آیا واقعا سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us بهترین سریال زمستانی جدید خواهد شد؟

0

سریال The Last of Us یک مجموعه تلویزیونی درام پسا آخرالزمانی  است که توسط کریگ مازین و نیل دراکمن برای HBO ساخته شده است.

اگر کمی اهل گیم باشید، می‌دانید که سریال The Last of Us بر اساس ویدئوگیمی به همین نام ساخته شده که در سال 2013 توسط Naughty Dog توسعه یافته و روانه بازار شده بود.

این سریال داستان جوئل (پدرو پاسکال)، قاچاقچی را دنبال می‌کند که وظیفه دارد الی نوجوان (بلا رمزی) را در سراسر ایالات متحده پسا آخرالزمانی اسکورت کند.

گابریل لونا در نقش تامی برادر کوچکتر جوئل، مرل دندریج در نقش رهبر مقاومت مارلین و آنا تورو در نقش تس شریک قاچاقچی جوئل حضور خواهند داشت.

The Last of Us بزرگترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا محسوب می‌شود. فیلمبرداری آن از جولای 2021 تا ژوئن 2022 در آلبرتای کانادا به طول انجامیده است.

همچنین این سریال، این اولین سریال HBO است که بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز، PlayStation Productions، Naughty Dog، The Mighty Mint و Word Games است.

فصل اول این سریال  9 قسمت دارد و نویسندگی آن را مزین و درانکمن انجام داده‌اند. درانکمن نویسندگی و کارگردانی بازی را نیر به عهده داشت.

آهنگساز اصلی بازی، یعنی  گوستاوو سانتائولالا موسیقی متنی سریال را ساخته است. پخش این سریال قرار است در 15 ژانویه 2023 یعنی فردا آغاز شود.

تا حالا منتقدان با تمجید از اجراها، نویسندگی، طراحی تولید و موسیقی متن از سریال استقبال کرده‌اند. بسیاری آن را بهترین اقتباس از بازی های ویدئویی لایو اکشن می‌دانند.

پدرو پاسکال در نقش جوئل، یک بازمانده میانسال سرسخت است که از آسیب‌های زندگی گذشته خود رنج می‌برد. جوئل وظیفه دارد دختر جوانی به نام الی را از یک منطقه قرنطینه و در سراسر ایالات متحده عبور دهد و به نوعی قاچاق کند.

بر خلاف گیم، که جوئل لحظاتی توانایی‌های تقریباً مافوق بشری دارد تا بتواند از این ماموریت را انجام بدهد، در سریال او آسیب‌پذیرتر است. او به دلیل شلیک گلوله، از یک گوشش کم شنوا است و زمانی که زانوهایش درد می‌کند. توقف می‌کند.

برنامه کاری پاسکال پس از انتشار فصل دوم The Mandalorian برای یک سریال خالی شد و چندین پیشنهاد برای پروژه‌های شبکه‌های بزرگ دریافت کرد، که از میان آن‌ها، او The Last of Us را برگزید و با خالقان گیم یعنی کریگ مازین همکاری‌اش را شروع کرد.

طبق گزارش‌ها، او  برای بازی در هر قسمت 600 هزار دلار دریافت خواهد کرد که او را به یکی از پردرآمدترین ستاره‌های تلویزیون آمریکا تبدیل می‌کند.

پاسکال به دلیل توانایی‌اش در به تصویر کشیدن شخصیتی دشوار، شکنجه شده و آسیب‌پذیر که احساساتش را تا زمانی که لازم باشد سرکوب می‌کند، انتخاب شد.

پاسکال تجریه‌ای از دنیای گیم نداشت، پس در ابتدای بازی برادرزاده‌اش را تماشا کرد، زیرا او خودش مهارت لازم برای بازی کردن خود را نداشت. او جوئل را «بسیار تأثیرگذار» می‌دانست، اما نگران تقلید از بازی‌ها بود. به جای آن  تصمیم گرفت «فاصله‌ای سالم ایجاد کند» و به سازندگان سریال اجازه داد تا درباره شخصیت‌پردازی تصمیم بگیرند.

پاسکال صدای جوئل را بر اساس تجربیات خود از بزرگ شدن در سن آنتونیوی تگزاس ساخت. او از لهجه جنوبی استفاده شده در بازی استفاده نکرد.

بلا رمزی در نقش الی، دختری 14 ساله است که نافرمانی و عصیان زیادی از خود نشان می‌دهد اما نیاز درونی به خویشاوندی و فرد نزدیکی دارد.

او در برابر عفونت کوردیسپس (که داستانش را از فردا متوجه خواهید شد) مصون است و ممکن است کلید ایجاد یک واکسن باشد. مطابق با گیم، او دگرجنس‌گرا نیست.

بیش از 100 بازیگر برای الی در نظر گرفته شده بود. تهیه کنندگان به دنبال کسی  بودند که بتواند شخصیتی مدبر، عجیب و غریب و بالقوه خشن را به تصویر بکشد.

پس از تماشای نوار ضبط شده رمزی، آنها به سراغ دیوید بنیوف و D.B. ویس – سازندگان بازی تاج و تخت، که رمزی در آن بازی کرده بود رفتند که آنها اطمینان خاطر دادند که او استعداد خوبی دارد.

به این ترتیب رمزی کمتر از یک ماه پس از تست بازیگری، برای نقش انتخاب شد. او در حین شرکت در تولید در پروژ‌ه‌ای متفاوت، خبر انتخاب شدن خود را دریافت کرد. او گفت که  احساس می‌کند «بزرگ‌ترین کاری است که [او] تا به حال انجام داده است» و بلافاصله از اینکه پاسکال در تمام این تجربه در کنار او اجرا خواهد کرد، ابراز آرامش کرد.

رمزی قبل از تست بازی خود از کلیات گیم آگاهی داشت، اما تشویق شد که بازی را انجام ندهد تا از تکرار اجرای اصلی پیشگیری کند، در عوض برخی از گیم پلی بازی را در یوتیوب تماشا کرد تا «احساس آن را دریافت کند.»  رمزی می خواست که عملکرد او یادآور بازی ها باشد بدون اینکه آنها را کپی کند.

رمزی که انگلیسی است برای این نقش یک لهجه آمریکایی یاد گرفت و مجبور شد موهایش را کوتاه کند. در ویدئو گیم، اشلی جانسون نقش الی را بازی می‌کند.

گابریل لونا در نقش تامی، برادر کوچکتر جوئل و یک سرباز سابق است که آرمان‌گرایی را به امید ساختن دنیایی بهتر حفظ کرده است. حدود یک ماه پس از انتخاب  پاسکال و رمزی، از لونا خواسته شد که نوار تستی را ارسال کند. او با کار مازین و کارولین استراوس، تهیه کننده اجرایی پروژه آشنا بود و قبلاً با HBO در سریال کارآگاه حقیقی True Detective کار کرده بود.

حدود یک هفته پس از ارسال نوارش، مزین، اشتراوس و نیل دراکمن،  نقش را به او پیشنهاد کردند. به گفته لونا، آنها فوراً فهمیدند که او همان شخص مناسب است.

او برای این نقش مشتاق بود، زیرا در آستین، تگزاس – زادگاه جوئل و تامی – زندگی می کرد.  در حین تولید یک پلی استیشن 5 به او داده شد تا بازی‌ها را به عنوان تحقیقی برای تطبیق انجام دهد.

آنا تورو در نقش تس، یک بازمانده سرسخت و شریک قاچاقچی جوئل. تورو و پاسکال به این نتیجه رسیدند که تس و جوئل مدتی است که عاشق یکدیگر بوده اند، اما، مانند گیم، در مورد رابطه خود با ظرافت رفتار می کنند.

مرل دندریج در نقش مارلین، رئیس فایرفلایز، جنبش مقاومت.. دندریج با اینکه قرار بود نقش گیم را تکرار کند، به طور مداوم از عناصر فیزیکی سر صحنه غافلگیر می شد، زیرا در طول گیم فقط مارلین فقط  صحنه موشن کپچر و لباس مخصوص بود، اما اینجا او باید کار متفاوتی انجام می‌داد.

گفته می شود The Last of Us بزرگترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است که انتظار می رود بیش از 200 میلیون دلار کانادا صرف آن شده باشد. چندین منبع برآورد می‌کنند که بودجه هر قسمت بین 10 تا 15 میلیون دلار است. نیویورکر مدعی شد که هزینه آن از پنج فصل اول بازی تاج و تخت فراتر رفته است.

اتحادیه هنرمندان کانادایی IATSE 212 ادعا کرده که که تولید این سریال منجر به افزایش 30 درصدی عضویت و اشتغال در اتحادیه شده است.

دراکمن و مازین پیشنهاد کردند که فصل دوم که در صورت استقابل از فصل اول ساخته خواهد شد، فوراً دنباله، The Last of Us Part II (2020) را پوشش دهد .

اگرچه مازین احساس می کرد که قسمت دوم به بیش از یک فصل نیاز دارد. او نمی خواهد سریال از روایت خود گیم پیشی بگیرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عمو حاجی -کثیف‌ترین مرد جهان- چند ماه پس از نخستین حمام برای اولین بار در ۶۰ سالگی، سال پیش درگذشت!

عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.از آنجایی که او…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

روش‌های بد نشستن روی صندلی و شیوه نشستن سالم روی صندلی در محیط کار

در موقعیت‌های مختلف یا در هنگام خستگی، روش‌های مختلفی برای نشستن روی صندلی از سوی ما استفاده می‌شود که برای بدن مفید نیستند. برخی از این موارد عبارتند از:خم شدن روی صندلی: وقتی روی صندلی خمیده می‌شوید، ستون فقرات شما به درستی حمایت…

در مورد این عکس‌ها فقط می‌توانیم بگوییم چیزها به نحو عجیب یا خنده‌داری، سر جای خودشان نیستند!

ما در طول زندگی آدم زیاد دیده‌ایم که سر جای خود نبوده، اما در مورد اشیا، گاهی نبودن آنها در سر جای خودشان یا کاربرد بدیع آنها برای خودش یک طنز و شگفتی می‌شود، در این سری عکس‌های می‌خواهیم تعدادی از این موارد را با هم مرور کنیم:راهی…

۱۰ واقعیت جذاب درباره جی رابرت اوپنهایمر -پدر بمب اتمی و سوژه فیلم جدید کریستوفر نولان

جولیوس رابرت اوپنهایمر بیشتر به عنوان فیزیکدانی شناخته می‌شود که به ساخت اولین بمب اتمی کمک کرد. اما سنگ‌ها و کانی‌ها عشق اول او بودند و او همچنین شاعرمسلک بود.اوپنهایمر آزمایشگاهی را رهبری کرد که اولین بمب اتمی را ساخت و با موفقیت…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.