بنز S500 در دیوار منتظر توست

0

رپورتاژ

شاهکار لوکس بنز مدل S500، به قدری جذاب است که ممکن نیست به آن خیره نشوید. حتی اگر در برابر نگاه کردن به آن مقاومت کنید! این خودرو در ظاهر کلاسیک و در باطن بسیار مدرن است. در سال ۲۰۱۳ شرکت خودرو سازی بنز مدل فیس لیفت شده‌‌ی S500 را به بازار عرضه کرد و دلفریبی این خودرو را برای مشتریان بیشتر شد. این مدل از بنز مانند دیگر اعضای خانواده‌ی S کلاس‌ها بزرگ و سنگین طراحی شده تا نماد ابهت و بزرگی باشد. با وجود بزرگی و سنگینی،  همه چیز راحت و نرم است و رانندگی با این خودرو نیاز به هیچ تلاشی  و استرسی ندارد.  اگر شما در شرایط خطر باشید و یا عابری در مسیرتان باشد به صورت اتوماتیک ترمز می‌کند و از هر طرف که فکر کنید سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد دارد. اگر خواهان راحتی هستید، بیشتر تلاش کنید تا آرزوی خرید بنز S500 شگفت‌انگیز را برآورده کنید.

راحت مانند تخت خواب

کیفیت کابین، مواد و حتی دوخت‌ها در بهترین شرایط قرار دارند؛‌ نمی‌توانید هیچ ایرادی از کیفیت داخل و خارج کابین این مدل از بنز بگیرید. روی صندلی بیشتر از تخت خوابتان احساس راحتی می‌کنید. صندلی‌ها برقی و مجهز به گرم‌کن و سرد کن هستند. وضعیت فرمان قابل تنظیم است؛‌ به طوری که شاید فرمانی راحت‌تر از این در زندگی‌تان ندیده‌ باشید. ممکن نیست از سواری این ماشین حتی در جاده‌های طولانی احساس خستگی کنید. می‌توانید کیلومترها با این خودرو هم‌سفر شوید؛‌ بدون اینکه حس ناراحتی به شما دست بدهد. سیستم تعلیق بنز S500 به گونه‌ای است که راننده و سرنشین هرگز متوجه‌ی کیفیت بد جاده و مسیر نخواهند شد. یعنی شما هیچ دست انداز و چاله‌ای را حس نخواهید کرد. این خودروی لوکس و راحت واقعا راضی کننده است. برخلاف بیشتر خودروها فضای سرنشین عقب در این خودرو را بسیار راحت و زیبا طراحی کرده‌اند.

جزییات کیفیت ایجاد کردند

بنز S500 دقیقا شما را یاد این جمله خواهد انداخت:‌ (چیزهای کوچک تفاوت‌های بزرگی ایجاد می‌کنند.) دقت به جزییات توسط کارخانه‌ی سازنده، این محصول را تبدیل به یکی از فوق‌العاده‌ترین خودروهای سدان لوکس دنیا کرد. پیش بینی شده که فروش بنز S500 در سال جاری در انگلستان رکورد بزند و به مقام دومین خودروی لوکس  محبوب بین بریتانیایی‌های سخت پسند برسد. کروز کنترل این خودرو می‌تواند علاوه بر تنظیم سرعت؛ شتاب و فرمان را نیز کنترل کند. اگر از حالت تغییر لاین اتوماتیک استفاده کنید، در زمانی که خطری خودرو را تهدید نکند، خود S500 اقدام به تغییر لاین می‌کند. این‌ها همان چیزهایی هستند که خریدار را از بابت خریدش مطمئن می‌کنند.

S500 بالای یک میلیارد

خرید بنز S500 کارکرده در حال حاضر بالای یک میلیارد هزینه دارد. با جست و جویی در سایت دیوار چند مدل متنوع پیدا کردیم. شما نیز می‌توانید به راحتی در این سایت قیمت‌های مدل‌های مختلف و قطعات یدکی آن را بیابید و با مقایسه این مدل‌ها خرید بهتری داشته باشید. یک S500 ساخت سال ۲۰۱۰ کاملا سالم، با ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد حدود یک میلیاد و ۱۸۰ میلیون تومان آگهی شده است. در آگهی دیگری فروشنده قیمت فروش را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. مدل این بنز مربوط به سال ۲۰۱۱ و میزان کارکرد آن تنها ۴۵ هزار کیلومتر عنوان شده. فراموش نکنید این سوپرلوکس افسانه‌ای به مراقبت و هزینه‌های جانبی زیادی نیاز دارد؛‌ سعی کنید بودجه‌ی خود را درست مدیریت کنید.

 

منبع  : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5