گلکسی X: راه‌کار هوشمندانه سامسونگ برای طراحی اسمارت‌فونی انعطاف‌پذیر و لولایی

0

شایعات پیرامون گوشی گلکسی X سامسونگ تمامی ندارند و در ماه‌های اخیر به داغ‌ترین سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

همه می‌دانیم که سامسونگ دارد روی یک اسمارت‌فون رده بالای تاشو و انعطاف‌پذیر کار می‌کند و شاید در اواخر امسال یا نیمه اول سال آینده معرفی‌اش کند. اما این گوشی احتمالا «گلکسی X» چه شکلی است؟

هیچ‌کس نمی‌داند و جز چند سند ثبت‌اختراع از سامسونگ درباره دستگاه‌های خمیده، تاشو و انعطاف‌پذیر همانند کتاب چیز دیگری در دست نیست.

ولی همین ثبت‌اختراع‌ها نوید یک انقلاب بزرگ در طراحی گوشی‌های تاشو و کتابی را می‌دهند. ثبت‌اختراع‌های سامسونگ گوشی را نشان می‌دهد که واقعا از وسط باز می‌شود و به یک فبلت شبیه است. به علاوه، با استفاده از یک لولا دوباره تا می‌خورد و همانند یک کتاب بسته می‌شود.

عرضه یک گوشی تاشوی همانند کتاب همیشه به رویا بیشتر شبیه بوده تا واقعیت. برخی از شرکت‌ها مانند مایکروسافت هم وقتی یک لولای تاشو به دستگاه‌هایی مانند Surface Book اضافه کردند؛ زیاد جالب از کار در نیامده و آزاردهنده بوده است.

ثبت‌اختراع‌های سامسونگ چیز دیگری می‌گویند و ظاهرا این شرکت به راه‌حل خوبی در این زمینه رسیده است. براساس گزارش‌ سایت KeyForWeb، اخیرا چندین ثبت‌اختراع از سامسونگ منتشر شده است که بیشتر متعلق به یک گوشی تاشو و منعطف همانند گلکسی X هستند.

این ثبت‌اختراع‌ها عنوانی شبیه «دستگاه‌های الکترونیکی شامل صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر» دارند و از لولایی سود می‌برند که اجازه می‌دهد گوشی به طور کامل باز و بسته شود و از هر دو سو منعطف و تاشو باشد. این ثبت‌اختراع‌های با رندرها و پیش‌بینی‌های گذشته کارشناسان درباره گوشی گلکسی X تطابق بسیار زیادی دارد.

نکته بسیار جالب در ثبت‌اختراع جدید سامسونگ، استفاده از صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر حتا دور لولا و قاب تاشوی گوشی است.

یعنی گوشی تاشوی سامسونگ وقتی به طور کامل باز باشد، یک اسمارت‌فون با صفحه‌نمایشی یکپارچه است و لولا آن را به دو تکه تقسیم نکرده است. اما وقتی که گوشی تا می‌خورد و بسته می‌شود؛ هنوز میان دو پنل اندگی شکاف و فاصله دیده می‌شود.

برنده بازار گوشی‌های تاشوی آینده کیست؟

در بازار، چندین شرکت بزرگ می‌خواهند بهترین گوشی تاشوی دنیا را عرضه کردند. سامسونگ در خط مقدم این شرکت‌ها است ولی مایکروسافت هم با گوشی سرفیس‌فون و ال‌جی با گوشی تاشوی دیگری در صدد هستند بازار را قبضه کنند.

در این میان، به نظر می‌رسد سامسونگ مصمم‌تر است و سال‌های روی گوشی تاشوی خود سرمایه‌گذاری کرده و اکنون به روز موعود نزدیک‌تر شده است.

به خصوص وقتی بدانیم که از آن سو، گوگل اخیرا در اندروید P دارد چندین ویژگی جدید اضافه می‌کند که از گوشی‌های انعطاف‌پذیر و تاشو مانند گلکسی X پشتیبانی کنند.

برخی از کارشناسان هنوز اعتقاد دارند کاربران نسبت به خرید یک گوشی تاشو علاقه‌مند هستند و اگر یک اسمارت‌فون رده بالا ولی تاشوی خوب وارد بازار شود؛ می‌تواند فروش بالایی داشته باشد؟

نظر شما خواننده‌های سایت یک پزشک دراین‌باره چیست؟ تصور کنید یک گوشی تاشوی زیبا اما با مشخصات گوشی‌های گلکسی اس سامسونگ وارد بازار شود؛ خریدارش هستید؟

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

آیا ماری آنتوانت واقعاً گفته بود مردمی که در قطحی نان هستند، کیک بخورند؟! حقیقت درباره یکی از…

این یکی از بدنام‌کننده‌ترین داستان‌های تاریخ است: روایت این است که ملکه ماری آنتوانت وقتی شنید که دهقانان فرانسوی آنقدر فقیر شده‌اند که توانایی خرید نان ندارند، پاسخ داد: "بگذارید کیک بخورند." این افسانه برای قرن‌ها نقل شده است و به این…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

این هنرمند با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار، نقاشی‌های خود را ارتقا می‌دهد

در حالی که بسیاری از هنرمندان از هوش مصنوعی فرار می‌کنند، هنرمند دیجیتالی به نام Cy Teh از امکانات خلاقانه آن استقبال کرده . او با آمیختن نقاشی‌های دیجیتال خود با هوش مصنوعی، آثار هنری ترکیبی بی نظیری خلق می‌کند که هنر او را به سطح جدیدی…

مجموعه‌ای از عکس‌های تاریخی که برخی از آنها کمتر دیده شده‌اند و ما را به اندیشه در مورد تاریخ…

عکس‌های تاریخی خلاصه عجیب یک دوران هستند. همه چیز از کیفیت عکس، کادربندی، لباس، ساختمان‌های پیرامون، غذایی که صرف می‌شود، حالت چهره، برشی از یک زمان و مکان است که برای بینندگان بعدی نکته‌های دارند.برخی ازعکس‌های این مجموعه را قبلا…

کسانی که توهم خاص و عجیبی دارند: ما از ستاره‌های دیگر آمده‌ایم و فرازمینی هستیم! پدیده Starseed

ممکن است خیلی احمقانه به نظر برسد. اما افرادی هستند که معتقدند از سایر سیارات به زمین آمده‌اند تا به شفای سیاره زمین کمک کنند و بشریت را به «عصر طلایی» هدایت کنند و به دوره‌ای از خوشبختی، شکوفایی و موفقیت برسانند!جستجوی اینترنتی این…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.