یک هتل زنجیره‌ای در سوئیس، به شما «متصدی شبکه‌های اجتماعی» می‌دهد تا با خیال راحت از سفرتان لذت ببرید

0

هتل‌های زنجیره‌ای بسیار معروف Ibis در اروپا یک خدمت جدیدی را به مشتریان خود آغاز کرده است تا از اقامت و سفر خود بیشتر لذت ببرند و نگرانی‌های دیجیتالی کمتری داشته باشید.

این هتل به مشتریان خود «social media sitter» پیشنهاد می‌دهد؛ چیزی شبیه به متصدی یا مراقب شبکه اجتماعی.

بسیاری از افراد به‌ویژه نوجوانان و جوانان با دنیای شبکه‌های اجتماعی آشنایی ندارند یا به خوبی قواعد و الفبای آن را نمی‌دانند. این دستیارهای شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به جای شما پست‌های اینستاگرامی بسیار جذابی منتشر کنند و حساب کاربری شما را همیشه به‌روز و زنده نگه دارند.

متصدی شبکه اجتماعی به حساب کاربری شما دسترسی دارد. درحالی‌که شما در شهر یا مکان‌های دیدنی سفرتان با خیال راحت می‌گردید؛ عکس‌ها را برای او می‌فرستید تا روی اینستاگرام منتشر کند. البته، خود آن‌ها هم می‌توانند به جای شما عکس گرفته و منتشر کنند.

سایت هتل‌های Ibis می‌گوید افرادی که متقاضی این سرویس هستند؛ باید رمزعبور حساب کاربری اینستاگرام خود را به متصدی شبکه اجتماعی خود بدهند.

این سایت می‌گوید شاید افرادی باشند که چندان آشنایی با اینستاگرام ندارند ولی می‌خواهند عکس‌هایی از سفر خود را با دوستان و افراد خانواده به اشتراک بگذارند. همین‌طور، برخی افراد همه‌جا به اینترنت متصل نیستند یا شرایط پست گذاشتن را ندارند.

هتل به این افراد کمک می‌کند حساب کاربری اینستاگرام خود را به‌روزرسانی کرده و پست‌هایی جذاب و حرفه‌ای منتشر کنند. دیگر نیاز نیست هنگام بیرون رفتن از هتل، نگران اینترنت و اینستاگرام و اسمارت‌فون خود باشند.

هتل Ibis می‌گوید تا کنون از این طریق به برخی از ستاره‌های واقعی شبکه‌های اجتماعی کمک کرده است بهترین پست‌ها و عکس‌ها را منتشر کنند و همیشه به‌روز باشند. حتی این افراد موفق شدند سطح دانش شبکه‌های اجتماعی خود را بالا ببرند و طرفداران بیشتری جذب کنند.

تمامی پست‌های منتشر شده توسط متصدی شبکه‌های اجتماعی دارای هشتک postedbysocialmediasitter# هستند و هزینه این سرویس از ۷۰ پوند یا ۷۹ دلار آغاز می‌شود.

عرضه و تقاضا در عصر دیجیتال

در حالی هتل‌های زنجیره‌ای قدرت‌مند و بزرگ ایبیس چنین سرویسی به میهمانان خود ارایه می‌کنند که سوال‌های زیادی در این مطرح است.

چه مکانیزم و سیستمی برای نگه‌داری اطلاعات حساب کاربری مشتریان طراحی شده است که بعد مورد سوءاستفاده قرار نگیرند؟

چگونه متصدیان شبکه‌های اجتماعی با رفتار، اخلاقیات، روحیات و سبک زندگی مشتری خود آشنا هستند تا بتوانند حساب کاربری اینستاگرام او را مدیریت و کنترل کنند؟

آیا حریم خصوصی کاربران و میهمان‌های هتل در این حوزه حفظ می‌شود؟ مثلا متصدی شبکه‌های اجتماعی پست‌های دیگر منتشر شده در فید را نمی‌بیند یا اگر می‌بیند؛ چقدر متعهد است که درباره‌شان صحبت نکند؟

و سوال‌های متعدد دیگری که به ذهن خطور می‌کنند و شاید باید یک روز میهمان این هتل‌ها بود تا به جواب رسید.

به هر حال، این حرکت هتل‌های ایبیس نشان می‌دهد چگونه می‌توان با نیازهای روز مشتری همگام شد و خدمات ارزش افزوده‌ای ارایه کرد که هم مشتری استقبال می‌کند و از سفر با خیالی آسوده‌تر لذت می‌برد و هم درآمدزایی بیشتری به همراه دارد.

دو نکته خنده‌دار دیگر که به ذهنم رسید. نخست اینکه باور کنیم واقعا افرادی هستند که نمی‌توانند بدون اینستاگرام پاشان را از هتل بیرون بگذارند و دوم اینکه حقوق متصدی‌های شبکه‌های اجتماعی چقدر است و به‌زودی شاهد رده جدیدی از مشاغل خواهیم بود که عمدتا جوان‌ترها حرفه‌ای‌تر هستند!

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

بیماری‌ها و مشکلات روانی می‌توانند به مانند همین غول‌های تصور شده توسط میدجرنی باشند، اما می‌توان…

تا وقتی کسی مبتلا به یک مشکل روانپزشکی نشده باشد یا آشنا و فامیلی نداشته باشد که مبتلا به شکل جدی آنها باشد، نمی‌داند که چقدر روی کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند. کسی که افسردگی ندارد، تعجب می‌کند که مثلا چطور کسی از قدم زدن یا غذای خوب یا…

25 آزمایش روانشناسی تاثیرگذار و به‌یادماندنی در تاریخ کدام‌ها هستند؟

تأثیرگذارترین آزمایش‌های روانشناختی در تاریخ رشته روانشناسی، یک رشته آزمایش گسترده هستند که هر یک در حیطه حوزه‌های تخصصی کوچکتر شکل گرفته‌اند. هر یک از این حوزه‌های تخصصی در طول سال‌ها با مطالعات و تحقیقات و آزمایش‌های به دقت طراحی شده،…

کشف خانه‌ای متروکه در فرانسه که پر از عروسک‌های به ظاهر شیطانی است!

برایان سانسیرو می‌نویسد که خانه‌ای متروک در فرانسه کشف کرده که به‌طور کامل توسط درختان انگور پوشانده شده  بود و گویی از دنیا پنهان بود. خود خانه عادی است، اما برخی آن را می‌توانند بدترین کابوس خود بدانند. اتاق‌ها مملو از چیزهای غیرعادی…

اگر این سلبریتی‌ها تا به امروز زنده بودند …

عوامل مختلفی روی طول عمر انسان‌ها تاثیر می‌گذارد. سبک زندگی، تعذیه سالم، ورزش، پیشگیری از بیماری‌ها، پرهیز از مصرف مواد، خواب و آسایش کافی، ژنتیک، هشیاری برای پیشگیری از حوادث.اما به هر حال طول عمر برخی از انسان‌ها کوتاه‌تر از امید به…

آخرین «نمونه» مقاوم – هر یک از اینها، آخرین چیزهای سالم به جا مانده در طول تاریخ هستند

از برخی جنبه‌های تاریخی چیزهای قالب توجهی به جا مانده، مثلا هزاران سکه از یک دوره تاریخ یا ده‌ها زره یا شمشیر یا کتاب‌های پوستی فراوان. اما برخی چیزها هم آنقدر نادر از بلایایی طبیعی و فساد و آتش‌سوزی‌های در امان مانده‌اند که تبدیل به آخرین…

مجموعه عکس‌های پرتره زیبا هیلاری گولد از افراد مسن سندرم داون، پیش‌فرض‌های ذهنی ما را به چالش می‌کشد

یک مجموعه عکس با معنا و زیبا گرفته شده توسط هیلاری گولد، با عنوان «من اینجا هستم» این تصور نادرست مردم را به چالش می کشد که افراد مبتلا به سندرم داون تا سنین پیری نمی‌توانند زندگی گنند.برای مثال هیلاری گولد، عکس پرتره جوآن، زنی 84 ساله…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5