درباره برند لاروش پوزای:

0
رپورتاژ

آیا می دانستید که یکی از ترکیبات کلیدی که در مراقبت از پوست لاروش پوزای به کار می رود به قرن 14 باز می گردد؟ ما درباره آب چشمه حرارتی لاروش پوزای صحبت می کنیم که یک آب غنی از سلنیوم می باشد و قلب تپنده برند لاروش پوزای محسوب می شود.

در قرن 14، یک نجیب زاده فرانسوی به نام برتراند دو کونکلین زمانی که برای نوشیدن آب توقف کرد، چشمه های آب گرم لاروش پوزای را کشف نمود. طبق افسانه ها، اسب او از اگزمای شدید رنج می برد، خود را در آب غوطه ور کرد و بیماری پوستی اش درمان شد.

در قرن 17، پیر میلون، پزشک هنری چهارم (Henry IV) و لویی سیزدهم (Louis Xlll) برای انجام تجزیه و تحلیل روی این ترکیب معجزه آسا، روی آب چشمه کار کرد. او کشف کرد که آب حرارتی به طور طبیعی غنی از سلنیوم می باشد که یک ماده معدنی ضروری است و خاصیت تسکین دهندگی و آنتی اکسیدانی منحصر به فردی به آب می دهد که در دنیای مراقبت از پوست بسیار اهمیت دارد.

در طول تاریخ، بیمارستان هایی در محل چشمه برای درمان بیمارانی که از سراسر جهان آمده بودند، ساخته شد.

خیلی سریع در سال 1975، لاروش پوزای با این ماموریت که از این آب حرارتی خاص برای ارتقای محصولات مراقبت از پوست خود استفاده کند، ساخته شد که راه حل های مراقبت از پوست موثری را برای متخصصان پوست مهیا می کند تا به بیماران خود ارائه نمایند، مخصوصا افرادی که پوست حساسی دارند.

 

منطق و فلسفه برند لاروش پوزای چیست؟

 

این برند ادعا دارد که روی ارتقای کیفیت زندگی از طریق مراقبت از پوست  تمرکز دارد. جدا از خط تولید محصولات شان، مرکز Thermal Center  آن ها از سال 2009 به افرادی که از عوارض جانبی پوستی ناشی از درمان سرطان بهبود می یابند، اختصاص یافته است.

 

برند لاوروش پوزای چه محصولاتی را می فروشد؟

 

برند مراقبت از پوست لاروش پوزای شامل طیف گسترده ای از محصولات صورت و بدن است، از جمله فرمول هایی برای مشکلات و مسائل پوستی خاص. برخی از انواع رایج محصولات لاروش پوزای به این ترتیب می باشد:

  • شوینده ها
  • مرطوب کننده ها
  • سرم ها، مانند ویتامین C و اسید هیالورونیک
  • ضدآفتاب ها
  • ماسک ها

 

لاروش پوزای برای چه کسانی مناسب است؟

 

در حالی که تعدادی از محصولات این برند برای درمان مسائل پوستی خاصی هم چون اگزما و آکنه و جوش ساخته شده اند، اما هدف نهایی این برند این است که تمامی انواع پوست را تحت پوشش بگیرد. با این وجود پوست هر کسی متفاوت است، از این رو چیزی که برای یک شخص جواب می دهد، ممکن است برای دیگری جواب ندهد.

به طور کلی محصولات لاروش پوزای بازخوردهای خوب و نظرات مثبتی را به دست آورده است. در واقع به سختی می توانید محصولات این برند را در وب سایت های معتبر با کمتر از 4 ستاره پیدا کنید.

محصولات لاوروش پوزای

آیا محصولات لاروش پوزای واقعا تاثیر دارند؟

 

توجه به این نکته الزامی است که چون بازخوردهای مثبت بسیاری از این برند وجود دارد به این معنی نیست که همه افراد با استفاده از محصولات لاروش پوزای می توانند به تجربه مثبتی برسند. در هر صورت بر اساس بیش از 100 نظرات مثبتی که خواندیم، می توان به جرات گفت که افراد بسیاری از این برند به عنوان فیس واش، مرطوب کننده و ضد آفتاب روزانه خود استفاده می کنند- مخصوصا افرادی که پوست حساسی دارند.

 

شهرت برند

لاروش پوزای یک بخش از خانواده برندهای لورال (L Oreal) در کنار برند های بزرگ در دنیای مراقبت از پوست مانند CraVe، Vichyو غیره می باشد.

همچنین ذکر این نکته الزامی است که این که آیا لاروش پوزای یک برند کاملاً کرولتی فری است یا خیر، جای سوال دارد. آن ها فقط در صورتی اجازه آزمایش محصول بر روی حیوانات را می دهند که کشور توزیع کننده چنین قوانینی داشته باشد، اما این امر ناشناخته ممکن است برای برخی مردم بسیار اهمیت داشته باشد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.