موزیلا در پی راه‌اندازی نسخه بدون تبلیغات فایرفاکس با هزینه ۵ دلار در ماه است

0

وب‌گردی بدون مسدود کردن تبلیغات می‌تواند تجربه بسیار بد و ترسناکی باشد. ده‌ها آگهی زشت و پاپ‌اپ دایم مزاحم شما شده یا ویدیوهای خودکار با صدای بلند شروع به پخش شدن می‌کنند.

البته، در این میان هستند سایت‌هایی که روی تولید محتوا تمرکز دارند و سعی می‌کنند از تبلیغات کمتری استفاده کرده یا این تبلیغات برای مخاطب آزاردهنده نباشد. همین‌طور، سایت‌هایی هستند که درآمد حاصل از تبلیغات را برای تولید محتوای بهتر و ارایه به مخاطب هزینه می‌کنند.

اما همه کاربران نمی‌توانند این‌گونه سایت‌ها را پیدا و عضو شوند تا یک محتوای خوب با تبلیغات کمتر بخوانند. موزیلا می‌خواهد این مشکل را حل کند.

این شرکت در ماه گذشته از ارایه یک نسخه پولی و اصطلاحا پریمیوم مرورگر وب محبوب فایرفاکس خبر داد. اکنون، صفحه این نسخه فایرفاکس برای پیش‌ثبت‌نام و نظرسنجی راه‌اندازی شده است.

آن‌طور که در این صفحه نوشته شده است؛ هزینه شارژ این نسخه فایرفاکس ۴.۹۹ دلار در ماه بوده و به شما اجازه می‌دهد وارد سایت‌های خبری و رسانه‌ای شوید که بدون تبلیغات هستند تا با خیال راحت محتواهای متنوع و با کیفیتی را مطالعه کنید.

شعار این نسخه پولی فایرفاکس «Support the sites you love, avoid the ads you hate» انتخاب شده است: پشتیبانی از سایت‌هایی که شما دوست دارید تا از ارایه تبلیغات به شما اجتناب کنند.

موزیلا توضیح می‌دهد که می‌خواهند با برخی از ناشران معروف وب وارد مذاکره و همکاری شوند تا تجربه کاربری بهتری به کاربران ارایه دهند. موزیلا می‌گوید هزینه دریافت شده از کاربران را به طور مستقیم به دست سایت‌های تولیدکننده محتوا خواهد رساند تا محتواهای بهتری بدون تبلیغات یا المان‌های منحرف‌کننده بسازند.

فراتر از یک مرورگر بدون تبلیغات

نسخه پریمیوم فایرفاکس فقط به بازدید از سایت‌های بدون تبلیغات محدود نمی‌شود و شامل چندین ویژگی بزرگ دیگر است. شما می‌توانید نسخه صوتی مطالب را دانلود و گوش کنید؛ مطالب را بوک‌مارک کرده و در یک هماهنگ‌سازی میان دستگاه‌های مختلف روی یک دستگاه دیگر مطالعه کنید یا بهترین اپلیکیشن‌ها و مطالب را به صورت پیشنهادی دریافت کنید.

موزیلا می‌گوید یکی از ویژگی‌های بزرگ فایرفاکس پریمیوم؛ سیستم سینک خواندن است. یعنی وقتی روی لپ‌تاپ یک مقاله را نیمه مطالعه کرده و بعد رها می‌کنید؛ وقتی دوباره روی گوشی موبایل یا تبلت این مقاله را باز می‌کنید؛ بتوانید ادامه مقاله را بخوانید. همانند ویژگی سینک خواندن در اپلیکیشن Pocket که حالا می‌تواند در یک مرورگر وب پیاده‌سازی شود.

البته، بسیاری از این ویژگی‌های گفته شده برای فایرفاکس پولی را می‌تواند با نصب چند افزونه روی نسخه رایگان هم به دست آورد ولی همیشه اعتماد کردن به افزونه‌ها و شرکت‌های ثالث می‌تواند دردسرآفرین باشد.

قرار است تجربه وب‌گردی بدون تبلیغات در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل در دسترس قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست این نسخه فایرفاکس دقیقا چه زمانی عرضه می‌شود یا مکانیزم پرداخت هزینه ماهیانه آن چقدر است و مثلا اگر فردی اشتراک سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله بگیرد؛ از تخفیف برخوردار خواهد شد یا خیر!

فعلا صفحه فایرفاکس پریمویم راه‌اندازی شده و می‌توانید برای دریافت نسخه بتای آن ثبت‌تام کنید.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های نوستالژیک: آدم‌های و تلویزیون‌هایشان در دوره اوج تلویزیون

دوره اوج شکوه تلویزیون کی بود؟ دست‌کم دوره اوج مونواوگ چه زمانی بود؟یک زمانی تلویزیون پیشرفته‌ترین وسیله ارتباطی ما با دنیای خارج بود. الان تلویزیون‌های هوشمند، گوشی و تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها جای آن به اصطلاخ متکلم وحده را گرفته‌اند.…

بازسازی چهره شاعران ایرانی به کمک هوش مصنوعی Midjourney (میدجرنی)

چه کسی می‌داند مولدهای متن به عکس هوش مصنوعی در آینده به کدام سمت خواهند رفت. به نظر من روز به روز پیشرفته‌تر و متنوع‌تر می‌شوند.امروز داشتم فکر می‌کردم گاهی لازم می‌شود که شما باری تصویرسازی بهتر به جای توصیف متنی، ترکیبی از توصیف متنی…

عکس‌های قدیمی از یخ‌فروش‌های آمریکایی

یخ‌فروش‌ها در دوران قدیم اهمیت زیادی داشتند. قبل از رواج یخچال‌های مدرن، زندگی بدون آنها مختل می‌شد.عکس‌های این نوشته نگاهی اجمالی به دوران گذشته می‌اندازند، زمانی که صدای یخ‌فروش‌ها و شکستن بلوک‌های یخی در خیابان‌ها طنین‌انداز می‌شد.…

تصاویر طبقه‌بندی شدن پنتاگون البته «تخیلی» و حاصل میدجرنی از بازیابی یوفوها و برنامه‌ مهندسی معکوس…

بشقاب پرنده مخفف عبارت Unidentified Flying Object است. به هر شیء یا پدیده‌ای اطلاق می‌شود که در آسمان مشاهده شود و به راحتی قابل شناسایی یا توضیح نباشد. بشقاب پرنده‌ها اغلب با ادعا‌های مربوط به فضاپیما‌های فرازمینی مرتبط هستند، اما می‌توان…

خودکشی دسته جمعی در دمین آلمان در پایان جنگ جهانی دوم

خودکشی دسته جمعی در دمین به رویداد غم‌انگیزی اشاره دارد که در پایان جنگ جهانی دوم در شهر دمین آلمان رخ داد. در اواخر‌آوریل و اوایل ماه مه 1945، هنگامی که نیرو‌های شوروی در حال پیشروی به سمت شهر بودند، بسیاری از ساکنان آن، از جمله زنان،…

هنرمندی با این تصاویر جالب پیش چشم ما مجسم کرده که اگر 10 بنای تاریخی و اسطوره‌ای معروف، سالم و…

یکی از جالب‌ترین چیز‌ها در مورد مطالعه تاریخ، یادگیری چیز‌های شگفت‌انگیزی است که نیاکان ما ایجاد کرده‌اند. اما برخی از یادگارهای آنها از بین رفته‌اند و فقط ویرانه‌های آنها باقی هستند و در مواردی همین ویرانه‌ها هم نیستند و فقط توصیف‌های متنی…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.