چگونه با IGTV ویدیوهای طولانی روی اینستاگرام منتشر کنیم

0

اینستاگرام پلتفرم ویدیویی IGTV را برای ساخت و آپلود ویدیوهای بالای یک دقیقه معرفی کرده و در دسترس تمام کاربران قرار داده است.

اگر به نسخه جدید اپلیکیشن IGTV روی اندروید و iOS به‌روزرسانی کرده باشید؛ حتما آیکون و نوار IGTV را بالای صفحه اصلی فید اینستاگرام مشاهده می‌کنید. وقتی روی آن کلیک کنید؛ مجموعه‌ای از ویدیوها به شما نشان داده می‌شود.

این ویدیوها می‌توانند توسط فالورهای شما ساخته شده باشند یا اینکه محبوب‌ترین ویدیوهای دیگران باشند.

پلتفرم IGTV یک ابزار، فرصت و ظرفیت بسیار بزرگ برای افزایش مخاطبین با ساخت فیلم‌های آموزشی و سرگرمی، تبلیغاتی و تجاری درباره کسب‌وکارتان، اشتراک‌گذاری فیلم‌های جذاب خانوادگی یا دوستان است.

بهتر است هرچه زودتر کار با این پلتفرم بزرگ ویدیویی را شروع کنید؛ کانال ویدیوی خودتان را بسازید و اولین فیلم‌ها را به اشتراک بگذارید. قرار نیست IGTV جایگزین برخی پلتفرم‌های ویدیویی مانند یوتیوب شود ولی مطمئن باشید چند سال دیگر یکی از محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین شبکه‌های اجتماعی ویدیومحور دنیا می‌شود.

نصب و استفاده از IGTV

دو روش برای دسترسی و استفاده از پلتفرم ویدیویی IGTV وجود دارد.

روش اول: اگر کاربر اینستاگرام باشید و آخرین نسخه این اپلیکیشن را روی دستگاه اندرویدی یا iOS خود نصب کرده باشید؛ آیکون نارنجی‌ رنگ IGTV در نوار بالای صفحه اصلی فید اینستاگرام شما ظاهر می‌شود:

وقتی روی آیکون IGTV ضربه بزنید؛ وارد این اپلیکیشن یا پلتفرم ویدیویی می‌شوید و می‌توانید شروع به دیدن آخرین ویدیوهای آپلود شده کنید:

ویدیوها به طور خودکار شروع به پخش می‌کنند ولی صدای آن‌ها خاموش است. اگر نمی‌خواهید یک ویدیو را ببینید؛ کافی است وارد برگه دیگری شوید یا اینکه با انگشت‌تان ویدیوهای دیگر را اسکرول کنید. با زدن تقه‌ای روی هر ویدیو، شروع به پخش با صدا می‌کند:

همان‌طور که می‌بینید اپلیکیشن IGTV چهار برگه دارد:

«For You»: غالبا ویدیوهایی است که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌دهد و حس می‌کند حتما بازدید خواهید کرد.

«Following»: ویدیوهای آپلود شده توسط دنبال‌کننده‌ها یا فالورهای شما در اپلیکیشن اینستاگرام است.

«Popular»: ویدیوهای محبوب روی اینستاگرام را مشاهده می‌کنید. این ویدیوها را افرادی آپلود کردند که شما دنبال نمی‌کنید. این برگه شبیه به برگه Explorer در خود اینستاگرام است.

«Continue Watching»: تاریخچه‌ای از ویدیوهای تماشا شده توسط شما را نشان می‌دهد.

روش دوم: اگر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده نمی‌کنید؛ باید اپلیکیشن IGTV را به صورت مجزا از روی گوگل‌پلی یا اپ‌استور دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید.

پس از اجرای این اپلیکیشن، روی کلید Continue ضربه بزنید تا وارد IGTV شوید.

ساخت کانال و آپلود ویدیو روی IGTV

برای آپلود یک ویدیو روی IGTV، ابتدا باید یک کانال برای خودتان بسازید تا فالورهای شما از طریق این کانال بتوانند ویدیوهای شما را دنبال کنند. برای ساخت کانال مراحل زیر را طی کنید:

۱- از طریق اینستاگرام یا اپلیکیشن مستقل IGTV وارد صفحه اصلی این پلتفرم شوید.

۲- در اواسط صفحه سمت راست یک علامت چرخ‌دهنده مشاهده می‌کنید. روی آن ضربه بزنید و بعد گزینه Create Channel را انتخاب کنید:

۳- چندین صفحه راهنمای استفاده از IGTV به شما نشان داده خواهد شد؛ در هر صفحه گزینه Next را بزنید و پیش بروید تا در انتها کانال شما ساخته شود. حالا به جای علامت چرخ‌دهنده، باید عکس پروفایل شما دیده شود که همان کانال ویدیویی شما است:

۴- وقتی وارد کانال ویدیویی خود شدید؛ خیلی راحت می‌توانید با ضربه زدن روی علامت + ویدیوهای خود را آپلود کنید:

۵- در مرحله بعدی، برای ویدیوی خود یک کاور و نام انتخاب می‌کنید. با زدن روی کلید Edit cover می‌توانید کاورهای دیگری را انتخاب کنید. با فعال کردن کلید Facebook Page هم می‌توانید این ویدیو را روی فیسبوک‌تان هم منتشر کنید. در انتها کلید Post را بزنید:

دقت کنید که ویدیوها باید بین ۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه و به طور عمودی باشند. البته، برای اکانت‌های شرکتی و ثبت‌شده می‌تواند تا ۶۰ دقیقه باشد ولی کاربران معمولی فعلا ویدیوهای ۱۰ دقیقه‌ای آپلود می‌کنند.

به علاوه، فرمت ویدیوها باید MP4 باشد و حجم آن‌ها بیشتر از ۶۵۰ مگابایت (برای اکانت‌های شرکتی ۵.۴ گیگابایت) نشود.

توسط خود IGTV نمی‌توان ویدیوها را ضبط یا ویرایش کرد. باید ابتدا با دوربین گوشی تلفن همراه‌تان؛ ویدیوها را ضبط کرده و اگر نیاز به ویرایش دارند؛ تغییرات و اصلاحات را اعمال و ذخیره کنید. در مرحله بعدی، می‌توان این ویدیو را روی IGTV آپلود و منتشر کرد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

یک عکاس از هوش مصنوعی برای تصور اینکه شخصیت‌ها و سلبریتی‌های تاریخی امروز چه شکلی می‌شدند، استفاده…

یک عکاس از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است تا تصور کند شخصیت‌های تاریخی مانند آل کاپون، بنجامین فرانکلین و شارون تیت اگر امروز به دنیا می‌آمدند چه شکلی بودند.این عکاس به نام آلپر یسیلاتس که در استانبول ترکیه زندگی می‌کند، پرتره های فوق…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

کارخانه متروکی در پرتغال با ماشین‌های کلاسیک قدیمی در آن کشف شد و سوژه عکاسی شد

متروک بودن هم زیبایی خاص خودش را دارد. خانه و هتل و امارت متروک انگار یک تونل زمان است. یک موزه خاک گرفته دست نخورده.اما این بار کارخانه‌ای با ده‌ها ماشین کلاسیک رها شده در پرتغال با کوشش عکاسان سوژه شده.«داخل این ساختمان صنعتی دو…

آیا سیگار الکترونیکی ایمن‌تر و سالم‌تر از سیگار معمولی است؟

در انگلستان، هم‌زمان با مبارزه با سیگار کشیدن جوانان، سیگارهای الکترونیکی به عنوان بخشی از تلاش‌های دولت برای کمک به مردم برای ترک سیگار تبلیغ می‌شوند. ما به اینکه چرا در مورد این دستگاه‌ها دو نظر بسیار متفاوت وجود دارد، نگاهی می‌اندازیم.…

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از امتیازبندی جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرح

فهرست فیلم های برتر سال ۲۰۲۲ با استفاده از اطلاعات زیر تدوین شده است:۱-جوایز اصلی اهدا شده در جشنواره های مطرحی چون کن، ونیز، برلین، ساندنس و...۲- جوایز انجمن های منتقدانی چون نیویورک، لس آنجلس، واشنگتن دی.سی و...۳-فهرست فیلم…

عکس‌های بسیار جالبی از روز‌های اولیه هوانوردی، دهه‌های 1890-1930

در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، جهان شاهد تغییر ژرفی در فناوری شد. رویاپردازانی مانند برادران رایت، اتو لیلینتال و آلبرتو سانتوس-دومونت که با میل سیری ناپذیر برای تسخیر قلمرو‌های ناشناخته پرواز می‌کوشیدند، با جسارت و عزم تزلزل ناپذیر داستان…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.