جان مک‌کین و غافل‌گیر شدنش در جلسه سنا حین بازی با آی‌فون

22

این عکسی است که امروز واشنگتن پست از جان‌مک‌کین در جاسه کنگره گرفت، آن هم جلسه مهمی در مورد سوریه، جلسه‌ای که بسیار تعیین‌کننده است، ما در این عکس را در حین بازی با آی‌فون می‌بینیم.

09-04-2013 07-02-00 PM

جلسه طولانی بود و بیشتر از سه ساعت به طول انجامید، خود مک‌کین متوجه لو رفتن کارش شد و در این توییت به این مسئله اشاره کرد و نوشت که چیز بدتر این بود که بازی را هم باخت.

09-04-2013 07-02-15 PM

آیا می‌دانید که مک‌کین در حال انجام چه بازی‌ای است؟!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

هوش مصنوعی میدجرنی Midjourney تصور می‌کند که اساتید رشته‌های مختلف باید چه ظاهری داشته باشند؟ گالری…

کودک و نوجوان که بودم برای خودم یک پا Midjourney  بودم. کتاب‌ها را که می‌خواندم از روی توصیف چهره‌ها و مکان‌ها و اشیا تصور می‌کردم که مثلا کاپیتان نمو یا ربات آر دانیل الیواو باید چطوری باشد، فضاها را تصور می‌کردم و آب و رنگ به آنها در ذهن…

شوخی‌های تصویری دانشگاهی – دوران عزیز پرمخاطره و گاه پرمشقت با بازدهی‌های نامعلوم

دوره دانشگاه و سختی تطابق‌های دانشجوهایی از طبقات مختلف اجتماعی و نواحی مختلف کشور و آمیزه جالب کنار هم قرار گرفتن آنها هر فعالیت عادی دیگر اجتماعی می‌شود مانند نگاه کردن به فوتبال و هر امتحان یا حتی کلاسی خاطره‌انگیز می‌شود.در اینجا…

محصولات باورنکردنی که اپل در آینده عرضه خواهد کرد (شوخی با اپل – گالری عکس)

رونمایی از اپل ویژن پرو با قیمت و پیچیدگی‌های خاص خودش باعث شد که دست طنزپردازان در شوخی با اپل بازتر شود.به راستی اگر اپل سال‌های بعد بخواهد در زمینه‌های متفاوت فعالیت کند آنها را چطور رونمایی خواهد کرد. چه توصیف‌هایی برای آنها ردیف…

سلبریتی‌ها اگر کاری عادی داشتند – پاسخ‌های تصویری میدجرنی

چه می‌شد اگر یک هنرپیشه نامدار در سنی طلایی امکان جذب شدن در رشته بازیگری را پیدا نمی‌کرد یا بحرانی خانوادگی او را وادار به سال‌ها کار عادی می‌کرد. چه می‌شد اگر نخستین کسانی که تست بازیگری از او می‌گرفتند، به کلی مایوس و دلسردش می‌کردند.…

تبدیل شخصیت‌های انیمیشن‌های و کارتون‌ها به نمونه‌های انسانی شبیه به آنها

در انیمیشن‌ها ما حیوانات را دارای شخصیت انسانی می‌کنیم، رخت و لباس به تنشان می‌کنیم، آنها را صاحب جامعه و شهر می‌کنیم و رفتارهای انسانی را به آنها منتسب می‌کنیم.اما تصور کنید که در کاری معکوس، این شخصیت‌های کارتونی را می‌توانستیم به…

تصور کنید اگر این مکان‌های مشهور اصلا ساخته نمی‌شدند، منظره پیرامونی آنها چطور می‌شد؟

ساختمان‌های مشهور و بناهای زیبا یا کاربردی عظیم، شهرتی برای منطقه خود به ارمغان می‌آورند و سیل گردشگران را سرازیر می‌کنند و حتی پایشان به کرات به دنیای ادبیات و سینما هم باز می‌شود و باز بر شهرت مکان می‌افزایند.به همین خاطر است که ساختن…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /
22 نظرات
  1. حامدب می گوید

    فقط معلومه که یک بازی پوکره

  2. pezhman tb می گوید

    یک طرف مزدم دارند تیکه تیکه میشوند …. یک طرف اونقدر براشون بی اهمیت هستش که میشینند بازی میکنند ….

    1. مهدی می گوید

      والا این طرف هم مردم در حال سگ دو زدن برای کمی زندگی بهتر هست و نمایندگانشون خواب تشریف دارن و دارن لابی سیاسی میکنن به نفع خودشون
      دلیلی که ایشون دراه اینجوری بازی میکنه و اهمیتی به جلسه نداده مشخصه ایشون توافقشون رو کردن احتیاجی به جلسه نبوده اصلا

      1. ایرانی بی تعصب می گوید

        در اینجا با سگ دویی باز به یک جایی می رسی و کشته نمی شوی. و پژمان هم نگفت که این طرف بهشت است، گفت آن طرفی ها بی خیال هستند.
        چرا؟

  3. حمید می گوید

    Poker

  4. میلاد می گوید

    واقعا هر کی میدونه این چه بازی ایه بگه ؟
    من خیلی کنجکاو شدم !!

  5. omid2999 می گوید

    poker 😉

  6. محمد می گوید

    به نظر میاد که ورق بازی پوکر (احتمالا تگزاس هولدم) باشه. و منظورش از «I lost» شکست توی شرط بندی بوده.
    البته من خودم آی فون ندارم و ممکنه تصویر مربوط به یک بازی دیگه باشه.

  7. hadi می گوید

    poker!

  8. سینا می گوید

    یا کمال احترام نسبت به نویسنده محترم جناب دکتر علیرضا مجیدی.

    من مدت زیادی است وبسایت شما را دنبال میکنم، هرچند از نظر کاربرِ وبسایت بودن کم کار بوده ام (از لحاظ نظر دهی و شرکت کردن در بحث های زیر مطالب) ولی با اینحال این حق را به خودم میدهم که از شما انتقادی داشته باشم، هرچند ممکن است از نظر شما وارد نباشد.

    حس میکنم کیفیت مطالب شما در چند ماه اخیر افت شدیدی داشته است. دیگر از آن مطالب بلند تحلیلی، روانشناسی، پزشکی خبری نیست. اگر هم هست مطالب کوتاه و خبری است که وبسایتهای دیگر نیز به آن پرداخته اند. در واقع حس میکنم به شدت مطالب اورجینال کاهش یافته و گه گداری یک پست خوب منتشر میشود.

    نمیدانم هدف و رویه وبسایت تغییر کرده و مقصودتان جذب کاربران جوانتر و عاشق گجت است و یا اینکه مشغله زندگی اجازه تمرکز بیشتر بر روی مطالب را نمیگذارد.

    امیدوارم دلگیر نشده باشید، شاید کاربران دیگر این وبسایت هم نظر با من نباشند که در اینصورت انتقاد من وارد نبوده و نیست. به نظر من اگر از نویسندگان دیگر (همچون خودتان) استفاده کنید مطالب بسیار خوبی منتشر خواهد شد. به نظر من خیلی خوب خواهد بود که دانشجویانی از رشته های مختلف جامعه شناسی، روانشناسی، پزشکی، مهندسی و … مطالب بلند و آموزنده برای وبسایت تهیه کنند.

    شاد و موفق باشید.

    1. علیرضا مجیدی می گوید

      سلیقه شخصی من این هست که هر روز مطالب طولانی مطابق میل خودم تهیه کنم، اما در نظر داشته باشید که من یک بلاگر 24 ساعته بدون مشغله و گرفتاری‌های حرفه‌ اصلی‌ام یعنی پزشکی نیستم، کاری که فشار خردکننده‌ای روی من وارد می‌کند.
      نوشتن مطالبی به سبکی که من دوست دارم، محتاج آرامش و تمرکزی خاصی است و درواقع من با فدا کردن اوقات فراغت اندکم یک پزشک را می‌چرخانم.
      از سوی دیگر یک پزشک هیچگاه خالی از مطالبی که منظور نظر شماست نشده است، مثلا در اغاز همین هفته بود که پرونده‌ای داشتم برای موضوع «درونگرایی» که احتمالا ندیده‌اید.
      اگر هم مطالب طولاین و تحلیلی آی تی منظورتان است، همین امروز تحلیل طولانی‌ای در مورد خرید نوکیا توسط مایکروسافت منتشر شد و همین حالا هم که دارم این سطور را می‌نویسم، طرح یک پرونده دیگر در ذهنم است که احتمالا به جای اینکه شب‌هنگام کمی بیاسایم و مثلا فیلم‌های جدید را نگاه کنم، مشغول نوشتنشان می‌شوم.

      1. Mr.ink می گوید

        دکتر جان .ما شمارو درک می کنیم.خداییش وبلاگتون بهترین وبلاگ فارسیه.البته نمیدونم درستش وبلاگه یا وبسیات بگم بهتره!

      2. آرش... می گوید

        نظر منم با سینا تقریبا یکیه. وضعیت گرداندن یک پزشک رو کاملا درک میکنم و حدودا میفهمم با چه فشردگی وقتی شما همراه هستید. بنده و خیلی از دوستان حتی حاظریم بابت مقالات خوب یک پزشک حق اشتراک خوبی بپردازیم تا توجیه اقتصادی هم داشته باشه اگرچه کار یک پزشک یک کار از روی عشق و علاقست و شاید درست نباشه از روی بخش مالی مانور بدم. با این حال یک بی حوصلگی یا افسردگی رو در پشت کیفیت مطالب حس میکنم. در هر حال اگر علاقه و ارادت به این وبلاگ نبود این دوستان این نظرات رو نمی نوشتند.

    2. پویا می گوید

      فکر میکنم چون چند وقتی است که تعداد و تنوع کل مطالب وبلاگ زیادشده ممکنه که این پستهایی که شما میگید کمتر به چشم بیان. در صورتیکه همونطور که آقای مجیدی گفتند این قبیل پستها همچنان منتشر میشوند.

    3. رضا میرقاسمی می گوید

      با سلام و تقدیم احترام به آقای سینا و آقای دکتر عزیز
      دیدگاه من به نوع مطالب منتشر شده، با نظر آقای سینا بسیار نزدیک است. امید دارم در آینده مطالب بیشتری در محتوای تحلیلی بر موضوعات روز جامعه شناسی، روانشناسی، پزشکی در این سایت منتشر شود.چراکه آقای دکتر عزیز نشان داده‌اند که در موضوع‌های فوق توان و برتری چشمگیری دارند و دریغ است که موضوعات سایت دچار تطور شود.

  9. جــــواد. می گوید

    نظرات دوستان هم جالبـــــِ

    حالا که این افراد بی خیال هستن ما هم م م …

  10. فرشاد می گوید

    در واقع چندان فرقی هم نمیکنه که پوکر بازی کنه یا در جریان سنا قرار بگیره! سیاست هم مثل پوکر چیزی جز بلوف‌زنی و البته دروغ نیست!

  11. رفیعی می گوید

    اگه اشتباه نکنم باید بازی texas hold’em باشه

  12. امین می گوید

    یکی از بهترین راه ها برای کاهش فشار عصبی حین کار، انجام کار دیگری هست که ذهن رو از موضوع اصلی استرس و تنش دور میکنه… این عکس نشون میده که موضوع حمله به سوریه چه فشار عظیمی روی دولتمردای آمریکایی داره وارد میکنه… اونا حتی وقتی دارن در موردش بحث میکنن دوست دارن ازش فرار کنن…

  13. مسعود می گوید

    بازی که میکنه اسمش بازی با جون مردمه….

  14. هادی می گوید

    سلام

    به نظر من وبلاگ بسیار خوبی دارید و من همیشه مطالب دکتر مجیدی عزیز را می خوانم و لذت می برم.

    البته خیلی کم نظر می دهم به خاطر گرفتاریهای مختلف، ولی امروز با دیدن نظر سینا تصمیم گرفتم که پاسخی بدهم.

    با آرزوی سلامتی و بهروزی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.