چگونه در iOS 11 با قابلیت Screen Recording از صفحه‌نمایش آیفون ویدئو بگیریم؟

7

یادم می‌آید، خیلی وقت پیش که می‌خواستم در مورد قابلیت‌های آی‌پد یک ویدئو طراحی کنم، تهیه فیلم از صفحه نمایش آی‌پد، تقریبا راه خاصی نداشت. آن زمان تنها چیزی که به نظرم رسید این بود که آی‌پد را به تلویزیون LED وصل کنم و بعد با دوربین از صفحه تلویزیون فیلم بردارم تا تصویر نسبتا قابل قبولی داشته باشم! (این ویدئو را می‌توانید در اینجا ببینید.)

اما الان سال‌ها از آن زمان گذشته و خوشبختانه الان دیگر در iOS 11 شما به راحتی می‌توانید از صفحه نمایش فیلم تهیه کنید. این کار، کاربردهای زیادی می‌تواند داشته باشد.

برای اینکه بتوانید در iOS 11 از صفحه‌نمایش آیفون یا آی‌پد خود ویدئو بگیرید؛ باید مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا بهتر است قابلیت Screen Recording را به مرکز کنترل (Control Center) اضافه کنیم. برای انجام این کار از مسیر Settings > Control Center > Customize Controls، روی کلید سبز رنگ کنار عبارت Screen Recording تقه بزنید.

۲- برای شروع ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش، مرکز کنترل را از پایین به بالا بکشید و اسکرول کنید تا در گوشه پایین سمت چپ کلید Screen Recording را ببینید. اگر این کلید را مشاهده نمی‌کنید؛ هنوز این قابلیت به مرکز کنترل اضافه نشده است.

۳- هنگامی که می‌خواهید ضبط ویدئو را شروع کنید؛ یک کلید قرمز رنگ پایین کلید Start Recording مشاهده می‌کنید که برای روشن/خاموش کردن صدای میکروفون در حین ضبط ویدئو است. برای شروع، ابتدا روی این آیکون بزنید تا صدا روشن شود و بعد روی کلید Start Recording تقه بزنید.

۴- وقتی میکروفون در هنگام ضبط ویدئو روشن باشد؛ رنگ آیکون صدا قرمزرنگ خواهد بود. پس از پایان کارتان، وقتی می‌خواهید ویدئو را خاتمه دهید روی کلید Stop Recording تقه بزنید.

۵- ویدئو ضبط شده توسط ابزار Start Recording همانند چیزهای دیگر در Camera Roll ذخیره می‌شود. با استفاده از اپلیکیشن Photos می‌توانید ویدیوی اسکرین صفحه‌نمایش را مشاهده و ویرایش سرپایی و سریعی انجام دهید. یکی از ویژگی‌های Screen Recording این است که یک نوار باریک قرمز رنگ به نوار وظیفه دستگاه شما و در بالای صفحه‌نمایش اضافه می‌کند تا همیشه به شما یادآوری کند، این ابزار فعال و آماده استفاده است. اگر از این نوار خوشتان نمی‌آید و مزاحم کار شما است؛ بهتر است به سراغ نرم‌افزارهای دیگر ضبط ویدئو از نمایشگر بروید.

۶- همانند دیگر ویدیوها؛ اکنون می‌توانید از بخش Camera Roll ویدیوی ضبط شده را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید یا برای آن‌ها توییت و ایمیل کنید. ابزار Screen Recording بهترین روش برای آموزش یک ترفند یا نحوه حل یک مشکل روی آیفون است.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

اگر مجموعه ارباب حلقه‌ها را پیکسار بازسازی کند …

مجموعه فیلم ارباب حلقه‌ها به کارگردانی پیتر جکسون و بر اساس رمان فانتزی حماسی نوشته جی. آر. آر. تالکین، دارای شخصیت‌های متنوعی بود. برخی از آنها اینها هستند:فرودو بگینز (با بازی الیجا وود): قهرمان داستان، فرودو، هابیتی است که تبدیل به…

حداقل مجازات کسانی که این چیزها را طراحی کرده‌اند، زندان است!

طراحی خوب در هر عرصه‌ای چه فضای وب، معماری، وسایل خانگی و صنعتی و گجت‌ها مهم است. یک طراح باید بتواند خود را جای کاربران نهایی بگذارد و حدس بزند که در استفاده از وسیله یال محل چه مشکلاتی پیش خواهد آمد یا در شرایط مختلف و با گذشت زمان چه…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی جمعی از ثروتمندترین آدم‌های جهان را در قالب آدم‌های فقیر تصور…

هنرمند هندی از هوش مصنوعی برای تولید تصاویری از ثروتمندترین و شناخته شده‌ترین افراد جهان - از بیل گیتس گرفته تا دونالد ترامپ - استفاده می‌کند تا تصور کند که اگر فقیر بودند چه شکلی می‌شدند.اگر آنها لباس‌های ژنده پوش پوشیده و در یک محله…

۱۱ رخدادی که تاریخ دنیا را تغییر دادند به روایت میدجرنی

گرچه از اکثر این وقایع تاریخی عکسها و فیلم‌های زیادی وجود دارد، اما می‌خواهیم با میدجرنی آنها را بازسازی کنیم. شاید تمرینی شود برای بازافرینی رخدادهایی که از آنها عکسی گرفته نشده یا عکاسی در زمان آنها اصلا اختراع نشده بود.شروع جنگ جهانی…

مردان خوش‌لباس و خوش‌تیپ سال‌ها و دهه‌های آینده احتمالا چه لباس و آرایش موی سر و صورتی خواهند داشت

پیشبینی مد بسیار دشوار است. در داستان‌های علمی تخیلی گاهی چیزهایی در مورد آنها می‌خوانیم. مثلا سرهای تراشیده شده‌ای که جواهرات بر فرق سر دوخته شده‌اند یا خالکوبی‌ها.اما با توجه به تغییرات اقلیمی و درگیری‌ها و وسایل فناورانه‌ای که در حال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
7 نظرات
  1. pejman می گوید

    والا راه راحت تر و منطقی تری هم بود در زمان قدیم تر … اتصال گوشی به رایانه و فیلم برداری با نرم افزار های مربوطه از صفحه رایانه . D:

  2. علیرضا می گوید

    سلام

    وقتی فیلم میگیریم حجمش خیلی بالاست ومامناسب واسه ارسال تو شبکه های اجتماعی نیست من مجبورم واسه کاهش حجم ابتدا توتلگرام اپلود کنم وبعدش ازخود تلگرام دانلود کنم.واسه کاهش حجم وتغییرفرمت راه آسون تری نیست.
    همچنین لطفا برنامه ای واسه میکس٫مونتاژ ٫ادیت وگذاشتن آرم روی این فیلمها پیشنهاد بدید

  3. محمدرضا می گوید

    یه سوال،ای پد یا آی‌فون رو چطور به تلویزیون وصل میکنید؟ برای نوت و سرفیس مبدل از دم ام ای هست اما این دو تا مث سایر محدودیتها و نواقص احمقانه ارتباطی ،امکان اتصال ندارن مگر باز هم به اپل پول برسونی و اپل تی وی هم بخری، شما اپل تی وی داشتین یا راهکاری وجود داره که من بیخبرم

  4. داریوش می گوید

    با سلام
    من با screen recording ، رکورد میزنم و کیفیتش عالیه
    میکروفونش رو هم روشن میکنم
    و توی گوشی خودم که از گالری بازنگری میکنم تصویر و صدا اوکی هست اما زمانی که از طریق تلگرام به اشتراک میگذارم ، تصویر اوکیه اما بدون صداست!!! لطفا کمکم بفرمایید تا این مساله رو حل کنم و فایلی رو که ارسال میکنم صداش حذف نشه ، ضمنا تاکید میکنم که هنگام رکورد زدن ، میکروفون رو روشن میکنم.
    سپاسگزارم

  5. zahra می گوید

    واسه من یه چند وقتی هست دیگه ظبط نمیکنه حافظمم پر نیست علتش چیه؟

  6. مریم کفایتی می گوید

    صدای فیلم های ضبط شده من حالت تداخل صدا و اکو داره …هر کاری می کنم درست نمیشه ممکنه یه راهنمایی کنید

  7. aaa می گوید

    من فیلمایی که اسکرین ویدیو گرفتم بیست دقیقه اول صدا داره بعد صداش قطع میشه میتونم درستش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5