دیجی‌کالا با همکاری سوپرمارکت آنلاین روکولند، مواد خوراکی و تند مصرف را ۳ ساعته به دست مشتری می‌رساند

1

در خردادماه خبر دادیم گروه شرکت‌های دیجی‌کالا تصمیم دارد وارد حوزه مواد کالایی تند مصرف (FMCG) شود.

دیروز، دیجی‌کالا طی یک نشست خبری، به طور رسمی از آغاز همکاری خودش با سوپرمارکت آنلاین روکولند برای تحویل مواد غذایی به مشتری خبر داد.

دیجی‌کالا هدف از ورود کالاهای تند مصرف FMCG را تحقق چشم‌انداز این گروه در تبدیل شدن به مقصدی برای تمام نیازهای کاربران عنوان کرد.

سعید محمدی، مدیرعامل و یکی از موسسین دیجی‌کالا اعتقاد دارد این حرکت باعث همراه شدن دیجی‌کالا با زندگی روزانه کاربر، خلق تجربه جدید و یکپارچه از خرید اینترنتی و حمایت از برندهای ایرانی فعال در این حوزه است.

عرضه کالاهای تند مصرف برای دیجی‌کالا با چالش‌ها و پیچیدگی‌های زیادی همراه است. به همین دلیل، دیجی‌کالا تصمیم گرفته است با یکی از موفق‌ترین برندهای مواد غذایی که تجربه و سابقه فروش آنلاین هم دارد؛ همکاری خود را آغاز کند.

ادغام تجربه‌های فروش مواد غذایی و فروش آنلاین

سایت روکولند همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و برنامه‌ای برای تعطیلی آن وجود ندارد. تصمیم‌گیری درباره سرنوشت برند و مالکیت آن نیز به آینده موکول شده است.

با پیوستن روکولند به دیجی‌کالا و استفاده از زیرساخت و ناوگان حمل و نقل ویژه مواد غذایی، دیجی‌کالا می‌خواهد بیش از ۱۰ هزار نوع محصول غذایی تند مصرف را در شهر تهران به صورت آنلاین بفروشد و مدعی است ۳ ساعته به دست خریدار می‌رسد.

گفتنی است مدیران روکولند از تجربه و سابقه طولانی در صنعت مواد غذایی برخوردار بوده و تجربه فروش آنلاین مواد غذایی تند مصرف تحت برند روکولند را به تازگی آغاز کردند که با مشکلات زیادی روبرو بوده و در عرض ۳ سال توانستند پیشرفت خوبی در این زمینه داشته باشند.

صاحبان روکولند با برندهای گلستان و چی‌توز در بازار فیزیکی مواد غذایی حضور داشتند.

از برنامه‌های آتی دیجی‌کالا در حوزه مواد غذایی می‌توان به تحول در صنعت لجستیک و بسته‌بندی مواد غذایی، عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات ارگانیک، ارایه خدمات بازاریابی به برندهای مواد غذایی و کمک به رشد صادرات محصولات غذایی اشاره کرد.

این طرح از تابستان امسال در شهر تهران آغاز شده و به تدریج در سایر نقاط کشور هم ارایه خواهد شد. دیجی‌کالا می‌خواهد مرکز پخش بسیار گسترده‌ای در مناطق مختلف تهران برقرار کند تا هر سفارش پس از دریافت، سریعا به آن مرکز پخش ارسال و در همان‌جا پردازش و توزیع گردد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

نقشه واقعی جهان: این نقشه‌های هوشمندانه، اندازه واقعی کشورهای روی کره زمین را نشان می‌دهند

وقتی به نقشه جهان نگاه می کنید، منطقی است که فرض کنید گرینلند و آفریقا از نظر اندازه مشابه هستند. اما در واقعیت، قاره آفریقا 14 برابر وسعت خشکی یخی شمال است.با احتساب تعدادی از جزایر فراساحلی، مساحت کل گرینلند 2.16 میلیون کیلومتر مربع…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…
آگهی متنی در همه صفحات
1 نظر
  1. حسین قربانی می گوید

    من قبلا تجربه خرید از روکولند داشته ام.
    به نظرم خدمات و مدت زمان تحویل اجناسشون خوبه.
    من یک بار روز جمعه ساعت 12 مواد خوراکی سفارش دادم که با وجود اینکه روز تعطیل بود، ساعت 14 تحویل دادند.
    شاید یکی از نقاط ضعفشون، ضعیف بودن وبسایت فروششون باشه که به نظرم کیفیت تصاویر پایین و سرعتش کم هست.
    ولی این اتفاق میتونه اتفاق خوبی برای هردو بزند باشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.