آمازون بدن مشتریان را برای خریدهای آنلاین، اسکن سه‌بعدی می‌کند

1

وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده شرکت آمازون برای دستیابی به اندازه دقیق لباس‌های مشتریان، بدن‌شان را با اسکنرهای سه‌بعدی اندازه‌گیری می‌کند.

آمازون طی یک نظرسنجی، افراد داوطلب را به دفتری در نیویورک دعوت می‌کند و طی یک دوره ۲۰ هفته اندازه دقیق بدن‌شان را برای خرید پوشاک در بانک اطلاعاتی خود ثبت می‌کند.

این افراد داوطلب باید دو بار در ماه به این دفتر مراجعه کنند تا تغییرات اندازه‌ای هیکل‌شان به طور کامل اندازه‌گیری و ثبت شود. آمازون به این داوطلبان، کارت هدیه خرید این فروشگاه‌های این شرکت به مبلغ ۲۵۰ دلار می‌دهد.

آمازون می‌خواد به طور آزمایشی روند تغییر شکل و اندازه بدن‌های مشتریان را در یک دوره مشخص رصد کند تا بتواند در آینده برای خریدهای آنلاین، پیشنهادی مناسبی به مشتریان بدهد.

تا کنون، می‌دانستیم که آمازون از علایق و خریدهای ما آگاه است ولی ظاهرا این اطلاعات برای این خرده‌فروش آنلاین بزرگ دنیا کافی نیست و می‌خواهد اطلاعات دیگری درباره اندازه پیراهن و شلوارمان زیر به دست بیاورد.

تلاش‌های جدید آمازن به نظر می‌رسد پس از خرید استارتاپ بینایی ماشینی Body Labs و تیم توسعه اسکن سه بعدی بدن انسان آغاز شده‌اند.

اسکن بدن مشتری؟ پیچیده و فراتصور!

این پروژه می‌تواند به آمازون کمک کند تا لباس‌هایی دقیقا مناسب بدن مشتریان پیشنهاد بدهد. در گام بعدی، آمازون با استفاده از نرم‌افزارهای واقعیت افزوده می‌تواند به طور دقیقی تجسم کند که پس از پوشیدن لباس، چگونه به نظر می‌رسید و چقدر متناسب و ایده‌آل بدن‌تان است.

این مزیت به آمازون کمک می‌کند تا تعداد دفعات و بازه‌های پیشنهای به مشتریان را کاهش دهد و پیشنهادهایی هدف‌مندتر و دقیق‌تر برای مشتریان تدارک ببیند.

آمازون فعلا دارد تیم توسعه اسکن بدن را تشکیل می‌دهد. این تیم می‌خواهد مدل‌های سه بعدی از بدن‌های انسان بسازند که سپس با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و برخی تکنیک‌های دیگر با عکس‌ها و ویدیوهای مشتریان تطابق داشته باشند.

این اواخر، شرکت آمازون روی صنعت پوشاک تمرکز کرده است. علاوه بر راه‌اندازی چند برند مختص خودش، در Prime Wardrobe به مشتریان اجازه می‌دهد چندین دست لباس را انتخاب و  آنلاین خریداری کنند. اگر این لباس‌ها اندازه نبودند یا مورد پسند واقع نشدند؛ دوباره بازپس گرفته می‌شوند.

حالا آمازون می‌تواند با اندازه‌گیری بدن مشتریان توسط اسکن سه بعدی؛ از مشکلات این چنینی خلاص شود.

مسلما این فناوری یک شبه رخ نمی‌دهد و آمازون راه درازی تا رسیدن به این هدف در پیش دارد. اسکن بدن بسیار پیچیده است و به شرایط متغیر زیادی وابسته می‌شود. کافی است مشتری حالت شانه‌های خود را کمی تغییر دهد تا لباس دیگر اندازه‌اش نباشد.

مهم این است که آمازون می‌خواهد به این فناوری دست پیدا کند و در آینده حتما روزی فرا می‌رسد که این شرکت؛ اندازه تن‌تان را می‌داند و مناسب شما لباس‌هایی را پیشنهاد می‌دهد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این عکس پرنده واقعا فتوشاپی نیست و ترکیبی هم نیست و در یک جلسه گرفته شده است!

این عکس شگفت‌انگیز از یک پرنده در حال شگفت‌زده کردن کاربران در اینترنت است و مغز مردم از پردازش آنچه در عکس می‌بینند، ناتوان شده است!اگرچه این یک عکس ویرایش نشده و ترکیبی هم نیست و به صورت روتین با یک بار شات و نوردهی گرفته شده است.…

عکس‌های جالبی که مردم را در «گوگل مپ» به راستی شگفت‌زده کرده است!

گوگل مپ راه خوبی است برای آشنایی با شهرهای نام‌آشنا و یا دورافتاده‌ترین نقاط جهان. اما هر از چند گاهی در گوگل مپ، عکس‌هایی پیدا می‌شود که توجیه‌شان دشوار است یا بسیار خنده‌دار و جالب هستند.این پست مجموعه‌ای است از این عکس‌ها:دورهمی…

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

جوزف ساموئل: مردی که نمی‌توانست به دار آویخته شود!

جوزف ساموئل یک جنایتکار بزرگ بود نبود، فقط از منازل سرقت می‌کرد. در وهله اول،هیچ چیز قابل توجهی دیگری در مورد زندگی او جالب نبود. با این حال، وقتی قرار شد او را اعدام کنند، همه چیز عجیب و غریب شد.جوزف ساموئل در سن چهارده سالگی در سال…

عجیب ولی واقعی: چشم‌های این زن در این عکس آبی نیست! + ویدئو

در یک خطای دیداری بسیار جالب که به تازگی دین جکسون در تیک تاک منتشر شده، چهره عادی زنی را می‌بینیم که برخلاف ظاهر امر، چشمان او آبی نیست و در واقع حاکستری است.دین جکسون در زمینه ایجاد خطاهای دیداری، یک حرفه‌ای محسوب می‌شود. ویدئوی او در…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /
1 نظر
  1. نادر می گوید

    یاد اون خیاطی افتادم برای دوختن کت و شلوار از بدن مشتریاش اسکن سه بعدی میگرفت !!! به نظرم با اومدن گوشی هایی که توانایی اسکن سه بعدی دارن کار برای امازون راحترم میشه !!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5