بهترین فیلم های ثریا قاسمی به همراه خلاصه و معرفی و بیوگرافی

0

ثریا قاسمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دختر حمیده خیرآبادی بازیگر معروف ایرانی است.اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفه ای خود را شروع کرد و سپس به تئاتر رو آورد. در همان سال ها به دوبله هم پرداخت و در سریال پرهوادار «بالاتر از خطر» صحبت کرد. در نمایش هایی مثل «آنتیگون» و «از پشت شیشه ها» (رکن الدین خسروی) و «آندورا» (حمید سمندریان) روی صحنه رفت. این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون، به خاطر بازی در مارال برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۹ شد. خانه کاغذی، قاتل اهلی، ویلایی ها، سایه، پانسیون دختران، پدر آن دیگری، عروسک، دعوت، در شب عروسی، ملودی، دختر میلیونر، سربلند، محاکمه، شاهزاده ایرانی، رستگاری در هشت و بیست دقیقه، سرود تولد، معادله، بله برون، عشق فیلم و خان خانم از فیلم هایی هستند که قاسمی در آن ها حضور داشته است.

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد. بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی. در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این سریال امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، محمدمهدی سلطانی سروستانی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، نیکی کریمی، جمشید هاشم پور، محمدحسین لطیفی و پردیس پورعابدینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم رویای نیمه شب

فیلم رویای نیمه شب به کارگردانی اصغر عباسی در سال 1396 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم کوتاه می‌باشد. در این فیلم عباس غزالی، مهدی فقیه، سیما خضرآبادی، متین ستوده، ماه چهره خلیلی و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم خان خانم

خان خانم درباره زیاده خواهی های زن ثروتمند و مستبدی است که در اثر یک شوک عصبی به کما رفته و وقتی به هوش می آید به انسانی دیگر تبدیل می شود و ثروتش را به مستمندان می بخشد…

فیلم خان خانم به کارگردانی جعفر روزبهانی و محمود روزبهانی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم ثریا قاسمی، عزت الله رمضانی فر، هوشنگ بنایی، فریبا ترکاشوند، سمیرا رضازاده، پیمان وجدانی نیا و محمد هاشمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ثریا قاسمی

فیلم خانه کاغذی

فیلم خانه کاغذی داستان امیرعلی ابراهیمی روزنامه نگار کنارکشیده و دخترش سارا می باشد که او هم روزنامه نگار است . با بازگشت مینو که روزگاری او و امیر علی عاشق هم بوده اند و شنیدن واقعیت درباره دلایل رفتن او، امیرعلی مجاب می شود دوباره به کار برگردد . از سوی دیگر سارا ….

فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ستاره اسکندری، علیرضا کمالی، مهدی پاکدل، حسین پاکدل، ثریا قاسمی و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم ویلایی ها

ویلایی ها قصه خانواده های فرماندهان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله ای است که همراه نوه هایش وارد مجموعه ویلاها می شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می شود همه نگران این می شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می آید تا بچه های خود را به خارج از کشور ببرد

فیلم ویلایی ها به کارگردانی منیر قیدی در سال 1395 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن می‌باشد. در این فیلم طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، صابر ابر و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پلکان مرگ

کشته شدن جمشید ، پیمان افسر آگاهی را با چالشی جدی روبرو می کند زیرا متهم ردیف اول این قتل نامزد او مهتاب است . پیمان میان عشق و وظیفه باید یکی را انتخاب کند.

فیلم پلکان مرگ به کارگردانی عباس مرادیان در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. در این فیلم نسرین مقانلو، عبدالرضا اکبری، آرام جعفری، شهرزاد کمال زاده، پیمان دارابی، نفیسه روشن و ثریا قاسمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم سایه

داستان پسر و دختری است که قصد دارند با یکدیگر ازدواج کنند اما با مخالفت پدر روبرو می شوند…

فیلم سایه به کارگردانی مسعود نوابی در سال 1394 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم رضا کیانیان، پدرام شریفی، دیبا زاهدی، فاطمه گودرزی، شبنم مقدمی، ثریا قاسمی، محمود مقامی، امیررضا زرین بخش و مهدی موسی خانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم پدر آن دیگری

فیلم پدر آن دیگری داستان یک کودک است که با وجود رسیدن به ۶ سالگی هنوز حرف نمی زند و همه او را مسخره می کنند و در خانواده و اطرافیان به غیر از مادر کسی از او حمایت نمی کند و بیشتر به پسر بزرگتر توجه دارند. تا اینکه پسر بچه از دست آنها فرار کرده و …

فیلم پدر آن دیگری به کارگردانی یدالله صمدی در سال 1393 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، هنگامه قاضیانی، مریم سعادت، اکبر عبدی، ثریا قاسمی، شمسی فضل الهی، فریده سپاه منصور، جمشید مشایخی، سعید کریمی و بنفشه صمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ثریا قاسمی

فیلم لعنتی خنده دار

فیلم لعنتی خنده دار در ژانر کمدی محصول سال 1392 به کارگردانی بیژن شیرمرز است. از بازیگران به نام لعنتی خنده دار می توان به ثریا قاسمی، شهرام قائدی، محمود جعفری، سمانه پاکدل، کامران فیوضات و … اشاره کرد. ماجرای این فیلم از این قرار است که “سیا”جوانیست که با مشکلات و فشارهای مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند. او برای حل مشکلاتش دست به شغلی جدیدی می زند، شغلی با درآمد بالا اما …

فیلم لعنتی خنده دار به کارگردانی بیژن شیرمرز در سال 1392 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم شهرام قائدی، محمود جعفری، ثریا قاسمی، سمانه پاکدل، آتش تقی پور، کامران فیوضات و فرحناز منافی ظاهر به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم دعوت

«دعوت»، فیلمی در ژانر کمدی-خانوادگی به نویسندگی «چیستا یثربی» و «ابراهیم حاتمی کیا» و کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و محصول سال 1378 سینمای ایران است. بازیگران مطرحی همچون «محمدرضا فروتن»، «محمدرضا شریفی نیا»، «ثریا قاسمی»، «کتایون ریاحی»، «فرهاد قائمیان»، «مهناز افشار»، «گوهر خیراندیش»، «مریلا زارعی»، «رضا بابک» و «سیامک انصاری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. داستان فیلم پیرامون مسأله سقط جنین است و پیام فیلم آن است که «جنینی که به این دنیا دعوت شده نباید سقط شود» حتی اگر مادر آینده یک زن شصت ساله، یک زن بی شوهر، یک زن بازیگر که کارش را بیش از فرزند دوست دارد، زنی آواره در شهر با یک شوهر چاه بازکن یا زنی بریده از شوهر باشد. هر یک از این خانواده ها با بحرانی مشابه رو به رو می شوند و هر کدام از آن ها بنا به نگاه خاص خود واکنش های متفاوتی از خود بروز می دهند.

فیلم دعوت به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال 1387 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم فرهاد قائمیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، کتایون ریاحی، سارا خوئینی ها، مریلا زارعی، گوهر خیراندیش، ثریا قاسمی، نگین صدق گویا و محمدرضا شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم مهمان

این فیلم که موضوعی عشقی و عاطفی دارد راجع به دخترییست که در آمریکا زندگی می کند و قصد ازدواج با یک مرد ایرانی را دارد. اما دوستش درباره عواقب این وصلت به او هشدار می دهد. او ازدواجش را مشروط به این می کند که به ایران بیاید و با خانواده شوهر آینده اش آشنا شود. به این ترتیب این سه وارد ایران میشوند. زن به دیدار خانواده شوهرش می رود و…

فیلم مهمان به کارگردانی سعید اسدی در سال 1386 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی می‌باشد. در این فیلم امین حیایی، شقایق فراهانی، حسام نواب صفوی، محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مریم امیرجلالی، ثریا قاسمی، الیزابت امینی و کرولاین پیچ به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم محاکمه

دختر یک دادستان با پسری به مهمانی میروند، در مهمانی درگیریی بین آنها و صاحبخانه رخ می دهدو آنها متوجه می شوند صاحبخانه مرده است بنابراین پا به فرار می گذارد، ولی در راه …

فیلم محاکمه به کارگردانی ایرج قادری در سال 1385 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام می‌باشد. در این فیلم ایرج قادری، افسانه بایگان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، مهناز افشار، افسانه پاکرو، ثریا قاسمی، پوراندخت مهیمن، مهدی میامی و علی رفیعی به هنرمندی پرداخته‌اند.

فیلم معادله

پیژن بعد از حل کردن معادله ای دشوار در میان استادان، مورد توجه زهره قرار می گیرد ولی شرط پدر زهره برای ازدواج آنها، حضور پدر بیژن است. پدر بیژن گم شده و بیژن به دنبال راهی برای پیدا کردن او است.

فیلم معادله به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده در سال 1382 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حسین یاری، مریلا زارعی، سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، آزیتا حاجیان، عارف لرستانی، یوسف تیموری، شمسی فضل الهی، جمشید شاه محمدی، رؤیا افشار، هوشنگ قوانلو، رضا فیض نوروزی، مهری ودادیان و محمود بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

سلبریتی‌ها از کودکی تا پیری در این ویدئوهای جالب – از ویل اسمیت تا کیانو ریوز

چطور می‌شود که ما پیر می‌شویم. این تغییر بسیار تدریجی رخ می‌دهد، اما قطعی است. با کارهایی می‌شود کندش کرد اما مسلما نمی‌توان به کی جلوی آن را گرفت.پیری یک فرآیند زیستی پیچیده است که در موجودات زنده از جمله انسان اتفاق می‌افتد. در حالی…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

گالری- تصاویر تبلیغاتی خودروهای ایمپریال کرایسلر در سال‌های 1969 تا 1973

ما بیشتر این عکس‌ها را در فیلم‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم و راستش تعجب می‌کنیم که زمانی خودروی کرایسلر با این طول و عرض و طراحی تولید می‌شد.ایمپریال برند خودروهای لوکس کرایسلر در بازه زمانی سال‌های 1955 تا 1975 و نیز در بازه زمانی سال‌های…

بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته به ویلایی لوکس در «بالی» تبدیل شد

یک بوئینگ ۷۳۷ بازنشسته که بر روی صخره‌ای در بالی قرار گرفته، به ویلایی لوکس تبدیل شده است. شرکت Hanging Gardens قرار است در‌ آوریل این ویلا را افتتاح کند. ایده این کار زاییده فکر کارآفرینی به نام فلیکس دنیم است. دنیم در حال حاضر هتل‌های…

عکس های هوایی تام هگن از باغ های زیتون اسپانیا – الگوهای زیبای مواج و سنت‌های قدیمی

به مدت هزاران سال، اسپانیا به دلیل آب و هوای مدیترانه‌ای، تابستان‌های طولانی و گرم و دمای معتدل زمستانی، در تولید زیتون پیشرو بوده است. میوه‌های زیتون که در آب نمک نگهداری می‌شوند و یا آسیاب می‌شوند تا روغن‌های طبیعی از آنها استخراج شوند،…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5