معرفی 5 بالم لب معروف و پرفروش

0

رپورتاژ

مواردی که می‌تواند سبب خشک شدن  لب‌ها شود

از علل خشکی لب و شکاف برداشتن لب می‌توان به عوامل متعددی اشاره کرد از جمله:

  • عوامل محیطی: همانند سرما و خشکی هوا و وزش باد، نور خورشید
  • کم آبی بدن: که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد مثل عدم نوشیدن آب به اندازه کافی در طول روز، اسهال، استفراغ و یا تعریق بیش از حد و بیماری هایی که سبب دفع بی‌رویه مایعات می‌شوند
  • کمبود مواد ضروری: مانند ویتامین ها و مواد معدنی یا مینرال ها، کمبود ویتامین b (که یک ویتامین محلول در آب است) ازجمله بیوتین، اسید فولیک، تیامین ریبوفلاوین؛ کمبود فلزاتی چون آهن و زینک که باعث ترک خوردن لب می‌شود بخصوص شکاف گوشه های لب.
  • حساسیت: آلرژی به رژلب، خمیر دندان و حتی مرطوب‌کننده‌های لبی که دارای مواد حساسیت‌زا هستند بنابراین اگر از بالم لبی استفاده کردید که به جای برطرف کردن خشکی لب، کم‌آبی آن را تشدید کرد بدانید که احتمالاً به مواد آن حساسیت دارید.
  • عادات نادرست: زبان زدن و خوردن لب ها که یکی از عادات ناخوشایند بوده و عامل خشکی لب است.

 

بنابراین می‌توان نتیجه‌گیری کرد که یکی از بهترین روش های مراقبت از لبها، استفاده از بالم لب است که در واقع با خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی و با عملکرد آبرسانی و چرب نگه داشتن سطح پوست لب، بدون ایجاد سنگینی و چسبندگی از خشکی و ترک خوردن پوست لب جلوگیری میکند و در زیبایی ظاهری و خوشرنگ بودن و نرم بودن لب تاثیر زیادی دارد؛ یک نکته جالب توجه این است که معمولا قیمت بالم لب نسبت به سایر محصولات مراقبتی لب‌ها (مثل ماسک لب، مرطوب کننده لب و …) پایی‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

بالم لب چیست؟

بالم لب نوعی موم است که سبب نرم کنندگی و رطوبت پوست نازک لب می‌شود. مواد اصلی تشکیل دهنده بالم لب، موم زنبور عسل، روغن نارگیل، روغن آفتابگردان و پارافین است که به طور معمول در هر بالم لب، یک یا دو تا از این مواد استفاده شده می‌شوند. البته در بعضی از بالم لب ها از انواع ویتامین ها نیز استفاده می‌شود که باعث جلوگیری از پیری پوست شده و چروک های پوستی را کاهش می دهد. هم‌چنین برخی از آنها اس‌پی‌اف داشته و از پوست لب‌های شما در مقابل نور خورشید مراقبت میکنند. پوست لب حساس‌ترین بخش بدن است و علاوه بر حساس بودن، معمولاً در معرض نور مستقیم آفتاب، سرمای هوا و خشکی قرار دارد؛ بنابراین اگر مراقبت از لبها دست کم گرفته شده و به درستی انجام نشود، ممکن است به راحتی پوست پوست شوند و ترک بخورد حال آن که استفاده از بالم لب، پوست را نرم و مرطوب می‌‌کند. همچنین استفاده از آن بسیار راحت بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد و می توانید این مرطوب کننده رژ مانند را در هر مکان و زمانی به راحتی برای نرم و لطیف کردن لب‌هایتان استفاده کنید.

مزایای استفاده از بالم لب

آیا شما به رطوبت اضافی، تغذیه لبها، ایجاد رنگ و ظاهر شاداب لب و یا محافظت از آن در برابر آفتاب نیاز دارید؟ پس حتما بالم لب را در لیست خود قرار دهید چرا که:

  • لبهای نرم: همه ما می‌دانیم که لبها در صورت کم آب شدن، چروکیده به نظر می‌رسند و تمام خطوط حاصل از خشکی آن، چند برابر نمایان می‌شود. مرطوب نگه داشتن لب ها به محو شدن و پر شدن این خطوط کمک میکند. با این حساب، بالم لب می‌تواند کلید حفظ لبهای جوان و لطیف باشد.
  • محافظت از سلولهای جدید پوست لب: هنگام خواب، دمای لبهای شما بالا می‌رود، بنابراین می‌توانند سموم را دفع کرده و سلول‌های پوستی جدید تولید کنند. این امر باعث می‌شود لبهای شما در طول شب، رطوبت خود را از دست بدهند؛ بنابراین استفاده از بالم لب به ویژه قبل از خواب، فواید زیادی دارد و سبب حفظ رطوبت لبهای شما در هنگام دفع سموم شده و از سلول‌های جدید پوست، محافظت می‌کند!
  • ایجاد رنگ طبیعی برای ظاهر لب‌ها: برخی از بالم‌های لب، جدا از مرطوب‌کنندگی، کمی رنگ به لب شما می‌دهند. این امر باعث می‌شود بدون نیاز به استفاده از رژ لب، رنگ زیبا و ملایمی به ظاهر لب‌ها ببخشید.
  • بهبود شکاف دردناک لب‌ها: یکی از بهترین مزایای استفاده از بالم لب برای سلامتی، این است که از خشکی لب و مشکلات متعاقب آن جلوگیری می‌کند. وقتی لب‌های شما به مدت طولانی مراقبت نشوند و تقریبا در تمام طول روز بدون رطوبت بمانند، ممکن است پوسته پوسته شوند تا جایی که خونریزی کنند … که قطعا برای هر کسی دردناک خواهد بود.
  • ماندگاری و زیباتر نشان دادن رژ لب: از جمله مزایای استفاده از بالم لب زیر رژ لب آن است که به شما این امکان را می‌دهد که رژ لب شما بافت نرم و مخملی روی لب پیدا کند! اگر می خواهید رژ لب مات بزنید ، مطمئن شوید که فقط یک لایه نازک از بالم لب را استفاده کنید تا از ترک برداشتن لب، جلوگیری به عمل آید!

 

معرفی چند بالم لب معروف و پرفروش

حال این سوال پیش می‌آید که چه بالم لب‌های با‌کیفیتی در بازار موجود است و کدام‌یک رضایتمندی بالایی از افراد کسب کرده است.

بالم لب هیدرودرم

 بالم لب هیدرودرم حاوی ویتامین آ و ای و ژل آلوورا و روغن کالاندولا است که نقش ترمیم کنندگی را دارد. به علاوه حاوی روغن دانه انگور، روغن شی باتر و جوجوبا بوده و برای زیر رژ لب نیز مناسب است. این بالم لب حالت چربی و براق به لب نمی دهد و از این جهت، برای آقایان هم مناسب است. از ترک خوردن لب ها جلوگیری می کند. در سه مدل ترمیم کننده ض (پکیج سبز رنگ)، ضدآفتاب (زرد رنگ) و مرطوب کننده (آبی رنگ) به بازار عرضه می‌شود که هر سه در یک رنج قیمت هستند.

بالم لب لابلو

بالم لب لابلو ساخت کشور آلمان است که نرم کننده، آبرسان، براق کننده و ویتامینه است. در برخی از مدل های آن، اس‌پی‌اف هم به کار رفته است که از لبها در برابر آفتاب محافظت می‌کند. بسیار سبک بوده و حس سنگینی ایجاد نمی‌کند. برای لبهایی که پوست پوست شده یا ترک‌های کوچکی دارد به خوبی عمل می‌کند. ممکن است برای لبهای خیلی خشک و شکافته شده کافی نباشد. ظاهر صورتی ملایم به لب می‌دهد؛ در نتیجه برای افرادی که آرایش‌های ملایم انجام می‌دهند یا می‌خواهند لبهایشان رنگ طبیعی داشته باشد عالی است. از لحاظ ماندگاری تا چندین ساعت بر روی لب اثراتش را باقی می‌گذارد.

بالم لب وازلین

دارای خاصیت نرم کنندگی بالا، براق کنندگی بوده و لب را خوش‌رنگ می‌کند و اثربخشی خیلی سریعی دارد. بوی خوبی دارد و با بسته بندی مینیاتوری و جذاب خود، همه جا قابل حمل است. مدل صورتی آن حاوی عصاره رز است که رنگ ملایم صورتی به لب می‌دهد و مدل آبی آن بدون رایحه و بدون بو است؛ اما این دو از نظر کارایی تقریباً شبیه هم هست.ند این محصول ساخت کشور لهستان بوده و با توجه به حجم آن، قیمت مناسبی دارد.

امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان موثر واقع شده باشد؛ خواهشمندیم با نظرات سازنده و مفید خود، ما را در بهبود هر چه بیشتر ارائه مطالب، یاری بفرمایید.


اگر خواننده جدید سایت «یک پزشک»  هستید!
شما در حال خواندن سایت یک پزشک (یک پزشک دات کام) به نشانی اینترنتی www.1pezeshk.com هستید. سایتی با 18 سال سابقه که برخلاف اسمش سرشار از مطالب متنوع است!
ما را رها نکنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر:
- سایت یک پزشک رو در مرورگر خود بوک‌مارک کنید.
-مشترک فید یا RSS یک پزشک شوید.
- شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید: صفحه تلگرام - صفحه اینستاگرام ما
- برای سفارش تبلیغات ایمیل alirezamajidi در جی میل یا تلگرام تماس بگیرید.
و دیگر مطالب ما را بخوانید. مثلا:

کلاژهای کاغذی زیبای مینیمال از شخصیت‌های سینمایی مشهور

اینکه بتوانی به صورت خلاصه و مختصر و مفید با هنر خودت، مفهومی را برسانی، هر بسیار جالبی است. حالا تصور کنید که با برش چند کاغذ رنگی و کنار هم نهادت انها، یغنی کلاژ کاغذی بشود، شخصیت‌های مهم سینمایی را بازسازی کرد.این کاری است که مارگارت…

ریز علی خواجوی فرنگی‌ها: چگونه کیت شلی یک قطار را نجات داد؟

در سال 1901، راه آهن شیکاگو و شمال غربی، پل جدیدی را بر روی رودخانه Des Moines در بون، آیووا، در آمریکا افتتاح کرد. این پل رسماً پل راه‌ بون نام گرفت، اما اما مردم محلی به سرعت به آن لقب پل‌های بالای کیت شلی را دادند، به یادبود بانوی قهرمان…

با این تصاویر کارت پستال خیلی قدیمی در دهه ۱۹۰۰ آمریکایی‌ها، تصور خود از ۱۰۰ سال بعد را نشان داده…

مجموعه‌ای جذاب از کارت پستال‌های عجیب و غریب و در عین حال جذاب از استیون آر. شوک، دیدگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که در دهه ۱۹۰۰ تصور شده است و نشان می‌دهند که چگونه شهر‌ها، شهرک‌ها و دهکده‌ها در سراسر ایالات متحده ممکن است طی ۱۰۰ سال آینده…

باز هم نمونه‌هایی از معماری بد که آنقدر جلب توجه کرده‌اند که شهره اینترنت شده‌اند!

طراحی بد داریم تا طراحی بد. شاید پشت برخی از اینها اصلا طراحی‌ای هم در کار نبوده و همه چیز بداهه پیش رفته است یا حاصل اخنتلاف مهندس طراح داخلی و خارجی و کارفرمایی بوده که فکر می‌کرده همه چیز را می‌داند یا شاید هم دستور کارفرمایی بوده که…

نه! ژاپن واقعا شبیه هیچ کشور دیگری نیست – عکس‌هایی که این را ثابت می‌کنند

هر کشوری ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی و حکمرانی و اقلیمی متفاوتی از کشور دیگری دارد. اما تفاوت برخی از کشورها با دیگران، چشم‌گیرتر است. ژاپن را یک اقیانوس از دنیاهای دیگر جدا نکرده، اما اگر شما هم این عکس‌ها را با من مرور می‌کنید، می‌بینید که…

رهبران شرکت‌ها و کشورها در قالب افراد بی‌خانمان- چه کسی می‌داند اگر جبر جغرافیایی و اکوسیستم نبود،…

اگر پدر زیستی استیو جابز او را در یک سناریویی تخیلی به سوریه می‌برد، استیو جابز چه سرنوشتی پیدا می‌کرد؟ یک کارمند؟ یک مدیر رده میانی؟ یکی از انبوه کشته‌های جنگ داخلی این کشور؟بدیهی است که اکوسیستم مناسب و شرایط اقتصادی و یک آبشار…
آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.