دستگاه مینی هایفو خانگی HIFU

0
رپورتاژ

پوست انسان تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی ظاهری او دارد. پوست انسان به مرور زمان و با گذشت زمان دچار افتادگی می شود، اما خوشبختانه با وجود روش های درمانی موثر جای نگرانی برای شل شدن و افتادگی پوست وجود ندارد. یکی از موثرترین درمان برای لیفت پوست و جوانسازی آن هایفوتراپی است. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از دستگاه های هایفو درمانی با عنوان دستگاه مینی هایفو خانگی HIFU توضیح بیشتری ارائه دهیم.

فروشگاه تجهیزات زیبایی لوکس تبریز تامین کننده دستگاه مینی هایفو خانگی HIFU است . لوکس تبریز در  فروش تخصصی انواع دستگاه های فیشیال و  جوانسازی پوست در برند های مختلف و برتر جهانی یکی از بهترین هاست و خرید آسان را می توانید از فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز انجام دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد وب سایت لوکس تبریز شوید و یا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید :

فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز : https://luxetabriz.ir

شماره موبایل : 09397946996

آدرس : تبــــریز، ولیعصر، بلوار ولیعصر، فلکه بازار، پاساژ حسینی، طبقه دوم، پلاک D2

تلفن : 04133298480

هایفو درمانی

تکنولوژی هایفو یا همان هایفو درمانی یکی از معروف ترین و کارآمدترین درمان ها برای رفع افتادگی صورت و گردن است. با استفاده از دستگاه مینی هایفو لیفت صورت و گردن به راحتی انجام می شود. نتایج به دست آمده از عمل لیفت پوست با استفاده از دستگاه HIFU در مدت زمان اندکی قابل مشاهده است. با کمک این دستگاه قسمت های حساس صورت تا عمق 1.5 میلی متری تحت تاثیر قرار می گیرد.

درخشش، جوانسازی، شفافیت پوست و به دست آمدن نتایج رضایت بخش در زمان اندک باعث شده که دستگاه مینی هایفو خانگی در میان مشتریان محبوبیت خاصی پیدا کند.

لازم به توضیح است که بگوییم هایفو درمانی می تواند یک جایگزین مناسب برای درمان پلاسما که در ناحیه ی اطراف دهان و چشم انجام می شود، به شمار می رود. و مزیت هایفو درمانی در مقایسه با روش پلاسما این است که هایفو درمانی دوره ی نقاهتی ندارد و هایفو درمانی برای افراد با پوست تیره که نمی توانند از پلاسما استفاده کنند؛ روش مناسبی است.

معرفی دستگاه مینی هایفو خانگی HIFU

هایفو درمانی یا هایفو تراپی یکی از روش های معجزه آسا برای لیفت و جوانسازی پوست است. هایفو یا HIFU مخفف High-Intensity Focused Ultrasound به معنای «امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا» است. این روش درمانی در سال 2009 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا FDA قرار گرفت و در ابتدا برای لیفت ابرو استفاده شد. سازمان FDA در سال 2014 هایفو تراپی را برای درمان چین و چروک و خطوط ناحیه گردن و بالای سینه تایید کرد.

هایفوتراپی یکی از روش های به روز و کارآمد است که می تواند به عنوان جایگزین عمل جراحی باشد و تا به الان از مضر بودن این دستگاه هیچ گزارشی ارائه نشده است.

نحوه ی کارکرد دستگاه مینی هایفو

کلاژن تاثیر زیادی در استحکام و جوانسازی پوست دارد. در هایفو تراپی یا هایفو درمانی لایه های پوستی با استفاده از امواج التراسونیک تحریک می شود و همین امر باعث جوانسازی و کلاژن سازی پوست می شود به طوری که پوست سفت و بدون چین و چروک خواهد بود.

دستگاه مینی هایفو بر 3 لایه ی اولیه، فوقانی و درم تحتانی تاثیر می گذارد و منجر به درمان چین و چروک، لیفت پوست، جوانسازی و بهبود خاصیت کشسانی پوست می شود.

کاربردهای دستگاه مینی هایفو

دستگاه مینی هایفو کاربردهای بسیار زیادی در زیبایی و جوانسازی پوست دارد، برخی از این کاربردها به شرح زیر هستند:

  • از بین بردن خط اخم
  • از بین بردن مشکل شایع غبغب
  • سفت کردن پوست گردن
  • سفت کردن پوست صورت
  • سفتی پوست پیشانی
  • رفع مشکل چاقی بدن
  • از بین بردن منافذ باز پوست
  • لیفت گونه
  • لیفت ابرو
  • رفع افتادگی پلک
  • از بین بردن خط خنده
  • کاهش سیاهی و پف دور چشم
  • برطرف کردن چین و چروک اطراف چشم

مدت زمان ماندگاری هایفو تراپی

در حالت کلی مدت زمان ماندگاری هایفو تراپی حداقل 3 ماه است، اما عوامل متعددی در ماندگاری این فرآیند موثر است. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • سن
  • نوع عارضه پوستی
  • میزان شل شدگی پوست رژیم غذایی
  • غیره

مزیت های دستگاه مینی هایفو

فرآیند هایفو تراپی یکسری مزیت ها و ویژگی های به خصوصی دارد که باعث شده در میان داوطلبین و کاندیداهای زیبایی و جوانسازی پوست از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. برخی از این مزیت ها به شرح زیر هستند:

هایفو تراپی نیاز به بیهوشی ندارد

ایمن و بدون خطر است.

نتیجه حاصل از هایفو تراپی رضایت بخش است.

در همان جلسه اول تاثیر هایفو تراپی قابل مشاهده است.

هایفو درمانی یک روش غیرتهاجمی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون حساسیت و کاملا بی خطر است.

نتایج حاصل از هایفو تراپی ماندگاری بلند مدتی دارد.

هایفو تراپی در تمام سنین قابل انجام است.

در هایفو درمانی نیاز به بی حسی نیست.

تاثیر هایفو درمانی برای لاغری

استفاده از دستگاه مینی هایفو خانگی یکی از موثرترین روش ها برای رفع مشکل چاقی و از بین بردن چربی ها است. در هایفو تراپی یک واکنش دوگانه در پوست انجام می شود، به این صورت که در ابتدا حرارت مخصوص دستگاه، چربی ها را ازبین می برد و سپس با تحریک پوست، عمل کلاژن سازکی در پوست نیز تحریک می شود  که باعث رفع افتادگی و سفت شدن پوست می شود.

هایفو درمانی برای لاغری قسمت های مختلف بدن

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما مطرح شود این است که از هایفو تراپی برای لاغری کدام قسمت های بدن می توان استفاده کرد؟

درپاسخ باید بگوییم که از هایفو درمانی برای درمان چاقی قسمت های مختلف بدن مانند شکم، ران ها، پشت کمر، ناحیه غبغب، باسن و اطراف آن، بازو و پهلو استفاده می شود.

مراحل انجام هایفوتراپی

برای انجام فرآیند هایفو تراپی با دستگاه مینی هیفو لازم است به یکسری نکات توجه کنید:

  1. در مرحله ی اول، ژل مراقبت از پوست را به ناحیه ای که قرار است هایفو درمانی شود، بزنید.
  2. در مرحله ی دوم باید دستگاه را روشن کنید، برای روشن کردن دستگاه مینی هایفو لازم است کلید روشن و خاموش را به مدت طولانی نگه دارید تا چراغ دستگاه روشن شود.
  3. در مرحله ی بعدی، دستگاه را بر روی پوست ناحیه ی مورد نظر بکشید و در همان حال کلید روشن و خاموش را فشار دهید. ممکن است در این مرحله کمی درد خفیف احساس کنید که طبیعی است و جزو عملکرد طبیعی هایفو است.

 

سخن پایانی

در این مقاله در مورد دستگاه مینی هایفو خانگی که یکی از موثرترین دستگاه ها برای رفع مشکلات پوستی مانند شل شدن و افتادگی پوست است و می تواند به درخشان سازی و جوانسازی پوست کمک کند. از هایفو تراپی می توان برای لاغری نیز استفاده کرد. هایفو تراپی یک روش درمانی موثر است که می تواند به عنوان جایگزین پلاسما باشد. مزیت مهم دستگاه مینی هایفو این است که شما در همان جلسه ی اول می توانید نتایج رضایت بخش آن را مشاهده کنید.

اطلاعات تماس

فروشگاه اینترنتی لوکس تبریز : https://luxetabriz.ir

شماره موبایل : 09397946996

آدرس : تبــــریز، ولیعصر، بلوار ولیعصر، فلکه بازار، پاساژ حسینی، طبقه دوم، پلاک D2

تلفن : 04133298480

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.