رپورتاژ: چگونه نیازهای شرکتم را بدون استخدام کارشناس IT رفع کنم!

3

با توجه به محدودیتهای بودجه (خصوصاً در دوران کنونی)، اکثر شرکت ها به دنبال راه حلهایی با کمترین هزینه، کیفیت مناسب و کمترین حاشیه هستند.

شما هم در کسب و کار خود حتماً با مشکلات زیر دست به گریبان هستید: از چه بستر نرم افزاری پایداری استفاده کنم که در آینده نزدیک نیاز به جایگزینی نداشته باشد؟ چگونه بدون استخدام افراد متخصص بتوانم نیازهای خود را برآورده کنم؟ چه بستر و زیر ساختی باید استفاده کنم تا هزینه ارتقاء سرور و … نداشته باشم؟ و ده ها “چگونه” و “چرای” دیگر؟

نیازهای پر تکرار در شرکتها:

(از دیدگاه مدیر شرکت) عموماً نیازهای زیر در مجموعه تحت امر من وجود دارد:

  • کار با فرمهای اداری مختلف مانند فرم مرخصی، ماموریت، درخواست کالا از انبار، اضافه کار و … که باید در پایان هر ماه تمامی این فرمها به یکباره به صورت دستی بررسی شود و برای محاسبه حقوق لحاظ گردد و اگر در این بین عمداً یا سهواً فرمی گم یا نادیده گرفته شود مشکلات بعدی غیر قابل اجتناب خواهد بود.
  • در شرکت فایلهای زیادی داریم (از فایل word و اکسل گرفته تا فیلم و …) که این فایلها را باید به صورت متمرکز نگهداری کنیم، حقوق دسترسی به آنها را به صورت شفاف تعریف کنیم و امکان جستجو در نام و محتوای فایها را داشته باشیم.
  • می خواهم افراد شرکتم بدون نیاز به مراجعه حضوری به یکدیگر و اتلاف زمان بتوانند با هم روی موضوعات کاری تعامل کرده و نظرات یکدیگر را جویا شوند و بتوان بر اساس این تعاملات، شرکت را هدایت کرد.
  • کارمندان کلیدی من بتوانند در صورت نیاز و داشتن دسترسی از خارج شرکت هم به اطلاعات مورد نیازشان دسترسی داشته باشند، در مواقعی که خارج از شرکت هستند آنها را بررسی و اقدام کنند و حتی در زمان ماموریتهای خود از آن استفاده کنند.
  • نمی خواهم درگیر هزینه های خرید سرور و راه اندازی سیستم های مختلف و استخدام نیروی حرفه ای برای راه اندازی و نگهداری این سیستم ها شوم.
  • در آینده نه چندان دور توقع دارم سیستم فعلی من قابلیت لینک شدن با سایر نرم افزارها را داشته باشد.
  • چگونه خود را از وابستگی به یک شرکت مشخص رهایی دهم؟ و بتوانم در صورت نیاز با شرکت دیگری کار کنم بدون اینکه نیاز به تغییر در نرم افزارها داشته باشم؟

مایکروسافت شیرپوینت راه حل نیازهای ذکر شده است، (یک گام ساده اما بلند)

اولین نکته ای که در خصوص شیرپوینت باید در نظر بگیریم: معایب استفاده از شیرپوینت برای کسب و کارهای چابک است که عبارتند از:

  • پیچیدگی راه اندازی این محصول
  • نیازمندیهای سخت افزاری گسترده
  • پشتیبانی و نگهداری پر هزینه

معایب ذکر شده برای کسب و کارهای چابک زمینه ساز عدم استفاده از این زیر ساخت پرکاربرد در برخی شرکتها شده است، لذا در این خصوص نیاز اساسی فراهم کردن بستری برای سهولت استفاده و حذف پیچیدگیها بوده است، با این رویکرد اورست، به عنوان سرویس ابری محصولات مایکروسافت راه اندازی شد.

تلاش ما در اورست فراهم ساختن امکان لذت بردن از شیرپوینت و توانمندیهای آن برای شما و بر عهده گرفتن پیچیدگیهای فنی و مدیریتی آن توسط ماست.

شما برای راه اندازی پورتال داخلی، پورتال اینترنتی، وب سایت، مدیریت مستندات، مدیریت فرآیندهای کاری(مانند درخواست مرخصی، اضافه کار، درخواست کالا از انبار و… ) به راحتی و به سرعت تنها با انتخاب یکی از پلانهای سرویس ابری اورست می توانید از تمام مزایای گفته شده استفاده کنید.

چرا از شیرپوینت آنلاین در اورست استفاده کنم؟

  • نیازی به تامین زیر ساخت اعم از شبکه و تجهیزات ندارید.
  • نیازی به عقد قرار داد پشتیبانی مجزا نیست.
  • نیاز به نگرانی در خصوص به روز رسانی های نسخه های مختلف نخواهید داشت.
  • در خصوص در دسترس بودن سرویس هیچگونه نگرانی نیست.
  • تجربه ما در خصوص ارائه شیرپونیت آنلاین در طول سالیان گذشته پشتوانه انتخاب شماست.
  • امکان استفاده از ده ها وب پارت مختلف از فروشگاه شیرپوینت.
  • امکان استفاده از یکپارچگی ایجاد شده با نرم افزار CRM مایکروسافت، پراجکت سرور، اکسچنج
  • استفاده از خدمات ارزش افزوده اورست مانند: برخورداری از وبینارهای آموزشی و شبکه آموزش اورست

مزایای عضویت در سرویس ابری اورست

با صرف چند ثانیه وقت و  عضویت در اورست در قرعه کشی یک نسخه فارسی ساز شیرپوینت شرکت داده می شوید و همچنین می توانید از فیلم های آموزشی شبکه آموزش اورست به رایگان استفاده کنید و از تخفیف ویژه در دوره های آموزش مجازی اورست نیز بهره مند شوید.

فقط دو روز دیگر تا قرعه کشی فارسی ساز شیرپوینت باقی مانده است. این قرعه کشی دیگر تکرار نخواهد شد.

قاعدتا در زمان استفاده از سرویسهای ابری سوالات زیادی برای شما پیش می آید، از امنیت سیستم گرفته تا مزایا نسبت به رقبا و…، سعی کردیم تمام این سوالات را در بلاگ اورست و یا با عنوان “چرا اورست و دیگر سوالات” پاسخ دهیم، خرسند خواهیم بود در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با ما در تماس باشید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

چرا غذاها در کتاب‌های مصور و انیمیشن‌ها اینقدر اشتها برانگیزند؟!

دوران کودکی خودم را که به یاد می‌آورم، یاد کتاب‌های داستان مصور می‌افتم که در بعضی از صفحات آن عکس میزهای پر از غذا درج شده بود. نقاشی‌های آنقد آنقدر خوب بودند که تصور می‌کردم میوه‌ها و مرغ و بوقلمون و سوسیس فرنگی‌ها مسلما باید کیفیت…

روسای جمهوری آمریکا به صورت تصاویر خیالی شبیه گیم‌های رل پلیینگ ژاپنی!

توجه: تصاویر را میدجرنی ساخته و سازنده ظاهرا فارغ از سمت و سوی سیاسی و فقط یک نوع بیان هنری دست به این کار زده است.جو بایدن:دونالد ترامپ:باراک اوباما:جورج دبلیو بوش:بیل کلینتون:جورج بوش پدر:…

اگر نسخه پنجابی سریال بریکینگ بد ساخته می‌شد!

بریکینگ بد یک سریال تلویزیونی درام تلویزیونی بسیار محبوب آمریکایی است که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از شبکه AMC پخش می‌شد. این سریال توسط وینس گیلیگان ساخته شد و برایان کرانستون در نقش والتر وایت، معلم شیمی دبیرستانی که به سرطان ریه مبتلا است و…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

چند بار می توانید یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید؟

به راحتی می‌توان یک تکه کاغذ را یک، دو بار یا حتی سه یا چهار بار از وسط تا کرد. اما بیشترین تعداد دفعاتی که یک تکه کاغذ را می‌توان از وسط تا کرد چقدر است؟بر اساس یک ادعای رایج، یک ورق کاغذ را نمی‌توان بیش از هفت بار از وسط تا کرد. اما…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
3 نظرات
  1. علی پور می گوید

    سلام
    ریپورتاژ جالبی بود، یه حس خوب و جدیدی داشتم نسبت به موضوع و نحوه گفتار واقعا ممنونم

  2. پشم سنگ می گوید

    خیلی جالب توجه بود
    تشکر

  3. Nazanin می گوید

    آره دیگه، فقط مونده بود مهندسین آی تی رو از کار بی کار کنین که کردین دیگه 😐

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5