به‌روزرسانی iOS 12.1 ویژگی مدیریت مصرف باتری را به آیفون‌های ۸، ۸ پلاس و X افزود

0

اپل با انتشار iOS 12.1 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید مانند فیس‌تایم گروهی (Group FaceTime)، پشتیبانی دو سیم‌کارت و ایموجی‌های جدید را به آیفون‌های جدید اضافه کرد.

اما اپل با این به‌روزرسانی به دنبال رفع برخی مشکلات کارایی و مدیریت انرژی روی آیفون‌های ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ هم بوده است.

اپل در دسامبر سال ۲۰۱۷ رسما پذیرفت برخی اوقات آیفون‌های قدیمی با عرضه یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری دچار افت کیفیت می‌شوند. آیفون‌های ۶، ۶ پلاس، ۶ اس، ۶ اس پلاس، ۷ و ۷ پلاس پس از یک به‌روزرسانی ضعیف‌تر می‌شدند و به‌خصوص در بحث باتری افت محسوسی داشتند.

کاربران برای مدت‌ها به این قضیه مشکوک بودند و برخی رسانه‌ها هم گزارش‌هایی منتشر کردند که نشان می‌داد اپل به طور عمد در صدد کنترل انرژی و قدرت آیفون‌های قدیمی است.

البته، اپل در نهایت پذیرفت که به طور عمدی دستکاری‌هایی را در آیفون‌های قدیمی انجام داده است ولی آن را برای بهبود تجربه کاربری مشتریان انجام داده و یک باگ یا حربه بازاریابی نیست.

اپل در ماه مارس با انتشار iOS 11.3، منوی Battery Health را به بخش Settings افزود تا کاربران آیفون‌های قدیمی بهتر بتوانند درباره وضعیت باتری و زمان تعویض آن اطلاعات کسب کنند.

Battery Health اطلاعاتی به کاربران درباره نحوه ذخیره‌سازی انرژی در باتری‌های لیتیوم -یون می‌داد تا بهتر بتوانند از باتری و آیفون خود استفاده کنند.

Battery Health در آیفون‌های جدید

حالا، اپل در iOS 12.1 این ویژگی را به آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ یعنی آیفون‌های ۸، ۸ پلاس و ۱۰ هم افزوده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد مدیریت انرژی و کارایی آیفون را بهتر انجام دهند و نسبت به سخت‌افزار و نرم‌افزاری که در دست دارند؛ مصرف بهتری داشته باشند.

این ویژگی به سادگی و از مسیر Settings > Battery > Battery Health در دسترس کاربران این مدل آیفون‌ها است و آن‌ها می‌توانند صریحا و به روشنی اطلاعاتی درباره وضعیت باتری دستگاه خود کسب کنند.

اپل با افزودن این ویژگی به آیفون‌های جدید، به کاربر این آزادی و انتخاب را می‌دهد که طوری از این دستگاه‌ها استفاده کند تا عمر باتری خیلی زود تمام شود یا اینکه با مدیریت بهینه عمر باتری، ساعت‌های بیشتری آیفون را روشن نگه دارد.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

عکس‌های ساده‌ای که به خاطر پرسپکتیو و زاویه دید، گیج‌کننده و تفکربرانگیز شده‌اند!

زاویه دید خیلی مهم است. این موضوع در زندگی هم صادق است. ما گاهی عادت نگاه کردن از یک زاویه دید خاص و گسترده نکردن نگاه خود را پیدا می‌کنیم و در نتیجه برداشت خیلی عجیبی از چیزهای ساده می‌کنیم. این طوری می‌شود که کارهایمان اشتباه از آب…

نحوه تماشای فیلم ها و سریال های تلویزیونی مارول به ترتیب درست – یک فهرست جالب

خب، اول اصلا باید پاسخ بدهیم که چرا ممکن است کسی از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مارول لذت ببرد و عاشق‌شان باشد.من خودم اصلا دوست‌دار این فیلم‌ها نیستم. ولی خب مگر من عاشق ژانرهایی از سای فای نیستم و از اینکه بقیه این دنیاها را درک…

مجموعه‌ای از «توتورو»های دست‌ساز در ستایش نماد استودیو جیبلی

تعدادی «توتورو»ی شکم گرد نمادین در انیمه My Neighbor Totoro از استودیو جیبلی به عنوان بخشی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌ جدید کلکسیونی است که به احترام این شرکت رویاساز ساخته شده.این مجموعه که توسط تیم‌هایی از صنعتگران همکار ناکاگاوا…

هوش مصنوعی کودکی بازیگران سریال فرندز Friends را بازسازی کرد!

هوش مصنوعی این روزها کارهای عجیب و غریبی می‌کند و حالا به یاری آن چهره کودکی بازیگران سریال فرندز Friends بازسازی شده است. این فناوری عجیب و غریب، نسخه‌های کودکی شش بازیگر معروف را ایجاد کرده.صفحه فیس بوک the_ai_dreams این کار را کرده،…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5