتی در فیس بوک، اینستاگرام یا سایر سایت‌های رسانه اجتماعی پر از عکس هستیم، احتمالاً متوجه یک روند در زبان بدن کاربران خواهیم شد. هنگام عکس گرفتن و مواجهه با دوربین، برخی افراد به طور خودکار سر خود را به یک طرف خم می‌کنند. به نظر می‌رسد که…

این عکس‌ها راهنما و ایده‌ای برای شما برای تبدیل اشیای کهنه و دورریز به چیزهای جدید هستند

صرفه جویی «واقعا» یک هنر است. خیلی وقت‌ها ما به بهانه تغییر دکوراسیون یا قدیمی شدن چیزی یا نامتناسب شدن چیزی با وسایل تازه به سادگی دورش می‌اندازیم یا باقیمتی بسیاری نازل به سمساری می‌دهیم.البته این سال‌ها به خاطر فشارهای اقتصادی -چنان…

خوشمزه‌ترین غذاها در کشورهای مختلف دنیا از دید میدجرنی

ذائقه مردم کشورهای مخالف متناسب با فرهنگ و مواد غذایی اولیه در دسترس به میزان زیادی با هم متفاوت است تا آن حد که گاه باعث شگفتی ما می‌شود که چطور به خوردن این غذاها می‌شود فکر کرد. اما به صورت متناسب ممکن است برخی غذاهای ما هم برای شهروندان…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.