راه های خرید کاندوم بدون خجالت

0

رپورتاژ

خرید کاندوم می تواند یکی از سخت ترین کارها برای شما باشد، اما با توجه به اهمیت بالایی که برای سلامتی دارد، نمی توان از خرید آن سر باز زد. پس بهتر است با داشتن اطلاعات کامل و کافی در هنگام خرید، بهترین گزینه را برای خود و شریک جنسی تان رقم بزنید. کاندوم ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام مشخصه های متفاوتی دارند اما در نهایت، وظیفه تمامی انواع آن ها مشترک است؛ جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری های مقاربتی و عفونی همانند ایدز. کاندوم ها می توانند تا 98 % از حاملگی های ناخواسته جلوگیری نمایند.

این یعنی از هر 100 نفر، تنها ممکن است 2 نفر با وجود استفاده از کاندوم دچار بارداری ناخواسته شوند. مهم ترین وظیفه کاندوم ها، پس از جلوگیری از بارداری، جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی و … بین زوجین است. به طور مثال، در صورت استفاده از کاندوم، در هنگام برقراری رابطه جنسی، امکان انتقال بیماری هایی همانند انواع تبخال تناسلی، ایدز و دیگر بیماری های این چنینی، تا 98 درصد کاهش پیدا می کند. در نتیجه، انتخاب و خرید کاندوم مناسب بسیار پر اهمیت است و می تواند در سرنوشت نهایی شما تاثیر گذار باشد. فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر به صورت اینترنتی، به فروش انواع مختلف کاندوم پرداخته و با دادن اطلاعات کامل و درست در این زمینه، شما را در خرید کاندوم یاری می نماید.

چرا احساس شرم؟

همانطور که پیش تر توضیح داده شد، بسیاری از افراد در هنگام خرید کاندوم، دچار احساس شرم می شوند. این احساس شرم سبب می شود تا بدون هیچ بررسی، قابل دسترس ترین کاندومی که در فروشگاه وجود دارد خریداری نمایند. خجالت کشیدن از خرید کاندوم سبب شده تا بسیاری از افراد حتی از خرید آن منصرف شوند.

طبق تحقیقات جدیدی که در یکی از لابراتوار های انگلستان انجام شده، بسیاری از افراد اعلام کرده اند که از خرید کاندوم خجالت نمی کشند، بلکه چیزی که آن ها را شرمسار کرده و موجب احساس ناراحتی در آنان می شود، آن است که افراد دیگری آن ها را در هنگام انتخاب یکی از انواع کاندوم مشاهده کنند. از نظر بسیاری از شرکت کنندگان این تحقیق، خرید کاندوم یک بیانیه عمومی است که به وسیله آن شما به همه اعلام می کنید که قرار است رابطه جنسی برقرار کنید. خب این ممکن است کمی آزار دهنده باشد زیرا بسیاری از افراد دوست دارند تا رابطه آن ها به صورت کاملا خصوصی یاقی بماند که البته این امری بسیار طبیعی است، اما اجازه بدهید کمی از معایب عدم استفاده از کاندوم برایتان بازگو کنیم.

آیا می دانستید که کوچک ترین عفونتی که در آلت تناسلی شریک جنسیتان باشد می تواند به سرعت به شما منتقل شده و منجر به بیماری های جبران نا پذیری شود؟ در بسیاری از موارد، عفونتی که از آلت مرد وارد بدن شریک جنسی وی می شود، موجب بروز عفونت های بسیار خطرناک و حتی در مواردی منجر به سرطان دهانه رحم در فرد  می گردد.

آیا می دانستید مهم ترین راه انتقال بیماری بدون درمان ایدز که سالانه جان بسیاری از افراد در تمامی سنین را می گیرد، رابطه جنسی کنترل نشده است؟ آیا می دانستید تبخال و زگیل های تناسلی از دسته بیماری هایی هستند که در چند سال گذشته به یکی از اصلی ترین مشکلات زوجین تبدیل شده اند و برای درمان آن ها علاوه بر صرف زمان و هزینه بسیار بالا، دردهای زیادی و سختی را باید متحمل شوید، حتی گاهی از این بیماری ها برای همیشه در بدنتان باقی می مانند؟

آیا درباره تعداد بارداری های ناخواسته و میزان سقط جنین هایی که در شرایط غیر استاندارد در هر سال اتفاق می افتد چیزی شنیده اید؟ آیا می دانستید این گونه سقط جنین ها می توانند جان مادر را تا حد بسیار بالایی به خطر بی اندازند و در برخی موارد امکان بارداری وی را تا همیشه از بین ببرد؟

کاندوم، یک راه حل بسیار ساده است که تا 98 درصد، مسائل بازگو شده را خنثی  می کند و شما می توانید با صرف هزینه بسیار کم تر، سلامتی خود و شریک جنسیتان را تضمین نمایید. پس چرا احساس شرم؟ رابطه جنسی یکی از نیاز های اولیه بشر است که از ابتدای خلقت انسان انجام می شده و در تمامی زنان و مردان دنیا وجود دارد. پس بهتر است دفعه بعد که قصد خرید کاندوم را داشتید، با نگاهی دیگر به این مسئله، سرتان را بالا بگیرید و برای حفظ سلامتی خود و شریک جنسی خود و در عین حال بالا بردن لذت جنسیتان، بهترین گزینه مناسب از میان انواع کاندوم موجود در بازار را انتخاب نمایید.

اگر باز هم علاقه ای به خرید این محصول به صورت حضوری نداشتید، به سراغ سایت های اینترنتی بروید که البته مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای خرید کاندوم به صورت اینترنتی، امکان باز گرداندن محصول است. فرض کنید از داروخانه نزدیک محل سکونت خود کاندوم خریده و پس از رسیدن به خانه و مشورت با همسرتان، از خرید خود پشیمان شده اید. چه کار می توان کرد؟ نهایتا می توانید در خرید های بعدی آن مورد به خصوص را انتخاب نکنید. آیا این امکان وجود دارد تا کاندومی که خریده اید را به فروشگاه برده و پس بدهید؟ غیر ممکن است. این در حالی است که با خرید کاندوم از فروشگاه های اینترنتی، می توانید علاوه بر بررسی کامل و انتخاب دقیق کاندوم درخواستی، پس از دریافت محصول، در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید، کالا را پس داده و وجه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید.

آیا نوع کاندوم در لذت جنسی تاثیر گذار است؟

کاندوم ها، در انواع، اشکال، اندازه ها و ویژگی های بسیار متنوعی به فروش می رسند. به طور مثال یکی از رایج ترین نوع کاندوم، کاندوم خاردار است. ممکن است فکر کنید، ممکن است استفاده از کاندوم باعث شود تا لذت جنسی تان کاهش یابد به همین خاطر است که از استفاده آن خودداری می نمایید. در پاسخ به این مسئله باید بگوییم به احتمال بالا، کاندومی که مناسب احوال شما و شریک جنسیتان بوده را انتخاب نکرده اید. به طور مثال کاندوم ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و اگر کاندومی با سایز بزرگتر یا کوچک تر از اندازه مناسب خود تهیه کنید، امکان پاره شدن و کاهش لذت جنسی در شما وجود دارد.

یا اگر دچار دیر انزالی هستید، با انتخاب کاندوم های تاخیری، موجب کم شدن لذت خود خواهید شد. حتما می گویید، این غیر ممکن است که به فروشگاه رفته و تمامی نمونه های کاندوم ها را بررسی کنم و از فروشنده بخواهم تا برای من توضیح دهد و من یک کاندوم خاص را انتخاب کنم. درست است. بسیاری از ما در هنگام خرید کاندوم دچار احساس شرم می شویم، این غیر قابل انکار است.

در اینجا یک راه کار اساسی می تواند یاری رسان ما باشد، خرید اینترنتی کاندوم ، در هنگام خرید اینترنتی هیچ فرد دیگری نیست که مقابل چشمان شما بایستد و باعث خجالت شما گردد. با خرید اینترنتی شما می توانید در زمینه انواع کاندوم و کاربرد آن ها اطلاعات کاملی کسب کنید. سپس با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

خرید اینترنتی کاندوم از فروشگاه میس و مستر

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر شما را در مسیر خرید بهترین کاندوم مناسب علایقتان، یاری می کند. با مراجعه به سایت این فروشگاه می توانید تمامی انواع کاندوم موجود در بازار و همه محصولات جنسی دیگر را مشاهده و بررسی کنید. این فروشگاه با کمک متخصصان، اطلاعات کاملی در مورد هر یک از این محصولات جمع آوری و در قالب یک متن کوتاه در اختیار شما قرار داده است و شما با مطالعه آن ها و مقایسه کامل نمونه های مشابه می توانید دست به خرید بزنید. این در حالی است که در خانه خود روی مبل دراز کشیده و در گوشی موبایلتان جستجو می کنید.

میس و مستر، محصول خریداری شده شما را در کوتاه ترین زمان درب منزل یا محل کار به طور کاملاً سالم تحویل می دهد.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

داستان تکامل اتاق خواب‌ها از دوران انسان‌های اولیه تا اتاق‌ خواب‌های هوشمند + گالری عکس

تکامل اتاق خواب‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تغییرات فرهنگی، فناوری و اجتماعی قرار گرفته است. با گذشت زمان، اتاق خواب‌ها از فضا‌های خواب ساده به پناهگاه‌ها و آسایشگاه‌های چند منظوره و شخصی تبدیل شده‌اند.مروزی کوتاه بر تکامل آنها:…

۲۰ برنده عکاسی از طبیعت در سال ۲۰۲۲ در مسابقه عکاسی IPA

جوایز بین المللی عکاسی (IPA) در سال 2022 بار دیگر از مجموعه‌ای خیره کننده از عکس های طبیعت پرده‌برداری کرد که قلب و ذهن بینندگان در سراسر جهان را تسخیر کرده است. این تصاویر برنده استثنایی ما را به قلمروهای مسحورکننده طبیعت منتقل می‌کنند،…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

خانه‌های با مبلمان‌هایی از غذاهای خوشمزه

هانسل و گرتل، نام داستانی شاه‌پریانی با منشأ آلمانی است که برادران گریم آن را ثبت کرده‌اند. این داستان ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده…

عملیات گانرساید: حمله نروژ به تاسیسات آب سنگین نازی‌ها که آنها را از بمب اتمی محروم کرد

سرهنگ ارتش سلطنتی نروژ، لیف ترونستاد، پس از تحویل کپسول‌های انتحاری، به سربازانش اطلاع داد: «نمی‌توانم به شما بگویم که چرا این مأموریت اینقدر مهم است، اما اگر موفق شوید، برای صد سال در خاطره نروژ زنده خواهد ماند.»با این حال، این…

تصور دهشت نبرد «واترلو» با هوش مصنوعی میدجرنی

نبرد واترلو، که در ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵ رخ داد، یک درگیری نظامی مهم در طول جنگ‌های ناپلئون بود. این جنگ بین ارتش فرانسه به رهبری امپراتور ناپلئون بناپارت و اتحادی از نیرو‌های بریتانیایی، هلندی و پروس به فرماندهی دوک ولینگتون و فیلد مارشال گبهارد…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / قیمت وازلین ساج / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو / مجتمع فنی تهران /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / لیست قیمت تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ / سریال ایرانی کول دانلود / دانلود فیلم دوبله فارسی /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو /توانی نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /تولید محتوا /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

••4 5