آیفون‌های XS و XS MAX اپل چند مشکل جدی دارند

0

همیشه پس از عرضه آیفون‌های جدید، باید منتظر گزارش‌های کاربران درباره مشکلات این گوشی‌ها باشیم.

آیفون‌های XS و XS MAX خیلی گران هستند و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند آیفون XR را خریداری کنند. چون حداقل یک صرفه‌جویی نزدیک به ۲۰۰ دلاری خواهند داشت.

اما گزارش‌های این روزهای کاربران در انجمن‌های مختلف از جمله Reddit و Apple Support Communities یا سایت MacRumors به همراه پست‌ها و توییت‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد آیفون‌های پرچم‌دار اپل نه تنها در قیمت‌گذاری، بلکه در چند بخش دیگر هم ضعف‌ها و مشکلاتی دارند.

این مشکلات توسط کاربران مختلفی در انجمن‌های گوناگون مطرح شدند و به نظر می‌رسند که جدی باشند.

شارژ نشدن آیفون‌ها در حالت آماده به کار

یکی از مشکلات بزرگی که برای آیفون‌های ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس گزارش شده است؛ شارژ نشدن آیفون در حالت استندبای یا آماده به کار است.

کانال یوتیوبی معروف آنباکس‌تراپی ویدیویی در این زمینه منتشر کرده که به خوبی مشکل شارژ آیفون‌های جدید را نشان می‌دهد. اگر صفحه‌نمایش آیفون‌های ۱۰ اس خاموش باشد و شما آن‌ها را به پریز برق متصل کنید؛ هیچ اتفاقی نمی‌افتد درحالی‌که باید صدایی پخش شود و نمایشگر آیفون روشن شود.

در این ویدیو هشت مدل آیفون XS و XS MAX در حالت استندبای به برق متصل می‌شوند ولی فقط دو مدل (یکی آیفون XS و یک مدل آیفون XS MAX) به درستی کار کرده و شروع به شارژ شدن می‌کنند.

برخی از این مدل‌ها اصلا شارژ نمی‌شوند و پس از چند دقیقه هیچ واکنشی نشان نخواهند داد.

به علاوه، در برخی گزارش‌های کاربران آمده که حتی با صفحه‌نمایش روشن هم گوشی شارژ نمی‌شود. این کاربران گفتند که برخی اوقات مچبور می‌شوند روی نمایشگر آیفون ضربه‌ای بزنند تا روشن شده و فرآیند شارژ دستگاه آغاز شود.

گزارش‌هایی هم درباره عدم شارژ آیفون‌ها حتی زمانی‌که آیکون شارژ باتری روی نمایشگر ظاهر شده است؛ منتشر شده است. در این وضعیت، میزان شارژ باتری دستگاه هیچ تغییری نمی‌کند.

برخی کاربران با تعویض کابل Lightning توانستند مشکل را حل کنند.

آنتن‌دهی ضعیف در LTE و وای‌فای

کاربران متعددی گزارش دادند قدرت آنتن‌دهی آیفون‌های XS و XS MAX برخلاف انتظار، ضعیف‌تر از آیفون X و حتی آیفون ۸ اس است.

اپل در آیفون‌های از پردازنده مرکزی A12 استفاده کرد که به یک مودم Gigabit LTE با MIMO 4×4 مجهز است. این مشخصات به طور طبیعی باید سرعت و قدرت آنتن‌دهی بیشتری برای یک گوشی فراهم کنند.

اما کاربران از قطعی مکرر اینترنت روی آیفون ۱۰ اس به خاطر عدم آنتن‌دهی گزارش کردند. کاربری در انجمن رددیت نوشته است در مقایسه آنتن‌دهی دو گوشی آیفون ۱۰ اس و ۸ اس؛ گوشی قدیمی‌تر به مراتب بهتر عمل می‌کند و همیشه دو خط آنتن به طور ثابت روشن است ولی در آیفون ۱۰ اس گاهی اوقات هیچ خط آنتن فعال نیست.

همین‌طور گزارش شده آیفون‌های جدید در اتصال به وای‌فای مشکل دارند. کاربران می‌خواهند به فرکانس ۵ گیگاهرتز متصل شوند ولی گوشی به طور خودکار به فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز متصل می‌شود و تنظیمات جدید اعمال شده دوباره به حالت اولیه برمی‌گردند.

برخی کاربران به خاطر این مشکلات، آیفون‌های جدید را به اپراتورها پس داده و آیفون دیگری گرفتند ولی باز هم مشکل تکرار شده است تا به طور کلی از آیفون XS ناامید شدند.

مشکل کندی سرعت LTE و ضعف آنتن‌دهی در چندین شهر و حومه با اپراتورهای مختلف گزارش داده شده است که نشان می‌دهد وابستگی کمی به موقعیت کاربر دارد.

اپل فروش آیفون‌های سری ۱۰ اس را آغاز کرده است و خیلی سخت است یک مشکل سخت‌افزاری را رفع کند. برخی از کارشناسان می‌گویند این مشکلات با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری رفع می‌شوند ولی خود شرکت اپل هنوز هیچ اظهارنظری نکرده یا واکنشی نسبت به این مشکلات نداشته است.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان قهرمانانه خواهران میرابال، فعالان دومینیکنی که به سرنگونی یک دیکتاتور کمک کردند

خواهران میرابال: پاتریا، مینروا و ماریا ترزا که در خانواده‌ای کشاورز از طبقه متوسط به دنیا آمدند، در جمهوری دومینیکن زندگی نسبتاً راحتی داشتند.اما با به قدرت رسیدن رافائل تروخیو، دیکتاتور خشن، در سال ۱۹۳۰، زنجیره‌ای از حوادث به راه…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

اگر قرار بود ابرقهرمان‌ها، لباس‌های قرن نوزدهمی می‌پوشیدند

ما عادت کرده‌ایم ابرقهرمان‌ها را در لباس‌های امروز ببینیم و فیلم‌های زیادی هم که بر مبنای کامیک‌بوک‌ها ساخته شده، این تصور را در ذهن ما تشدید کرده‌اند.اما اگر قرار بود همین ابرقهرمان‌ها لباس‌های قرن نوزذهمی می‌پوشیدند، چه می‌شد؟…

درخت‌هایی که با شیواترین زبان می‌گویند: می‌خواهم زنده بمانم!

درخت‌ها از 370 میلیون سال پیش بر روی کره زمین بوده‌اند و گرچه ما انسان‌ها با همه امکانات خود سعی در از بین بردن آنها داریم، آنها تا جایی که می‌توانند مقاومت می‌کنند.برآورد می‌شود که روی زمین علیرغم همه جفاهایی که ما به طبیعت وارد…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…

بازیگران سریال به‌یادماندنی «آفیس» را در قالب تصویری گیم GTA یا سریال گیم آو ترونز ببینید!

سریال دفتر یا "The Office" یک سریال کمدی تلویزیونی محبوب آمریکایی بود که از سال 2005 تا 2013 پخش شد. این سریال توسط گرگ دانیلز ساخته شد و توسط ریکی جرویز و استفان مرچنت که در اصل نسخه بریتانیایی سریال را ایجاد کرده بودند، توسعه یافت. سریال…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران /کاشت مو / درمان طب / تجهیزات پزشکی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.