چگونه عکس‌ها و ویدئوهای خصوصی‌مان را در آیفون و آیپد پنهان کنیم؟

0

با مخفی کردن عکس‌های شخصی، خصوصی و حساس خود روی گوشی تلفن همراه می‌توانیم بهتر از حریم خصوصی‌مان محافظت کنیم.

اصلا پذیرفته نیست هر فردی بتواند به آسانی وارد گالری و تصاویر شخصی ما شود و آن‌ها را ببیند یا بدتر، بدزدد و برای دیگران بفرستد. حتی اگر گوشی ما به سرقت برود؛ باز هم باید دسترسی به تصاویر خصوصی ما امکان‌پذیر نباشد.

همیشه پای یک غریبه در میان نیست. برخی اوقات آیپد خود را به بچه‌ها می‌دهید تا بازی کنند ولی نباید در عکس‌های خصوصی شما گشت‌وگذار کنند. گاهی اوقات مجبور هستید آیفون خود را به همکار یا دوستی بدهید تا از شما عکس بگیرد یا برنامه‌ای روی آن نصب و پیکربندی کند.

اگر اشکالی برای آیفون و آیپد شما رخ دهد؛ ناچار هستید مدام به دیگران نشان بدهید و حتی به تعمیرگاه ببرید و دست دیگران بسپرید.

در دستگاه‌های مبتنی بر iOS با چند گام ساده می‌توان عکس‌های خصوصی را از دید عموم پنهان کرد و یک لایه امنیتی محافظتی دیگر روی آن‌ها قرار داد.

اپلیکیشن Apple Photos دارای یک ویژگی درونی «Hide» است که به طور ساده‌ای، روی آیفون و آیپد سریعا تنظیم شده و می‌تواند عکس‌های شما را مخفی کند. حتی باید بدانید که در این دستگاه‌ها می‌شود برنامه‌ها را هم مخفی کرد.

مراحل مخفی کردن عکس‌ها در آیفون و آیپد

۱- اپلیکیشن Photos را روی دستگاه آیفون یا آیپد خود پیدا و با زدن روی آن باز کنید.

۲- وارد بخش Photo Library این برنامه شوید. برای این کار می‌توانید روی آخرین عکس‌های گرفته شده خود در پایین سمت چپ برنامه ضربه بزنید. شروع به جست‌وجو برای عکس‌هایی کنید که باید مخفی شوند. وقتی همه عکس‌ها را پیدا کردید؛ اگر یک عکس است روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود و اگر چندین عکس است؛ همگی را انتخاب کنید.

یک نکته مهم را در نظر بگیرید. اگر آیفون شما فضای ذخیره‌سازی کمی دارد؛ بهتر است پیش از شروع کار کمی فضا خالی کنید.

۳- حالا، روی گزینه Option برای اشتراک‌گذاری عکس یا عکس‌هایی که باید مخفی شوند؛ بزنید تا منویی روی صفحه باز شود. گزینه Option همان مستطیل فلش مانند بالای صفحه است. در ادامه، باید گزینه Hide را از منوی انتخاب کنید.

اگر گزینه Hide را در منوی Option نمی‌بینید؛ با سفارشی‌سازی این منو می‌توانید گزینه مخفی کردن عکس‌ها و ویدیوها را به آن اضافه کنید. برای این کار منو را به سمت پایین اسکرول کنید تا به گزینه Edit Actions برسید. روی آن ضربه بزنید و گزینه Hide را اضافه کنید.

۴- تایید کنید می‌خواهید عکس‌ها یا ویدیوهای انتخاب شده را مخفی کنید. پس از آن به پوشه‌ تازه ساخته شده Hidden منتقل می‌شوند و دیگر در بخش گالری و اصلی برنامه Photos دیده نخواهند شد.

۵- در یک گام جلوتر، اگر می‌خواهید روی عکس‌ها و ویدیوهای مخفی خود رمزعبور بگذارید؛ باید از اپلیکیشن Notes روی آیفون و آیپد استفاده کنید.

دوباره به بخش Photo Library برگردید و عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌خواهید رمزعبور داشته باشند را انتخاب کنید. روی گزینه اشتراک‌گذاری عکس‌ها بزنید و گزینه Notes را لمس کنید. روی New Note بزنید و پوشه‌ای بسازید تا عکس‌ها و ویدیوها روی آن ذخیره شوند. گزینه Save را بزنید تا به این پوشه در برنامه Notes منتقل شوند.

منبع


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

تصاویر و لطایفی در مورد زندگی در اروپای شرقی

اروپای شرقی هنوز سنت‌های خاص خود را دارد و هنوز به اندازه بخش غربی مدرن نشده است و فرهنگ خاص خود را داراست.به همین خاطر ممکن است ما برخی از روندهای آنجا احساس نزدیکی کنیم.به تصاویر زیر بنگرید:آکوامن بعد از 2 هفته در بلغارستان…

آینه‌ها در فیلم‌ها: فیلمسازها چگونه دوربین‌ها را موقع فیلمبرداری از آینه‌ها ناپدید می‌کنند؟!

هنگام تماشای فیلم، برخی از بینندگان دوست دارند به دنبال خطا‌هایی باشند، مانند یافتن شواهدی از دوربین‌ها و پرسنل ضبط فیلم یا بوم صدابرداری مشخص در یک صحنه و امثال آن. یکی از موقعیت‌های دشوار برای فیلمسازهای، زمانی است که یک صحنه شامل آینه‌ها…

آیا واقعا سرم حقیقت وجود دارد؟ چطور کار می‌کند؟

انسان‌ها از زمان امپراتوری روم می‌دانستند که ما در حالی که تحت تأثیر چیزی باشیم، صادقانه‌تر و راحت‌تر سخن میٰ‌گوییم. این همان جایی است که ایده  اصطلاح «سرم حقیقت» از آن سرچشمه می‌گیرد.سرم حقیقت به تعدادی از داروهای تغییر دهنده ذهن اشاره…

صندلی‌های بامزه طراحی شده با هوش مصنوعی توسط بونی کاره‌را

تصور کنید وارد اتاقی می‌شوید و صندلی‌ای را می‌بینید که شبیه یک قاچ هندوانه غول‌پیکر است، همراه با پوست و دانه‌هایش. یا صندلی‌ای که شبیه آناناس سیخ‌دار است، با لبه های تیز و اندرون نرمش؟این دنیای بونی کاره‌را است، هنرمند با استعداد سه…

Fotomat: یادآوری غرفه‌های پردازش عکس دهه 1980 آمریکا که با خودرو از کنار آنها می‌گذشتند و فیلم‌…

در دوران قبل از عکاسی دیجیتال و آپلود آسان عکس‌ها (در این دومی شک دارم که فعلا در ایران ساده باشد!)، یک راه حل جذاب و نوآورانه برای ظاهر کردن فیلم‌های آنالوگ وجود داشت:  Fotomat.در طول دهه 1980، این غرفه‌های پردازش عکس در سراسر آمریکا،…

سفری در شهرهای باستانی دنیا به یاری تخیل میدجرنی

از شهرهای باستانی دنیا بقایایی مانده و بر اساس همین یقایا و توصیف‌ها و تحلیل مورخان، برخی‌ها اقدام به بازسازی رایانه‌ای شهرهای قدیمی کرده‌اند تا شکوه و عظمت آنها را به ما بنمایانند.اما میدجرنی هم راهی آسان برای این تصور بدون نیاز به…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.