راهنمای سفر با لوکس‌ترین تورهای ساحلی پاییز

0

رپورتاژ

سفر پاییزه به تنهایی جذاب و خوشایند است، حالا اگر این سفر را با برنامه‌های مهیج تورهای مسافرتی هم همراه کنید قطعا بیشتر خوش می گذرانید و حسابی خاطره‌ی خوش ازسفرتان باقی می ماند

 ثبت لحظات رمانتیک و عاشقانه در تور بالی

مسافرت با تور بالی تجربه‌ی تابستان در پاییز است، در واقع وارد بهشتی از زیبایی‌ها می‌شوید و در بهترین نقطه‌ی دنیا بهترین خاطرات رمانتیک‌تان را می‌سازید. سرزمینی برای ریلکس کردن و آرام شدن یا افزایش آدرنالین با هیجان و ورزش.

در بالی در بهترین و مجهزترین هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره ساحلی دنیا بمانید و از خدمات ویژه‌ی آنها همچون استخرهای اختصاصی، سالن‌های ماساژ و زمین‌های بازی و ورزش‌های تفریحی استفاده کنید. معمولا بیشترهتل‌ها در ساحل‌های اختصاصی‌شان بهترین بازی ها و سرگرمی‌های آبی را هم فراهم می آوند تا مسافران هیجان استفاده از آنها را هم از دست ندهند.

برای همین پکیج‌های هیجان‌انگیز بالی است که سرزمین جذابی برای زوج‌های عاشق و زمانتیک محسوب می شود. اقامت در هتل‌های لاکچری بالی خاطره‌ای متفاوت برای شما می‌سازد. استخر اختصاصی در بلندترین نقطه‌ی جزیره، اتاق‌های ماساژ اختصاصی و یا آشپز مخصوص، فقط بخشی از این خدمات که به برای ماه عسل ارائه می‌شود.

آنقدر تفریحات لوکس و ویژه در این جزیره پیش‌بینی شده است که برای هر لحظه و هر دقیقه تان می‌توانید خاطره ثبت کنید.

یکی از بی‌نظیرترین تجربه‌ها عصر دل‌انگیز در کافه های لاکچری بالی است که به شما پیشنهاد می‌کنیم از دست ندهید. تمامی شیرینی‌ها و شکلات‌های غربی را فراموش کنید و در بالی خوشمزگی شیرینی‌ها اندونزیایی را برای همیشه به خاطر بسپارید.

Folk Pool & Gardens را اگر ببینید از نظرتان بقیه‌ی کافه‌ها بی‌اهمیت و دوست نداشتنی هستند! شما در این چایخانه می‌توانید بدون پرداخت هزینه از استخر بزرگ و زیبایش استفاده کنید. شیرینی‌ها و دسرهای خوشمزه اندونزیایی را در برگ‌های موز و ظروف سه پایه در داخل استخر به همراه چای محلی میل کنید و بعد هم  برای صرف چای در آلاچیق‌های سفید و زیبای اختصاصی‌تان با همسرتان استراحت کنید.

برای سفر به بالی، باید از راهنماییکارشناس های آژانس مقتدر سیر استفاده کنیدو پس از ارایهمدارک و اخذ ویزای بالی، راهی این جزیره‌ی خواستنی شوید.

به وب سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و برای تعطیلات ئیش‌رو برنامه‌ریزی دقیق کنید.

اقامت در کشتی کروز برای تماشای طلوع آفتاب در تور ویتنام

تور ویتنام ، با اینکه ممکن است تا الان به گوش شما نخورده، باشد، اما تقریبا یکی از بهترین مقاصد گردشگری ساحلی است که شما تجربه‌های تابستانی ویژه و لوکس را در آن خواهید داشت. این سفر را یک سفر لوکس و لاکچری بدانید و با بهترین امکانات خاطرات رویایی بسازید، در این سفر می‌توانید مسافر کشتی های کروز شوید و یک شب را در این کشتی هیجان‌انگیز بگذرانید و مثل توریست‌های اروپایی، طلوع آفتاب را روی عرشه‌ی کشتی ببینید و از صبحانه‌ی لوکس کشتی کروز لذت ببرید.

ساحل‌های مشهور ویتنام از جذابیت‌های توریستی اینجا است، اقامت در هتل‌های ساحلی هم به شما این فرصت را می دهد که در آرامش استراحت و خدمات ماساژ و یا بازی‌های آبی دریافت کنید. شما در طول سفر با راهنمای فارسی زبان همراه هستید، با کمک او در تورهای Cham شرکت کنید. اینجا سفر به مجموعه‌ای از 8 جزیره است که فرصت طبیعت‌گردی در بکرترین منطقه های ساحلی را ایجاد می‌کنند. می‌توانید در کلبه‌های چوبی و زیبای ساحلی بمانید و از منظره‌ی آبی دریا و آرامش ساحل لذت ببرید و سری هم به کافه‌ها و رستوران های ساحلی بزنید و از غذاهایو نوشیدنی ها ویتنام بچشید! قایق‌سواری در آبی‌های نیلگون به تنهایی و ماندن در میانه‌ی آب و آفتاب گرفتن، ارزان‌ترین و در دسترس‌ترین تفریحی است که شما بدون نگرانی به آن دست پیدا می‌کنید.

شما برای سفر به اینجا، بهترین زمان را انتخاب کردید. چون گرمای سوزاننده‌ی تابستان تمام شده و شما می توانید در هوای معتدل و مناسب پاییز بهترین خاطرات ساحلی را داشته باشید.

سفر به ویتنام برنامه‌ریزی خاصی نمی‌خواهد؛ مدارک اخذ ویزای ویتنام را برای کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر ارسال کنید و سپس با نگاهی به برنامه‌های سفر در وب سایت مقتدر سیر تعطیلات پیش‌رو را در ویتنام بگذرانید.

ماجراجویی در کشور کوه‌های آتش‌فشانی در تور فیلیپین

همین که برای سفر در پاییز فیلیپین را انتخاب کرده‌اید، مطمئن باشید بهترین خاطره را ساخته اید. در حقیقت شما برای این سفر با یک برنامه‌ریزی مناسب، به دنیای ناشناخته‌ای که کمتر در مورد آن شنیده‌اید قدم می‌گذارید.

با راهنمای‌هایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر ابتدا مدارک لازم برای دریافت ویزای فیلیپین را ارئه دهید و سپس با نگاهی به تقویم برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. می‌توانید ویزای فلیپین را اخذ کنید و سپس مسافر یکی از زیباترین کشور‌های دیدنی آسیا شوید.

مانیل اولین شهر اقامتی شماست، که باقیمانده از بقایای استعمار اسپانیا را دارد. معماری جامانده از آن روزگار به خوبی در همه‌ جای شهر خودنمایی می‌کند. در طول سفر که راهنمای فارسی زبان شما را همراهی می‌کند به شما پیشنهاد می‌دهد که زمانی را برای تماشای اینترامورس، قدیمی‌ترین محله‌ی شهر بگذرانید و از گذشته‌ی این شهر بیشتر بدانید.

برای تکمیل شدن دانشتان در مورد تاریخ فیلیپین و البته خرید مناسب به بازار دیویسوریا هم بروید. این بازار از قرن‌ها قبل در بخش چینی شهر راه افتاده و حالا به یک نقطه‌ی گردشگری تبدیل شده است، که گردشگران را به غیر از تماشای ساختار جذاب و قدیمی‌اش، بلکه به دلیل قیمت ارزان اجناس به آنجا می‌کشاند. البته سفر به فیلیپین فقط به این نقطه خلاصه نمی‌شود و اگر به ماجراجویی و هیجان علاقمند هستید، اینجا گزینه‌ی خوبی است.

جزیره «ال نیدو»، یکی از این منطقه‌هاست که شما می‌توانید در تورهای ترکیبی فیلیپین آن را از نزدیک ببینید. علاوه بر تصاویر کارت پستالی که روبه‌روی شما می‌گذاردُ بهترین و جذاب‌ترین بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی را هم برای گردشگران فراهم می‌آورد.دوچرخه‌سواری در ساحل، شنا در أعماق دریا، سقوط آزاد و پرش از ارتفاع از پرطرفدارترین سرگرمی‌هاست که گردشگران به سراغ آنها می‌روند.

همه‌ی خوشی‌ها و جذابیت‌های یکسفر ساحلی را می توانید رد نیای دیدنی کشور آتش فشان ها ببینید. به تماشای مواد باقیمانده از آتش‌فشان های قدیمی بروید و یا تا نزدیک کوچکترین کوه آتش‌فشان دنیا را ببینید و از این اعجاب شگفت زده شوید. خیلی ساده سری به وب سایت مقتدر سیر بزنید و بهترین تور فیلیپین را انتخاب کنید.

 

منبع : ویرلن

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.