بهترین اپلیکیشن‌ها برای سفارشی‌سازی گوشی اندرویدی

0

یکی از دلایل انتخاب گوشی اندرویدی نسبت به iOS در قابلیت‌های سفارشی‌سازی متنوع آن است.

اندروید به کاربران اجازه می‌دهد همه ظاهر رابط کاربری را تغییر دهند تا احساس استفاده از یک گوشی تازه را داشته باشند. پیکسل به پیکسل، بخش به بخش و مورد به مورد می‌توان اندروید را دستکاری و سفارشی‌سازی کرد.

علاوه بر خود تنظیمات اندروید، ده‌ها اپلیکیشن نیز به کاربران کمک می‌کنند تا ظاهری جدید به گوشی خود بدهند. سایت گیزمودو فهرسیت از اپلیکیشن سفارشی‌سازی گوشی‌های اندرویدی تهیه کرده است که با هم مرور می‌کنیم:

KWGT

برنامه KWGT یا Kustom Widget Maker به شما اجازه می‌دهد یکی از ویژگی‌های بزرگ اندروید را سفارشی‌سازی کنید و آن‌ها ویجت‌ها هستند. شما می‌توانید برای هر چیزی یک ویجت مناسب با نیاز خودتان بسازید. انواع ساعت‌ها، تقویم‌ها، پخش‌کننده‌ها، اطلاعات آب‌وهوا و غیره را می‌توانید به شکل‌های بسیار هیجان‌انگیزی درآورده و استفاده کنید. گزینه رایگان آن روی گوگل‌پلی همراه با تبلیغات است ولی با پرداخت هزنیه ۴.۴۹ دلاری می‌توانید از شر تبلیغات هم خلاص شوید (لینک دانلود).

Resplash

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی از اندروید که می‌توانید مطابق سلیقه خودتان سفارشی‌سازی کنید؛ عکس‌های پس‌زمینه یا والپیپرها هستند. با اپلیکیشن Resplash می‌توانید انواع تصاویر جالب را از کتابخانه این اپلیکیشن درباره هر موضوعی دانلود و استفاده کنید. همیشه عکس‌های این گالری در حال تغییر و افزوده شدن هستند تا با چند کلیک جلوه جدیدی به گوشی خود بدهید (لینک دانلود).

Nova Launcher

اپ‌های لانچر در اندروید به ابزارهای بی‌محدودیتی برای سفارشی‌سازی یک گوشی تبدیل شدند. از تغییر والپیپر و آیکون‌ها و منوها بگیرید تا هر چیزی و از جمله تب‌های جدید توسط لانچرها شدنی است. Nova Launcher یکی از پیشروترین لانچرها روی اندروید است. ویژگی‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد ولی در عین حال به سادگی می‌توانید این همه ویژگی و قابلیت را سریعا استفاده کنید (لینک دانلود).

Walli

یک ابزار دیگر برای بازی با والپیپرها و انتخاب از میان یک مجموعه بسیار غنی و متنوع در سبک‌ها و سوژه‌ها که انگار هیچ‌گاه تمام شدنی نیستند. این اپلیکیشن همراه با تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است چون برخی از هنرمندان و کاربران حرفه‌ای این تصاویر را می‌سازند (لینک دانلود).

Zedge

این اپلیکیشن پا را فراتر از انتخاب و تغییر والپیپر گوشی گذاشته و به شما اجازه می‌دهد مقداری عکس‌ها را دستکاری کنید؛ رنگ‌ها  و منوها را تغییر دهید و پس از چند دقیقه یک گوشی با ظاهری بسیار جدید و مدرن داشته باشید. مثلا، می‌توانید با انتخاب تصویر، یک آهنگ زنگ مناسب آن انتخاب کنید. این اپ هم با تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای همراه است (لینک دانلود).

SwiftKey

صفحه‌کلید یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی است که تقریبا روزانه ده‌ها بار سراغ‌اش خواهید رفت. تجربه کاربری یک صفحه‌کلید خوب و افزودن امکانات و قابلیت‌های جدید به آن می‌تواند دنیای گوشی شما را تغییر دهد. SwiftKey یکی از بهترین صفحه‌کلیدهای اندرویدی است که اجازه می‌دهد از عکس‌ها و تم‌های مختلف برای تغییر ظاهر آن استفاده کنید یا با رنگ‌ها و سفارشی‌سازی کلیدها، تجربه کاربری بهتری رقم بزنید (لینک دانلود).

Action Launcher

یکی دیگر از محبوب‌ترین برنامه‌های لانچر در گوگل پلی‌استور است که فهرستی طولانی از ویژگی‌ها برای کنترل آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه، جعبه جست‌وجو، اعلان‌ها، ویجت‌ها، داک‌ها، منوها و غیره به دست می‌دهد. برخی از این ویژگی پولی هستند و باید برای استفاده از آن‌ها ۴.۹۹ دلار بپردازید (لینک دانلود).

Smart Launcher

برای تغییر بی‌دردسر برخی از آیکون‌ها، ویجت‌ها، والپیپرها و سفارشی‌سازی بخش‌ها و اجزای دیگر در اندروید سراغ Smart Launcher بروید. این لانچر سعی می‌کند بدون اینکه کل یک تمپلت را تغییر دهد؛ در آیکون‌ها و منوها و پس‌زمینه تغییراتی ایجاد کند. همانند دیگر اپلیکیشن‌ها برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته باید ۱.۹۹ دلار بپردازید (لینک دانلود).

PixBit Pixel Icon Pack

وقتی می‌خواهید از برنامه‌های لانچر استفاده کنید؛ نیاز به آیکون‌ها، ویجت‌ها، عکس‌های پس‌زمینه و چیزهای دیگری دارید تا ظاهر گوشی را متفاوت کنید. این برنامه از ۲۵ لانچر معروف اندروید پشتیبانی کرده و آیکون، والپیپر، ویجت و طرح‌های گرافیکی هنری مورد نیاز آن‌ها را تامین می‌کند. در این اپلیکیشن تقریبا برای هر چیزی می‌توانید چندین نماد پیدا کنید (لینک دانلود).

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

این هنرمند با خلاقیت‌های خوب خیابان‌های پر از کسالت و یکنواختی را زیبا کرده و یک لحظه لبخند بر لب…

خیابان‌های پر از سر و صدا و چهره‌های خمو، خیابان‌هایی با تزئینات و پیام‌های فوق‌العاده تکراری، خیابان‌هایی که زحمت با شادی‌های اندک مردم شریک می‌شوند و مردم را یک آن با هم می‌کنند. این است توصیف شاید بدبینانه خیابان‌های ما.ما واقعیت این…

سرژ ورونوف: پزشکی که بیضه‌های میمون‌ها را به مردها پیوند می‌زد تا آنها را جوان کند!

یکی از پر شورترین ارائه‌ها و سخنرانی‌ها در کنگره بین‌المللی جراحان در لندن در سال 1923 توسط جراح فرانسوی متولد روسیه به نام سرژ ورونوف انجام شد.سه سال پیش‌تر، ورونوف با آزمایش‌های بحث‌برانگیز پیوند غده‌ که به ادعای خودش آدم‌ها را چند…

روجلدهای خاطره‌انگیز مجموعه کتاب های طلایی که کودکی‌مان را رنگی می‌کردند!

عبدالرحیم جعفری، پایه گذار انتشارات امیرکبیر و کتاب های طلایی، است. او ۱۲ آبان ۱۲۹۸ در تهران زاده شد. عبدالرحیم جعفری در سال ۱۳۲۸ انتشارات امیرکبیر را پایه گذاشت. و در سال ۱۳۴۰ انتشار مجموعه ی کتابهای طلائی را آغاز کرد. کتابهای طلایی مجموعه…

تصور واقعیت دگرگون به کمک میدجرنی – گالری عکس

تاریخ دگرگون یک ژانر جذاب است که به بررسی چگونگی تغییر مسیر تاریخ در صورت رخ دادن برخی رویداد‌های کلیدی به گونه‌ای متفاوت می‌پردازد.یک تغییر جزئی یا یک واگرایی عمده می‌تواند تخیل ما را به کار بیندازد تا آینده‌ای کاملا متفاوت که الان جزو…

تاریخچه جذاب تلفن‌های خودرو با مرور عکس‌های قدیمی دهه 1940 تا 1980

ماشین و تلفن، زمانی دو اختراع پیشگامانه بودند. جالب است که این دو تنها یک دهه از یکدیگر جدا بودند. خودرو و تلفن به ترتیب در سال‌های 1885 و 1875 اختراع شده بودند. اما اگر فیلم‌های قدیمی را دیده باشید می‌دانید که خیلی‌ها پیش‌تر از موبایل‌های…

کهن‌ترین درختان جهان

" بث مون " عکاسی است که در سانفرانسیسکو زندگی می کند و بیش از 14 سال از عمرش را صرف شناسایی و عکاسی از قدیمی ترین درختان جهان کرده است. او به کشورها و سرزمین های دورافتاده سفر می کند تا از درختان قطور قدیمی تصاویر زیبایی را ثبت کند. او می…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.