اجاره روزانه سوئیت و آپارتمان در تهران با اسنپ روم

0
رپورتاژ

روزانه هزاران نفر با اهداف مختلفی به پایتخت ایران یعنی تهران سفر می‌کنند؛ اگر شما جزو یکی از این هزاران نفر هستید، قبل از هر چیزی باید به فکر محلی مطمئن و به صرفه برای اقامت خود در این شهر باشید و از جایی مطمئن اقدام به اجاره سوئیت ارزان در تهران کنید.

به همین خاطر ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با هر بودجه‌ای، اقدام به اجاره سوئیت در تهران یا اجاره آپارتمان مبله در تهران کنید که هم قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای داشته باشد و هم خیال­تان از بابت کیفیت آن راحت باشد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا برخی از سوئیت‌های اسنپ روم را به شما معرفی کرده و درباره مزایای اسنپ روم بیشتر برای شما صحبت کنیم.

واحد یکخوابه غدیر – امامت

این واحد در نزدیکی میدان امامت تهران واقع شده است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت ارزان در تهران داشتید، می‌توانید روی آن حساب کرده و از طریق ساین اسنپ روم آن را رزرو کنید. این احد در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و متراژی در حدود 65 متر دارد که در هنگام اجاره سوئیت ارزان در تهران باید حتما به این نکته توجه داشته باشید.

ازجمله مزایای اجاره سوئیت در تهران می‌توان به موارد مختلفی مانند یخچال، پنجره بیرونی، شوفاژ، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، اجاق گاز، مبلمان، امکان پخت­وپز، کولر آبی، آشپزخانه، تخت دو نفره، صندلی و میز ناهارخوری، شومینه، کمد، آیینه و…. اشاره کرد.

این واحد دارای یک سری قوانین بوده که شامل موارد زیر می‌شود:

1-ساعت تحویل گرفتن آن 14 و ساعت تخلیه آن 12 ظهر است.

2-در صورت تخلیه­کردن واحد دیرتر از زمان مشخص شده، باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

3-امکان برگزاری مراسم و نگهداری حویانات خانگی در آن وجود ندارد.

4-برای لغو رزرو باید 48 ساعت قبل از شروع اقامت خبر دهید؛ چرا که بعد از این زمان دیگر مبلغ و وجه شما بازگشت داده نخواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

واحد یکخوابه 218 تهرانپارس

این واحد در محدوده تهرانپارس غربی واقع شده است؛ اگر در این محدوده نیاز به اجاره آپارتمان مبله در تهران یا اجاره سوئیت در تهران داشتید، می‌توانید این واحد را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این واحد در طبقه اول ساختمان قرار داشته و متراژی در حدود 50 متر دارد که در هنگام رزرو باید به این نکته توجه داشته باشید.

ازجمله امکانات این واحد می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، حمام، سرویس بهداشتی، کولر آبی، امکان پخت وپز، بخاری گازی، میز آرایش، مبلمان، یخچال، تولویزیون، آشپزخانه، تخت دو نفره و…. اشاره کرد.

برای اقامت در این واحد باید قوانین زیر را رعایت کنید:

1-برای تحویل­گرفتن واحد سر سعات 14 و برای تخلیه آن ساعت 12 ظهر اقدام کنید.

2-در صورتی که دیرتر از زمان مقرر شده واحد را تخلیه کنید، باید هزینه‌ای را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

3-امکان برگزاری مراسم مختلف و نگهداری حیوانات خانگی در این واحد وجود ندارد.

4-همراه داشتن کارت شناسایی برای رزرو ضروری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این واحد و رزرو و اجاره سوئیت در تهران، می‌توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

جمع بندی

برای اجاره سوئیت ارزان در تهران و انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی می‌توانید روی اسنپ روم حساب کنید. از جمله مزایای اسنپ روم می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، امکان رزرو اقامتگاه با کمترین بودجه، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به مناطق مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، خدمت‌رسانی عالی به مهمانان، رفتار عالی و مطلوب پرسنل و….. اشاره کرد.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.