معرفی محبوبترین بازی های پاییز 98 برای گوشی های اندروید

0

رپورتاژ

با فرارسیدن فصل پاییز موج جدیدی از بازی های دیجیتالی از سوی کمپانی های سازنده عرضه می شود که شور شوق تازه ای در بین دوستاران بازی های کنسول ، پی سی و گوشی های موبایل ایجاد می کند .

در این فصل بخصوص بازی های ورزشی با شروع فصل جدید آنها به صورت گسترده عرضه و یا آپدیت می شوند از که از محبوبترین آنها می توان به بازی فوتبالی فیفا ، PES ، دریم لیگ و … اشاره کرد . در این پست قصد معرفی برخی از بازی های محبوب در فصل پاییز را داریم . با ما همراه باشید …

بازی های اندرویدی :

با گسترش استفاده از گوشی های تلفن همراه و بخصوص سیستم عامل اندروید ، امکان دسترسی به بازی های دیجیتالی موبایلی نیز به شدت افزایش یافت و شرکت های تولید کننده ی جدیدی پا به این عرصه گذاشتند . امکانات بسیاری که بازی های اندرویدی در اختیار کاربران قرار میدهند اصطلاحا دست سازنده ی بازی را در استفاده از تکنولوژی های روز باز گذاشته است و بازی سازها نیز در جهت افزایش جذب مخاطب روز بروز از تکنیک های خاصی در بازی های خود استفاده می کنند . دانلود بازی اندروید نیز به دلیل وجود مارکت های خارجی و داخلی زیاد و همچنین وجود سایتهایی که بازی ها را به صورت رایگان منتشر می کنند بسیار بیشتر از پیش شده است .

بازی فوتبال eFootball PES 2020 :

PES یکی از محبوبترین بازی های فوتبالی برای تمامی پلتفرم های بازی است که از طرف کمپانی بسیار مشهور Konami  عرضه شده است . این بازی که یکی از محبوبترین بازی های فوتبالی تاریخ نامگذاری شده است در نسخه ی سال 2020 خود نام خود را از PES به eFootball PES تغییر داده است .

نسخه ی اندروید بازی در اواسط اکتبر ماه به صورت رسمی ارائه شده است. Pes 2020 اندروید با تغییرات بسیاری مواجه شده است که از مهمترین آنها می توان به افزایش قابل توجه کیفیت گرافیکی بازی ، گیم پلی بسیار نرم و بهینه شده ی بازی ، بهره گیری از استادیوم ها و ورزشگاه های بیشتر بهمراه خریداری لایسنس تیم های بیشتر و … .

همچنین از مهمترین ویژگی های این بازی جذاب امکان انجام بازی به صورت انلاین می باشد که جذابیت بازی را دوچندان می کند . بهره مندی از سرور های بسیار پرقدرت و عدم وجود محدودیتی برای کشور عزیزمان ایران ، این گزینه را برای کاربران ایرانی بسیار جذاب خواهد کرد .

بازی بسیار جذاب کال اف دیوتی موبایل :

یکی دیگر از بازی های جذاب که در یکی دو ماه اخیر بسیار رواج پیدا کرده و همه گیر شده است بازی بسیار جذاب call of duty  نسخه موبایل است . کاربران با دانلود کال اف دیوتی موبایل می توانند علاوه بر داشتن یک بازی اول شخص جذاب و هیجان انگیز ، یک بازی بتل رویال نیز دانلود کرده باشند. مهمترین ویژگی این سری از بازی های کال اف دیوتی که در نسخه ی 1 عرضه شده است، امکان بازی به شکل بتل رویال همچون بازی های پابجی و فورتنایت است که در یکی دوسال اخیر در بین کاربران بسیار پرطرفدار شده است . این بازی بسیار جذاب دارای گرافیکی خارق العاده با گیم پلی بسیار جذاب است که به صورت تخصصی برای گوشی های تلفن همراه طراحی و تولید شده است . بهره مندی از ویژگی هایی همچون امکان ارتقاء و اپدیت اسلحه ، امکان بازی مالتی مدیا با دوستان و … جذابیت این بازی را دو چندان کرده است .

باز هم کلش اف کلنز !

از دیگر بازی های بسیار محبوب که در تمامی فصول از صدر نشینان تمامی پلتفرم های گوشی تلفن همراه می باشد بازی کلش اف کلنز است . این بازی بسیار جذاب که به صورت گسترده ای در حال انجام است چنان جذابیتی در بین بازی کنندگان دارد که بعد از بیش از 4 5 سال همچنان از محبوبترین بازی های گوشی های تلفن همراه شناخته میشود و با گسترش هر چه بیشتری دسترسی به تلفن همراه و اینترنت در داخل کشور ، به طرفداران میلیونی آن بسیار اضافه شده است . یکی از بهترین راه ها برای آموزش استراتژیهای کلش اف کلنز استفاده از نسخه ی مود شده ی کلش اف کلنز است . کلش اف کلنز هک شده با بازی های مود شده ی دیگر تفاوتی اساسی دارد و آن هم در آنجاست که نسخه ی هک شده ی بازی به سرور اصلی متصل نیست . در نتیجه کاربر از این سرور بیشتر برای تست و افزایش مهارت های خود می تواند استفاده کند .

در این نسخه تمامی امکانات به صورت نامحدود وجود دارد و کاربر می تواند به راحتی در میدان های نبرد استراتژی های مختلف را تست کرده تا توانایی خود در میدان اصلی را بسیار افزایش دهد .

پابجی ، اوج هیجان

پابجی بدون هیچ شکی از محبوبترین بازی های چند سال اخیر تمامی پلتفرم های بازی می باشد . از کنسولها گرفته تا گوشی های تلفن همراه . جذابیت بسیار بالای این بازی و امکان انجام آنلاین بازی ، شرکت کردن تیمی برای پیروزی یک فرد و … که همراه شده است با نبرد های تن به تن ، تک تیر اندازی و … این بازی را به عنوان یکی از برترین بازی های آنلاین تاریخ تبدیل کرده است . از دیگر بازی هایی که در سبک بتل رویال طرفدران بسیاری پیدا کرده اند می توان به فورتنایت ، فری فایر و … نیز اشاره کرد .

مرجع دانلود :

در این پست به معرفی برخی از محبوبترین بازی های پاییز سال 1398 پرداختیم که بیشترین تعداد دانلود را در سایت کافه اپس اندروید داشته اند . در این وبسایت کاربران امکان دانلود انواع بازی ها و اپلیکیشن های android و همچنین ios را با استفاده از سرور های پرسرعت و ایرانی خواهند داشت که در حجم دانلودی انها نیز صرفه جویی خواهد شد . این وبسایت با ادرس https://coffeeapps.ir قابل دسترسی می باشد .

منتظر کامنتهای زیباتون و معرفی بازی مورد علاقتون هستیم …

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.