نسخه رسمی iOS 14 با ویجت‌ها و اپلیکیشن‌هایی برای سفارشی‌سازی صفحه اصلی منتشر شد

0

اپل به طور غافل‌گیرانه‌ای نسخه نهایی توسعه‌دهنده‌ iOS 14 موسوم به Golden Master را ۱۶ سپتامبر به طور عمومی منتشر کرد.

معمولا نسخه بیلد GM یک نسخه کاندید رسمی انتشار برای عموم کاربران است و فقط برای اطمینان از عدم وجود مشکل در آن تا روز انتشار رسمی، در اختیار توسعه‌دهنده‌ها قرار می‌گیرد. کاربران عادی هم به تدریج می‌توانند به این نسخه جدید دسترسی و آن را دانلود و نصب کنند.

اپل همزمان با انتشار iOS 14، نسخه‌های جدید iPadOS 14 و tvOS 14 و watchOS 7 را نیز عرضه کرده و تنها macOS Big Sur هنوز باقی مانده است.

دانلود و نصب iOS 14

توسعه‌دهنده‌های اپل می‌توانند از طریق سایت Apple Developer فایل‌های iOS 14 را دانلود و نصب کنند. همین‌طور، افرادی که نسخه بتای iOS 14 را روی دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپد تاچ دارند؛ می‌توانند فایل‌های آی او اس جدید را به صورت OTA دریافت و سیستم‌عامل دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کنند.

بزرگ‌ترین ویژگی iOS 14 به ویجت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مربوط می‌شود که برای اولین بار پس از سال‌ها اجازه می‌دهند صفحه خانگی و اصلی دستگاه‌های اپل را سفارشی‌سازی و سامان‌دهی کرد.

هم‌اکنون، در اپل‌استور اپل برنامه‌های سازگار با نسخه جدید iOS عرضه شده تا توسعه‌دهنده‌ها بتوانند این اپلیکیشن‌های را برای قابلیت‌های جدید این سیستم‌عامل تست و بررسی کنند.

اپل اعلام کرده توسعه‌دهنده‌ها اجازه ارسال اپلیکیشن‌های سازگار با ویژگی‌های iOS 14 و iPadOS 14 را دارند. این ویژگی‌ها شامل ویجت، App Clips و بهبود ARKit می‌شوند.

کاربران با قابلیت اپ کلیپس می‌توانند پیش از نصب یک اپلیکیشن، بخشی از آن را تجربه کنند و اگر خوششان آمد، نرم‌افزار را به طور کامل نصب کنند.

ویژگی ویجت هم اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های جدید به صورت یک ویجت به صفحه خانگی اضافه شوند. از دیگر ویژگی‌های مهم iOS 14 می‌توان به App Library اشاره کرد که اجازه می‌دهد کاربران اپلیکیشن‌ها را در صفحه اصلی هوم پنهان کنند.

اپلیکیشن‌های سازگار با iOS 14

در حال حاضر، اپلیکیشن‌های سازگار با iOS 14 جذابی روی اپ‌استور منتشر شده است که می‌تواند تجربه کاربری کار با آیفون و آیپد را به طور کامل دستخوش تغییر و تحول قرار دهند.

برای مثال، اپلیکیشن کلاینت توییتر Aviary یک ویجت به شما می‌دهد ۱، ۲ یا ۴ توییت آخر اکانت خود را روی صفحه خانگی هوم آیفون مشاهده کنید. براساس اندازه ویجتی که انتخاب کردید، این تعداد از توییت آخر شما نمایش داده می‌شود. به طور مرتب، Aviary از روی تایم‌لاین توییتر شما، آخرین توییت‌ها را خوانده و روی صفحه هوم نمایش می‌دهد.

Brief یک اپلیکیشن خبرخوان تازه است و بسیار مینیمالیستی است که مهم‌ترین اخبار روز دنیا را در صفحه هوم به شما نشان خواهد داد. Brief می‌خواهد کاری کند که دیگر شما نیازی به کلیک کردن و گشتن دنبال اخبار نباشید.

اپلیکیشن جذاب دیگر سازگار با iOS 14، یک موزیک پلیر به نام Soor است. این برنامه در ویجت‌هایی با اندازه‌های مختلف برای آیفون عرضه شده و روش جدیدی برای گوش دادن به موسیقی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید یک آهنگ محبوب را گوش دهید یا فهرستی از آهنگ‌های محبوب و آلبوم‌های دلخواه بسازید.

Readdle یک وجت برای اپلیکیشن Calendar است و می‌تواند تقویم را به سبک تازه‌ای در صفحه هوم iOS نشان دهد. همین‌طور، باید به ویجت‌های Spark Mail و Documents هم اشاره کرد که باز هم روشی برای دسترسی سریع به ایمیل‌ها و فایل‌ها هستند.

در حوزه اپلیکیشن‌های تناسب اندام و فیتنس می‌توان به برنامه‌های ++Pedometer و Personal Best Workouts اشاره کرد. برای ردیابی خوب می‌توان از وجت‌های جذاب Pillow Automatic Sleep Tracker استفاده کرد.

چندین اپلیکیشن برای افزایش بهره‌وری، بازدهی روزانه و دستیار شخصی مانند Day One Journal در اپ‌استور برای iOS 14 یافت می‌شود.

توسعه‌دهنده‌های iOS دارند به سرعت انواع ویجت‌ها و App Clips را برای نسخه جدید این سیستم‌عامل طراحی می‌کنند تا هر کاربری به دنیای بی‌نهایتی از ویجت‌ها برای صفحه خانگی آیفون یا آیپد خود دسترسی داشته باشد.

منبع: + و +


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

عکس‌هایی که به ما جلوه‌ای عجیب و جالب از دوره ویکتوریایی و ادواردین در انگلیس می‌دهند

دورهٔ ویکتوریا یا دورهٔ ملکه ویکتوریا، که گاهی دورهٔ ویکتوریایی نیز گفته می‌شود، دورهٔ اوج انقلاب صنعتی در بریتانیا و اوج امپراتوری بریتانیا بود.پس از ویلیام چهارم، که خود جانشین جرج چهارم بود، در ۱۸۳۷، ملکه ویکتوریای ۱۸ساله به تخت…

داستان واقعی اسکینر: روانشناس مشهور دهه ۱۹۴۰- آیا او واقعا دخترش را در داخل یک جعبه برای آزمایشاتش…

بوروس فردریک اسکینر معروف به بی‌اف اسکینر یک روانشناس، رفتارشناس، نویسنده، مخترع و فیلسوف اجتماعی آمریکایی بود. او در ۲۰ مارس ۱۹۰۴ در Susquehanna در پنسیلوانیا به دنیا آمد و در ۱۸ اوت ۱۹۹۰ در کمبریج، ماساچوست درگذشت.اسکینر بیشتر به خاطر…

توهم کوتارد: آنهایی که تصور می‌کنند مدتهاست مرده‌اند!

«می‌اندیشم پس هستم»  Cogito, ergo sum با این حال همه کسانی که می‌اندیشند با این باور دکارت موافق نیستند.محتوای تفکر برخی از افراد مبتلا به یک اختلال عصبی روانپزشکی نادر، معروف به سندرم کوتارد، به جای اینکه به حس بودن منجر شود، به احساس…

نقاشی‌هایی که به بالاترین رقم‌ها قیمت‌گذاری و فروخته شده‌اند

در اینجا می خواهیم لیستی از گران‌ترین نقاشی هایی که در بازار حراجی‌ها به فروش رسیده اند را با هم مرور کنیم. البته هر لحظه امکان تغییر این لیست و جایگزینی نقاشی های دیگری وجود دارد ولی در آن صورت هم می توان نقاشی های زیر را جزء گرانترین های…

21 مهارتی که ای کاش در مدرسه یا جای دیگر مقدمات آنها را به ما می‌آموختند!

درس و دانشگاه بسیارند، اما وقتی وارد کار واقعی و زندگی می‌شوید می‌بینید که مهارت‌های زیادی لازم دارید تا تبدیل به یک آدم موفق شوید یا به آرامش و خوشبختی بیشتری در زندگی برسید. گاهی دوره‌های آموزشی خوبی برای آنها وجود دارد و گاهی هم باید…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5