دسته بندی های پرطرفدار فروشگاه اینترنتی محصولات مراقبت از پوست و مو

0

رپورتاژ

اگر تابحال به این موضوع فکر کرده‌اید که بجای استفاده از عطر و ادکلن اگر پوست بوی خوشی از خود داشت دنیا چه رنگی داشت؟ باید بگوییم که این موضوع با خرید بادی اسپلش دور از انتظار نیست. هیچ چیزی به اندازه ی بویی که از شما هنگام ورود به یک فضا پخش میشود، افراد را تحت تاثیر قرار نمیدهد. و هیچ لباس گران قیمتی به اندازه ی پوست شاداب و لطیف ارزشمند نیست. پس با انتخاب بهترین بادی اسپلش برای پوست خود به سادگی در این مسیر قدم بردارید.

با هم نگاهی بیاندازیم به اینکه بادی اسپلش چیست ؟

ابتدا نگاهی بیاندازیم به ساختار بادی اسپلش  Body Splash. بادی اسپلش ها اسپری خوش بو کننده ی بدن هستند که با ادکلن، اسپری و یا دئودرانت و ضدتعریق ها متفاوت اند. اما میتواند تمامی ویژگی های این محصولات به علاوه خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته باشد. جالب به نظر میرسد. این محصول در حقیقت یک مایع رقیق معطر است که از آب، الکل و اسانس های طبیعی تشکیل شده است. رایحه ای که شما پس از خرید و استفاده از آن بر جای خواهید گذاشت، برخلاف ادکلن و عطر بسیار ملایم و سبک است.

چرا باید از بادی اسپلش ها استفاده کنیم؟

بادی اسپلش ها با ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده‌ی خود، رطوبت از دست رفته‌ی پوست شما پس از استحمام را نیز تامین می‌کنند. رطوبت پوست بدن باعث میشود شاداب، لطیف و شفاف بنظر برسد. بنابرین شما با خرید بادی اسپلش میتوانید از هزینه های گزاف برای خرید لوسیون های مرطوب کننده صرف نظر کنید. علاوه بر این زمانی که پوست شما از رطوبت طبیعی برخوردار باشد، غدد تعریق حالت تهاجمی نمیگیرد و جز مواقع ضروری عرق ترشح نمیکنند.

در نتیجه خرید بادی اسپلش با تنوع فراوان و کاربردهای گوناگونی که دارد، بدون شک انتخابی خواهد بود که شما هزینه خرید بعدی را پیش از به اتمام رسیدن محصول پیشین کنار خواهید گذاشت.

نکته‌ی جالبی که درباره خرید بادی اسپلش وجود دارد، کاربرد چندگانه و به صرفه بودن آن است. شما حتی میتوانید این محصول را به موهای خود اسپری کنید و از پخش بوی ملایم آن لذت ببرید. حتی به تازگی شاهد تولید محصولات اکلیل و شاین دار هستیم که علاوه بر کاربرد های  خود پوستی براق و درخشان را به شما هدیه میدهند. همچنین خرید بادی اسپلش با ترکیبات خنک کننده و شاداب کننده، حسی لذت بخش و آرامش بخشی خواهد داشت که هر شخصی نیاز به تجربه آن دارد.

درباره محصولات کامان

می توان ادعا کرد که یکی از بهترین و محبوب ترین برند هایی که امروزه در سرتاسر ایران به فروش هایی بی سابقه دست پیدا کرده است محصولات کامان است. این برند که در بسته بندی هایی مناسب در بازار کشور عرضه می شود، تنها خود را محدود به یک ظاهر زیبا نکرده است. بلکه محصولات کامان همزمان توجه بسیار زیادی به کیفیت بالای محصولات خود دارد. در ادامه ما تاریخچه برند محصولات کامان را برای شما شرح می‌دهیم، ترکیبات سازنده محصولات کامان را نام برده و بررسی می کنیم و در نهایت محبوب ترین و برترین محصولات کامان را برایتان بر خواهیم شمرد.

تاریخچه برند محصولات کامان

کافی است تنها یک بار یکی از محصولات کامان را دیده باشید، حتما نام جنوا (ژنو) و پرچم و نماد کشور سوئیس را بر روی بسته بندی آن مشاهده کرده اید. در صورتی که از برند کامان به عنوان یک برند ایرانی نام برده می شود.

برند جنوا کازمتیکس (Geneva Cosmetics) یکی از معتبر ترین برندهای تولید محصولات پوستی و مراقبتی است که از دل طبیعت سوئیس راه خود را به کشور های دیگر باز کرده است. این برند سوئیسی همواره به استفاده از ترکیبات طبیعی در تولید محصولات خود مشهور بوده است. در حدود 5 سال گذشته، این لابراتوار همکاری خود را با کشور ایران شروع کرده و محصولات

کامان امروزه در ایران و با مواد اولیه سوئیسی تولید و به بازار عرضه می شود.

شامپو

قبل از این که بشر بداند شامپو چیست ، مردم از مواد گیاهی مانند سدر ، کتیرا ، چوبک و موادی مانند خاک‌های سیلیس دار برای شستشوی موهای خود استفاده می‌کردند ولی امروزه همه این مواد جای خود را به شامپو داده است. شامپو کلمه‌ای هندو است که از چامپانا می‌آید و معنی اصلی آن، ماساژ دادن است. شامپوهای امروزی با تنوع بسیار بالا ، کار مردم برای شستشوی موهای خود راحت کرده اند و امروزه خرید شامپو به امری مهم و ضروری برای همه مردم محسوب می شود. همه ی انواع شامپو تقریبا از یک شیوه واحد تولید می شوند. البته با فرمولاسیون متفاوت و منحصر به فرد.تمامی شامپوها دارای ماده شیمیایی سورفکتانت هستند.در واقع ماده ای که سبب شستن مواد روغنی موجود روی سطح به وسیله آب می شود، همین سورفکتانت است.ویژگی منحصر به فرد سورفکتانت این است که مواد چربی را احاطه کرده و شسته شدن این مواد توسط آب را آسانتر می نماید.

خصوصیات اصلی یک شامپوی خوب

هنگام خرید شامپو در درجه اول باید به چند نکته توجه کنید : قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشد ، از رایحه و بوی مطلوبی برخوردار باشد ، به راحتی بین موها پخش شود و کف آن نه خیلی زیاد باشد و نه خیلی کم. همچنین ، کف شامپو باید به راحتی زدوده شود و با یکبار آبکشی از روی سر خارج گردد به طوری که پس از شامپو کردن روی موی سر ، احساس خشکی و تیرگی ایجاد نکند و باعث تحریک پوست سر نشود.

تقسیم بندی شامپوها

تقسیم بندی بر اساس شکل ظاهری:

شامپوها می توانند با ظاهر شفاف ، صدفی ، خمیری ، ژل و یا حتی جامد به بازار عرضه شوند. رنگهای متنوع، روایح گوناگون و بسته بندی های مختلف نیز شکل ظاهری شامپو را تغییر می دهند.

تقسیم بندی بر اساس نوع مو:

شامپو برای موی چرب ، خشک یا معمولی
شامپو برای موی رنگ شده
شامپو حجم دهنده برای انبوه به نظر آمدن موی کم پشت
شامپو ضخیم کننده برای موی افزایش ضخامت تدریجی موهای نازک
شامپو برای نگهداری از موهای فر برای کسانی که موی خود را با مواد شیمیایی فر کرده اند.

شامپو کلاسیک برای کسانی که دارای موی نرمال هستند و بیش از هرچیز سادگی و نظافت را از موی خود می خواهند ، مانند آقایانی که دارای موی کوتاه و بدون مشکل و دستکاری نشده هستند.

آگهی متنی در همه صفحات
دکتر فارمو / کلینیک زیبایی دکتر محمد خادمی /جراح تیروئید / پزشکا /تعمیر فن کویل / سریال ایرانی کول دانلود / مجتمع فنی تهران / دانلود فیلم دوبله فارسی /خرید دوچرخه برقی /خرید دستگاه تصفیه آب /موتور فن کویل / شیشه اتومبیل / نرم افزار حسابداری / خرید سیلوسایبین / هوش مصنوعی / مقاله بازار / شیشه اتومبیل / قیمت ایمپلنت دندان با بیمه /سپتیک تانک /بهترین دکتر لیپوماتیک در تهران /بهترین جراح بینی در تهران / آموزش تزریق ژل و بوتاکس / دوره های زیبایی برای مامایی / آموزش مزوتراپی، PRP و PRF /کاشت مو /قیمت روکش دندان /خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت / درمان طب / تجهیزات پزشکی / دانلود آهنگ /داروخانه اینترنتی آرتان /اشتراك دايت /فروشگاه لوازم بهداشتی /داروخانه تینا /لیفت صورت در تهران /فروش‌ دوربین مداربسته هایک ویژن /سرور مجازی ایران /مرکز خدمات پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو / ثبت برند /حمل بار دریایی از چین /سایت نوید /پزشک زنان سعادت آباد /کلاه کاسکت / لمینت متحرک دندان /فروشگاه اینترنتی زنبیل /ساعت تبلیغاتی /تجهیزات پزشکی /چاپ لیوان /خرید از آمازون /بهترین سریال های ایرانی /کاشت مو /قیمت ساک پارچه ای /دانلود نرم افزار /

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.