۱۰ اپلیکیشن یادگیری از راه دور که به شما کمک می‌کنند مهارت‌های جدیدی در خانه یاد بگیرید

0

این روزها اکثر مردم در خانه مشغول تحصیل یا کار هستند.

کرونا باعث تغییر قواعد زندگی شده است. دانشگاه‌ها، مدارس و کلاس‌های درس تعطیل شدند و آموزش مجازی و یادگیری الکترونیکی رونق گرفته است. دنیای بیرون از خانه خشن و بی‌رحم است و درون خانه ناچار هستیم ذهن‌مان را با چیزهایی غیر از فیلم و بازی به چالش بکشانیم.

شاید بهتر باشد این‌طوری که ماجرا نگاه کنیم که بهترین فرصت برای یادگیری یک مهارت جدید است. مهارتی که شاید سال‌ها است در انتظار فرصتی برای یادگیری آن هستید و اکنون کرونا این فرصت را به شما داده است.

در ادامه می‌خواهیم ۱۰ اپلیکیشن سطح بالا برای یادگیری چیزهای جدید از راه دور را به شما آموزش دهیم. شما می‌توانید با این اپلیکیشن‌ها در کنار خانواده و فرزندان خود آموزش ببینید و قوی‌تر شوید تا دوباره جهان بیرون از خانه با انسان مهربان شود:

یادگیری همه‌چیز: Udemy

Udemy یک اپلیکیشن یادگیری همه منظوره است که انواع مختلف مهارت‌های مختلف را در بیش از ۱۳۰ هزار دوره و بیش از ۲ هزار موضوع در دسترس شما قرار می‌دهد.

شما با اپلیکیشن Udemy می‌توانید توسعه وب، امور مالی، مدیریت کسب‌وکار، ترفندهای افزایش بهره‌وری در محل کار، ترفندهای کار با نرم‌افزار ورد، طراحی، بازاریابی، زبان، موزیک، عکاسی و فیلم را یاد بگیرید.

حتی در این برنامه کلاس‌های بدن‌سازی و تناسب اندام یا برای بهبود درس دادن برای معلمان نیز وجود دارد. روی Udemy هر دو نوع محتوای رایگان و پولی ارائه می‌شود و شما می‌توانید هر چیزی که نیاز دارید را روی آن پیدا کنید (لینک دانلود اندروید و iOS).

آموزش‌های ویدیویی چهره‌های آشنا: Masterclass

در این اپلیکیشن می‌توانید ویدیوهای آموزشی و سرگرمی از چهره‌های آشنا برای همه ببینید. این ویدیوها با سبک بسیار زیبایی ساخته شده‌اند و با شعار «learn from the best» پای درس بیش از ۷۰ متخصص مشهور در حوزه‌های مربوطه می‌نشینید.

از آشپزی تا تولید موسیقی، نحوه فکر کردن علمی تا ذهن آگاهی، آموزش بازیگری توسط ناتالی پورتمن تا موضوع‌های سرگرم‌کننده دیگری که شما علاقه دارید. برای دسترسی به همه دوره‌های ویدیویی باید مشترک سرویس‌های Masterclass شوید و حتی برخی موارد را خریداری کنید (لینک دانلود اندروید و iOS).

سخنرانی عمومی: TED Masterclass

شاید دو اپلیکیشن Masterclass و TED Masterclass نامی مشابه هم داشته باشند ولی در دو حوزه کاری متفاوت هستند. اپلیکیشن TED روی آموزش سخنرانی‌های عمومی تمرکز دارد و به شما یاد می‌دهد چگونه برای یک سخنرانی یادداشت‌برداری کنید یا از ابزارها و فناوری‌های غالبا پیشرفته و پیشگام معرفی شده در دوره‌های TED برای بهبود سخنوری و حضور در برنامه‌های زنده و گفت‌وگوهای شخصی استفاده کنید.

با این اپلیکیشن ترفندهای زیادی برای صحبت کردن، بهبود صدا، بیان کلمات و جملات به صورت تاثیرگذار، زبان بدن و اصول بلاغت یاد می‌گیرید. درس نخست رایگان است ولی برای درس‌های بعدی باید خرید درون برنامه‌ای داشته باشید (لینک دانلود اندروید و iOS).

کدنویسی: Encode و SoloLearn

اگر مدت‌ها است تصمیم دارید کدنویسی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و وب را یاد بگیرید ولی فرصتی نداشتید؛ این روزها که در خانه هستید با اپلیکیشن‌های Encode و SoloLearn به هدف خود برسید.

SoloLearn دوره‌هایی برای آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار جدید و امروزی مانند Kotlin دارد ولی نرم‌افزار Encode روی زبان‌های برنامه‌نویسی پایه و قدیمی مانند جاوا اسکریپت و پایتون در سطوح مختلف تمرکز دارد.

نرم‌افزار SoloLearn نسخه تحت وب هم دارد تا مجبور نباشید درس‌ها را روی یک نمایشگر کوچک تمرین کنید.

(لینک دانلود اندروید و iOS اپلیکیشن SoloLearn)

(لینک دانلود اندروید اپلیکیشن Encode)

تولید محتوا: Skillshare

بسیاری از تولیدکنندگان ویدیوهای یوتیوب از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند و آن را پیشنهاد می‌دهند. علت آن هم درس‌های آموزشی و دوره‌های بسیار کاربردی و پرمحتوایی است که از راه دور برای کاربران برگزار می‌کند.

دوره‌هایی مانند عکاسی و فیلم‌برداری، انیمیشن، طراحی، تصویرسازی، شیوه زندگی، نوشتن، توسعه وب و تجارت. آموزش‌های ویدیویی اپلیکیشن Skillshare بسیار زیبا و جذاب هستند؛ هنگام تماشای آن‌ها چیزهای جدید سرگرم‌کننده‌ای یاد می‌گیرید.

این پلتفرم یادگیری از راه دور براساس اشتراک‌گیری کار می‌کند اما می‌توانید یک دوره آزمایشی ۲ ماهه رایگان با ثبت‌نام در وب‌سایت آن به دست بیاورید (لینک دانلود اندروید و iOS).

ریاضی و علوم: Brilliant

این اپلیکیشن هم در یوتیوب بسیار پرطرفدار است و پست‌های زیادی آن را پیشنهاد می‌دهند. کلید موفقیت اپلیکیشن Brilliant  در آموزش‌های تعاملی و دنبال‌کننده است.

بیشتر روی علومی مانند ریاضی، کامپیوتر و علوم عمومی تمرکز دارد و می‌خواهد به جای حفظ فرمول‌ها، با شهود و یادگیری عمیق آن‌ها را به خاطر بسپارید و اثبات کنید. روش‌هایی را یاد می‌دهد تا بتوانید با استدلال و تفکر منطقی به پاسخ یک مسئله یا فرمول حل آن برسید.

این نرم‌افزار هم یک دوره آزمایشی رایگان دارد ولی پس از آن باید حق اشتراک بپردازید (لینک دانلود اندروید و iOS).

آموزش زبان‌ها به شیوه محاوره‌ای: Duolingo

اپلیکیشن Duolingo یک نرم‌افزار آموزش زبان سنتی و کلاسیک نیست ولی به روشی جالب زبان شما را تقویت می‌کند. در این اپلیکیشن با جملات محاوره‌ای و زبان طبیعی مردم آشنا می‌شوید و به سویی کشیده می‌شوید که بدون نیاز به حفظ کردن جدول‌ها و قواعد دستوری صحبت کنید.

در این روش به سرعت تفاوت‌های میان افعال یا اسم‌های نامنظم را درک کرده و به زبان طبیعی مردم نزدیک‌تر می‌شوید. روال‌هایی دارد تا شما هر روز مجبور به استفاده از این اپلیکیشن باشید و ارز درون بازی جمع‌آوری کنید.

به کلیه مطالب ارائه شده در این اپلیکیشن به طور رایگان دسترسی دارید (لینک دانلود اندروید و iOS).

جایگزین دانشگاه: Coursera

اپلیکیشن Coursera نسبت به نرم‌افزاری مانند Duolingo رویکردی سنتی‌تر در یادگیری و آموزش دارد. در Coursera مجموعه عظیمی از دوره‌های آموزشی به زبان‌های مختلف قرار دارد و حتی به شما گواهی‌نامه پایان ترم می‌دهد.

شما همانند دانشگاه می‌توانید تحصیل خود را ادامه دهید و مدرک لیسانس سا فوق لیسانس بگیرید. موضوع‌های تحت پوشش این نرم‌افزار هم بسیار گسترده هستند. از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق بگیرید تا انواع علوم کامپیوتر در مشاغل مختلف، علوم انسانی و مطالعات اجتماعی.

حتی یک بخش در این نرم‌افزار برای توسعه مهارت‌های فردی و شخصیتی قرار دارد. دوره‌های کوچک‌تر و جمع‌وجورتری ارائه می‌دهد که به طولانی دوره‌های دانشگاه‌ها نیستند ولی از آن‌ها کاربردی‌تراند. می‌توانید در Coursera دوره‌هایی مانند عکاسی یا برنامه‌نویسی اندروید هم پیدا کنید.

برخی دوره‌های کوچک رایگان هستند و برخی دوره‌ها هزینه کمتری دارند ولی دوره‌های بزرگ و طولانی همانند دانشگاه باید برایشان هزینه خوبی بپردازید (لینک دانلود اندروید و iOS).

برای کودکان: Khan Academy

در حالی که اپلیکیشن کورسرا به حوصله، تلاش، تعهد و وقت زیادی نیاز دارد و واقعا یک جایگزین کامل برای دانشگاه و کالج است؛ ولی اپلیکیشن و موسه معروف خان آکادمی (Khan Academy) روی دوره‌های کوچک و کوتاه‌تر برای فرزندان و یادگیری‌های پیش از مدرسه تمرکز دارد.

کودکان شما به راحتی می‌توانند برخی دوره‌ها را انتخاب کرده و در محیطی کاملا تعاملی، زیبا و کودکانه مطالبی را یاد بگیرند که بعدا قطعا بدان‌ها احتیاج خواهند داشت. فعلا خان آکادمی دوره‌هایی برای سنین ۴ الی ۱۸ سال برگزار می‌کند.

خان آکادمی برای روزهای تعطیلی مدارس پیشنهادات رایگانی دارد تا بچه‌ها در خانه سرگرم شوند و فرآیند آموزش را فراموش نکنند.

(لینک دانلود اندروید و iOS اپلیکیشن خان آکادمی)

(لینک دانلود اندروید و iOS اپلیکیشن خان آکادمی برای کودکان)

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

عکس‌های این عکاس فرانسوی مانند تابلوهای نقاشی زیبای سبک امپرسیونیسم هستند

امپرسیونیسم یک جنبش هنری است که در اواخر قرن نوزدهم، عمدتاً در فرانسه ظهور کرد. مشخصه آن تاکید بر ثبت اثرات زودگذر نور و رنگ در دنیای طبیعی است. نقاشان امپرسیونیست به دنبال این بودند که برداشت‌های دیداری فوری خود را از یک صحنه به تصویر…

مجموعه‌ای از تصاویر عجیب و غریبی که در گوگل مپ و گوگل استریت دیده شده‌اند!

گوگل مپ بسیار کار راه‌انداز است و گوگل استریت اصلا اگر سرعت اینترنت اجازه بدهد، اجازه جهانگردی مجازی به ما می‌دهد.اما برخی اوقات اشخاص به صورت تصادفی و یا حین وب‌گردی‌های طولانی تصاویری در این سرویس‌های گوگل شکار کرده‌اند که بسیار بامزه…

عکس‌های جالبی از ساخت و سازها و اقدامات معماری نافرجام

مجموعه زیر به ظاهر مفرح یا حتی خنده‌دار است اما هر یک گویای نبود نقشه، مغز طراح یا ذهنی است که به صورت ساده کار را در ذهن شبیه‌‌سازی کند.مشابه این جمله مشهور را که عیب برنامه، در حین انجام آن بیرون می‌آید را در عمرمان زیاد شنیده‌ایم و…

250 فیلم برتر imdb به همراه معرفی و خلاصه و بررسی آنها + 23 فیلمی که حیف بود در این فهرست نباشند

مسلم است که آرای IMDB به خصوص از دید فیلم‌بین‌های حرفه‌ای فقط چیزی نسبی برای پی بردن به محبوبیت نسبی فیلم‌ها هستند. چه بسیارند فیلم‌هایی که نمره بالای 7 دارند، اما ارزش واقعی‌شان خیلی کمتر است و چه بسیارند فیلم‌هایی که آدم درمی‌ماند چرا…

تصاویر تخیلی از سلبریتی‌ها در حال خواب – اما چرا اصلا می‌خوابیم؟!

خواب یک فرآیند فیزیولوژیک اساسی است که برای عملکرد صحیح بدن و ذهن ما ضروری است. اگرچه هدف دقیق خواب به طور کامل شناخته نشده است، دانشمندان چندین نظریه برای توضیح اینکه چرا ما می‌خوابیم ارائه کرده‌اند.  برخی از دلایل اصلی مهم بودن خواب:…

سخت است باور کنیم که این عکس‌ توهم‌برانگیز، واقعا عکس است و نقاشی نیست – چرا علیرغم هوش مصنوعی…

اخیراً توجه زیادی به جهان‌های فانتزی ایجاد شده در هنر هوش مصنوعی شده است. با این وجود عکاسی هنوز قدرت و تازگی خاص خودش را دارد و می‌تواند جادو کند و صحنه‌های فانتزی خیره‌کننده ایجاد کند.برخی از عکس‌های تارین گلدمن -عکاس آفریقای جنوبی-…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / نهال بادام / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /Hannover messe 2024 /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /جارو استخری /میکروبلیدینگ / اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5